ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ze is nu tijdelijk weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is nu tijdelijk weg.

Ik kleur altijd 2 vakjes aan, omdat ik ze allebei een kans geef

Ik zou mijn keuze ook graag willen veranderen.
Ik zou mijn keuze ook graag willen veranderen.
Toen ik voor 'Weet nog niet' heb gekozen, had NSC nog niet eens een verkiezingsprogramma!
Nee, maar ik wilde de optie voor NSC wel openhouden toen ik hun verkiezingsprogramma nog niet kende.
Van Nationale Omtzigt-man toch naar Premier Pieter?
Gezien de laatste peilingen niet zo relevant, maar de deur staat op een iets grotere kier.
Volgens mij wel.Of is het niet mogelijk om van een al lopende poll de optie om je stem te kunnen veranderen alsnog aan te zetten?
Los van die laatste kwalificatie ben ik dat met je eens.Kan hij makkelijk zeggen aangezien dat vakkabinet er toch nooit komt.Meneer draaikont.
Of is het niet mogelijk om van een al lopende poll de optie om je stem te kunnen veranderen alsnog aan te zetten?
Nou, dan zou ik zeggen: doen, @Vonk. Alvast bedankt namens alle zwevende kiezers!

www.rtlnieuws.nl
Mm ja een referendum. Kunnen ze daar later weer mooi hun reet mee afvegen.Omtzigt's EU standpunt mag er ook zijn.
![]()
Omtzigt: Nederland moet zich harder opstellen in Europese Unie
NSC-lijsttrekker Pieter Omtzigt vindt dat Nederland zich steviger moet opstellen in de Europese Unie, zoals Hongarije en Polen soms doen. Ook wil Omtzigt een nieuw referendum in Nederland over de uitbreiding van EU-lidstaten.www.rtlnieuws.nl
Komt vanaf 27 november een 4-delige serie op de NPO van POWNED over Extreem Rechts in Nederland, ben zeer benieuwd.Weerzinwekkende ipne.![]()
Jetten waarschuwt voor ‘extreem-rechts kabinet’ met Wilders
D66-leider Rob Jetten heeft tijdens het debat van het Zuiden gewaarschuwd dat Nederland ‘een extreem-rechts kabinet’ met Geert Wilders kan krijgen. Hij noemde de PVV-leider, die de afgelopen weken stijgt in de peilingen, ‘de haatprediker van rechts’.www.volkskrant.nl