Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Precies en wat mij betreft mag dit ook gelden voor zaken als het onderwijs.
Gewoon alleen openbare en 'neutrale' scholen en niet gebaseerd op religieuze grondslag.
Zijn openbare scholen niet één van de weinigen die geen overheidssteun krijgen? :emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Laten we een proef doen hoe dit in de praktijk werkt. Bij de eerst volgende 'free Palestine' demonstratie alle Joodse agenten een keppeltje laten dragen. Voer voor het pauper topic voorzie ik.

En wie zijn dan de paupers in deze voorgedragen kwestie?

Laten we een proef doen hoe dit in de praktijk werkt. Bij de eerst volgende 'free Palestine' demonstratie alle Joodse agenten een keppeltje laten dragen. Voer voor het pauper topic voorzie ik.
Inderdaad, moe je dan eens kijken hoe snel die "ik word belemmerd in mijn grondwettelijke vrijheid van religie" als sneeuw voor de zon verdwijnd.

:bj:
1700304070541.png

Hilarisch en onrealistisch filmpje van DENK, toont wel het gebrek aan begrip van de Nederlandse normen en waarden, en functioneren van de overheid.

Alsof er in Nederland ooit iets verboden zou worden waar je belastingen en accijnzen op kan heffen, zie ook: roken. :roflol:

Bovendien is de op enige schaal verbranding van spullen (boeken, vlaggen, foto's e.d.) meer iets wat je op vrijdag in Islamitische landen ziet nadat er in moskeëen toe is aangezet.

Deze shit is echt hilarisch, als hij het niet allemaal zou menen.

Wel knap hoe je zoveel dingen die allemaal op zichzelf waar zijn achter elkaar kan zetten om tot één grote leugen te komen. Daar kunnen wokies nog een puntje aan zuigen.

EDIT: filmpje toegevoegd, dank @Vonk .

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.077
Deze shit is echt hilarisch, als hij het niet allemaal zou menen.

Wel knap hoe je zoveel dingen die allemaal op zichzelf waar zijn achter elkaar kan zetten om tot één grote leugen te komen. Daar kunnen wokies nog een puntje aan zuigen.

Welke shit?

:roflol:
Femke Lagerveld blijft hilarisch.

Terug
Naar boven