AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Is er ook een uitgewerkte met argumenten onderbouwde van voorbeelden voorziene bijsluiter bij deze 13 punten?

Met name 12 en 13 behoeven uitleg, de rest kan je wel invullen met meningen als: geen onmiddellijke nexit, dus eurofiel.
Denk dat ze doelen op dat Deense model waar hij voorstander van is. Dan kan je alleen nog maar stemmen op iemand uit je eigenlijk plaats (of was het provincie?).

Denk dat ze doelen op dat Deense model waar hij voorstander van is. Dan kan je alleen nog maar stemmen op iemand uit je eigenlijk plaats (of was het provincie?).
Ik denk dat "ze" geen idee hebben wat democratie en fascisme is. Daar zijn ze niet uniek in, ook aanhangers van partijen als D66 strooien makkelijk met dergelijke begrippen.
Als jij gewoon braaf s'ochtends je papje eet, een beetje beweegt en niet naar het front in oost-europa gaat haal jij dat wel.
Als Omtzigt echt zo'n gevaar is zou ik het wel willen weten voor de verkiezingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel eens benieuwd wat hij voor pillen gebruikt, die gast is altijd hyper

• Haha
Waarderingen: Vonk
1693860793227.png

Omtzigt is ook niet te vertrouwen. Vele moties ging die mee met het kabinet.
Zucht....
Zo mensen. Laat alles vallen en knip het internet aan, kanaal YouTube. Want de GROOTSTE PARTIJ van Nederland spreekt. Over vanalles en nog wat, en over die falende Haagse burn-out fabriek in het bijzonder. Niet meteen HIJ STEMPT meT HeT KaRtEL MEE!!!! Of nog iet dommers roepen alsdan Bert Veenstra, PvdA. Eerst gewoon ff luisteren ja, dankuwel.

Bovenstaand wat @inVorm postte dan ben ik als ongevaccineerde al klaar met die man.
Bolletjes zijn voor de bühne en missen vaak nuance, dat is bij Omtzigt vaak wel een factor.

Dat hij niet voor een verbod is, wil niet zeggen dat hij in alle gevallen voor die verplichting is. Bovendien werd in het begin nogal wat beloofd van de vaccins, van wanneer is deze motie.

Welke partijen blijven voor jou over, als ik vragen mag?

Bolletjes zijn voor de bühne en missen vaak nuance, dat is bij Omtzigt vaak wel een factor.

Dat hij niet voor een verbod is, wil niet zeggen dat hij in alle gevallen voor die verplichting is. Bovendien werd in het begin nogal wat beloofd van de vaccins, van wanneer is deze motie.

Welke partijen blijven voor jou over, als ik vragen mag?
Pvv stem ik over het algemeen op.
Met wat uitstapjes naar andere partijen door de jaren heen.

• Topic Starter Topic Starter
Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Maar ik vind het typisch Omtzigterig, meewaaien met de wind. Zie ook bijvoorbeeld het onderzoek naar Demmink, waarin hij destijds teruggefloten is en de handdoek in de ring heeft gegooid.

Natuurlijk doet de man ook goede dingen, zoals het toeslagenschandaal etc., maar het is in mijn ogen niet heel veel anders dan al het pluche wat er reeds zit/zat/gaat zitten.

Hij gaat ook niet mee doen in alle kiesdistricten, want ik wil niet de grootste worden en ik wil ook geen premier worden of kandidaat leveren. Daardoor zullen er in bepaalde districten zetels verdeeld worden over met name BBB en VVD. Met een beetje pech heb je dan BBB 20, Omtzigt 23, VVD 26 en PvDA/GL 25. Moet jij eens raden wie er dan premier wordt.

Verder hoop ik dat mensen wel gewoon gaan stemmen, maar een deel van de mensen is toch wel het vertrouwen verloren, waardoor ze het nut er niet meer van inzien. Ik snap hen wel een beetje, zelf zal ik nooit buigen en altijd gaan stemmen. Maar of het echt zin heeft valt natuurlijk te bezien.

Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Maar ik vind het typisch Omtzigterig, meewaaien met de wind. Zie ook bijvoorbeeld het onderzoek naar Demmink, waarin hij destijds teruggefloten is en de handdoek in de ring heeft gegooid.

Natuurlijk doet de man ook goede dingen, zoals het toeslagenschandaal etc., maar het is in mijn ogen niet heel veel anders dan al het pluche wat er reeds zit/zat/gaat zitten.

Hij gaat ook niet mee doen in alle kiesdistricten, want ik wil niet de grootste worden en ik wil ook geen premier worden of kandidaat leveren. Daardoor zullen er in bepaalde districten zetels verdeeld worden over met name BBB en VVD. Met een beetje pech heb je dan BBB 20, Omtzigt 23, VVD 26 en PvDA/GL 25. Moet jij eens raden wie er dan premier wordt.

Verder hoop ik dat mensen wel gewoon gaan stemmen, maar een deel van de mensen is toch wel het vertrouwen verloren, waardoor ze het nut er niet meer van inzien. Ik snap hen wel een beetje, zelf zal ik nooit buigen en altijd gaan stemmen. Maar of het echt zin heeft valt natuurlijk te bezien.
"Grappig" dat je Demmink noemt. Dat is zo een stinkende zaak maar het lijkt weinigen iets te doen of men heeft er nooit van gehoord.

Terug
Naar boven