- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Nog even over waarheden achter elkaar zetten om tot een leugen te komen, hier iemand die D66 verbindt met ruggengraat. Wie denkt hij wel dat hij is, @ThaWasteland?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eén zeteltje zullen ze wel halen hoor.
Gaat die dan op tafel dansen?
Als Geert de grootste wordt, en dat is volgens Maurice de Hond best mogelijk (maar de vorige keer zat hij er 7 zetels naast), dan gaat @Gremlin in een latex pakje op tafel dansen heeft ze aangekondigd.
Rob gaat stofzuigen onder de tafel?Als Geert de grootste wordt, en dat is volgens Maurice de Hond best mogelijk (maar de vorige keer zat hij er 7 zetels naast), dan gaat @Gremlin in een latex pakje op tafel dansen heeft ze aangekondigd.
Rob is denk ik beter onder de tafel...
fixed
Theorie van @Oomoli is dat niet homo als je het niet weet of aan een vrouw denkt.
Net als in het echt geldt voor NSC geldt dat ik me heel ongemakkelijk zou voelen als NSC hier de grootste wordt.

Zo trots dat mijn partij niet buigt voor die deugkneuzen!
Er zijn mensen die een angstbeeld hebben als NSC en zijn voorzitter wordt weggezet als aartsconservatief, ik ben niet die mensen...Welke draai had je eraan gegeven als NSC het wel had getekend?
Dat stemt dan hoopvol voor de eerste suggesties die @Gremlin doorstuurde.Theorie van @Oomoli is dat niet homo als je het niet weet of aan een vrouw denkt.
Zoals dat varkensvlees eten niet haram is zolang je het niet weet? Althans, het is haram maar geen zonde zolang je het niet bewust deed.Theorie van @Oomoli is dat niet homo als je het niet weet of aan een vrouw denkt.