Tegenwoordig ben je al rechts-extremist wanneer je niet aan linkse waanbeelden lijdt.
Volgens mij ben dit tegenwoordig al in hun ogen, als je het überhaupt al niet met ze eens bent.
Over extreem gesproken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenwoordig ben je al rechts-extremist wanneer je niet aan linkse waanbeelden lijdt.
Idd. Alles rechts van extreem links is tegenwoordig extreem rechts. Zelfs centrum is in hun ogen extreem rechts. Ze zijn helemaal doorgeslagen. Zal wel iets in de soja zitten.Volgens mij ben dit tegenwoordig al in hun ogen, als je het überhaupt al niet met ze eens bent.
Over extreem gesproken.
Wat ben ik?Waar het fout gaat is m.i. ook het niet altijd even scherp maken van het verschil tussen extreem-rechts en en radicaal-rechts. Er zal daar in sommige gevallen best een glijdende schaal inzitten, maar volgens mij is het ook vaak een keuze om het angstbeeld te gebruiken voor retorische doeleinden.
Wat ben ik?
Rechts
Extreem rechts
Radicaal rechts
Ultra rechts
Toxisch rechts
Rechts heeft voorrang
Rechtshandig
Extreem rechtshandig
Verwarrend dit

Ja weet je het zeker?
Ja
Ik heb het geluisterd, goed was ze niet bij Nieuwsuur, maar dat lag ook deels aan Nieuwsuur. Door het ijs gezakt vind ik wat overdreven.Dilan gisteren niet heel sterk, vandaag door het ijs gezakt bij Nieuwsuur.
De Nieuwsuur-interviews vallen sowieso wat tegen deze verkiezingen, de vorige keer waren ze veel beter. Omtzigt kwam veel beter uit dat interview, inclusief vragen van gasten, dan Timmermans en Yesilgöz.Ik heb het geluisterd, goed was ze niet bij Nieuwsuur, maar dat lag ook deels aan Nieuwsuur. Door het ijs gezakt vind ik wat overdreven.
Wat vind je vrouw daarvan, en van je Top Poster status ?Straks deze luisteren.
Sven op 1 - 17 november 2023 - NPO Radio 1 Gemist | NPO Radio 1
Beluister gemiste uitzendingen van Sven op 1 op NPO Radio .www.nporadio1.nl
Tot nu toe vind ik de meeste wel interessant. Sven doet het imo beter dan Nieuwsuur.
Wat vind je vrouw daarvan, en van je Top Poster status ?

Die moedigt het aan!Wat vind je vrouw daarvan, en van je Top Poster status ?
Ben je lekker mee zo’n vrouwDie moedigt het aan!
Ik heb van de mods begrepen dat zij heeft verzocht de ban van Hell op te heffen om @Steks nog wat extra uitdaging te geven.
Timmermans kwam nietszeggende over.Straks deze luisteren.
Sven op 1 - 17 november 2023 - NPO Radio 1 Gemist | NPO Radio 1
Beluister gemiste uitzendingen van Sven op 1 op NPO Radio .www.nporadio1.nl
Tot nu toe vind ik de meeste wel interessant. Sven doet het imo beter dan Nieuwsuur.
Wat is zijn username op dbb dan, klinkt als een perfecte kandidaat voor hier
Die gespeelde overdreven emotie die hij gedurende deze campagne laat zien, wat al begon met die opmerking over kerncentrales, ben ik wel zat.