AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Ongelooflijk dat de SP daar niet meer van weet te profiteren, maar evenals bij DENK is de betrokkene van het politieke toneel verdwenen. Renske Leijten staat wel als lijstduwer op de lijst, ben benieuwd bij voldoende voorkeurstemmen, helemaal gênant als ze meer stemmen haalt dan Lilian Marijnissen

Even een steen in de vijver, want ik ben benieuwd.

Als u toch strategisch gaat stemmen...

.... al geloof ik zelf niet in strategisch zwemmen.

Dilan gisteren niet heel sterk, vandaag door het ijs gezakt bij Nieuwsuur.

Timmermans op inhoud afgedroogd door Omtzigt bij Op1.

Zo komt die coalitie NSC en PVV er wel, BBB erbij: Mona premier, Nicki en Fleur op gezondheidszorg.

Ben ik de enige die er wel weer een beetje klaar mee is? Twee weken knallen nu, werkelijk alles en overal word je overspoeld met die lijstrukkers, en dadelijk is t weer negen maanden stil. Ondertussen gaan er natuurlijk geen grote problemen opgelost worden.

Ben ik de enige die er wel weer een beetje klaar mee is? Twee weken knallen nu, werkelijk alles en overal word je overspoeld met die lijstrukkers, en dadelijk is t weer negen maanden stil. Ondertussen gaan er natuurlijk geen grote problemen opgelost worden.
Als we binnen 9 maanden een regering hebben, noem ik het snel.

• Like
Waarderingen: Vonk
Daarom, D66.

• Haha
  • Haha
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.016
Dat gaat ook gebeuren en wordt de afspraak dat 'ons Geertje' voor de rest zijn muil houd binnen de nieuwe coalitie.

Eerst zien dan geloven. Zou namelijk van alle scenario's op tafel 1 van de minst slechte zijn. Die waarin de PVV mag meeregeren. Alles over links sloopt het land nog rapper en verder, voor zover mogelijk.

Eerst zien dan geloven. Zou namelijk van alle scenario's op tafel 1 van de minst slechte zijn. Die waarin de PVV mag meeregeren. Alles over links sloopt het land nog rapper en verder, voor zover mogelijk.
We hebben het er over een jaar of 3 nog is over, als de ECHTE immigratie en emigratie cijfers enz boven tafel zijn. Verder ben ik van mening dat er maar 1 a 2 echte oppositie partijen zijn en de PVV controlled opposition is. Scheelt niet voor niets een letter met VVD e ;)

Dat gaat ook gebeuren en wordt de afspraak dat 'ons Geertje' voor de rest zijn muil houd binnen de nieuwe coalitie.
Oh ja. Want dan is het natuurlijk controlled opposition :roflol: Zo is voor alles wel wat te bedenken

Compleet vervreemd raken van alles wat geen FvD is, is natuurlijk een beter plan. Kom je vast ver mee

Oh ja. Want dan is het natuurlijk controlled opposition :roflol: Zo is voor alles wel wat te bedenken
Maar Gremlin, dit is hoe het 'regeren' van Nederland tegenwoordig gaat: Achterkamertjes overleg wie waar een functie in de banen carousel gaat bekleden, binnen de marges schuiven met een miljoentje hier en daar en voor de rest voeren ze het plan uit dat ze opgedragen wordt door niet gekozen supra-nationale organisaties zoals de VN, WEF en EU.

Jij en ik hadden toch afgesproken dat Nederland een democratie is?

1700291287041.png

Terug
Naar boven