Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Timmermans bedoelt helemaal niets goed.

Hopelijk is dit sarcasme of een slechte grap.

Wat ik persoonlijk bedoelde met 'bedoelt het goed', is dat hij gewoon wilde zeggen dat Islam uiteraard bij Europa hoort.
Ja, die 2000 jaar is natuurlijk misinformatie :)

Ik ken die hele vent niet of wat hij doet, ik heb het echt letterlijk enkel en alleen over wat hij hier zegt, waar het hier over gaat en wat hij ermee bedoelde te zeggen.
Die halve zin van zijn tegenkandidaat Weber is al meer inhoudelijk en feitelijk dan knuffel BS.

Hoezo hoort de Islam bij Europa? Er zijn Nederlandse en Europese moslims, die horen er hartstikke bij. Maar dat multiculti-geknuffel van de Islam in combinatie met de neerbuigendheid over conservatieve en Christelijke stromingen die hier al eeuwen zijn die je van dit soort zogenaamd progressieve types hoort is een verschrikking.

Die halve zin van zijn tegenkandidaat Weber is al meer inhoudelijk en feitelijk dan knuffel BS.

Hoezo hoort de Islam bij Europa? Er zijn Nederlandse en Europese moslims, die horen er hartstikke bij. Maar dat multiculti-geknuffel van de Islam in combinatie met de neerbuigendheid over conservatieve en Christelijke stromingen die hier al eeuwen zijn die je van dit soort zogenaamd progressieve types hoort is een verschrikking.

Islam hoort bij Europa. Ik heb geen idee wat je niet begrijpt daaraan. Natuurlijk is niet heel Europa hetzelfde, maar in het algemeen in vrijheid van geloofsovertuiging gewoon aanwezig in Europa en daar hoort ook Islam bij (alleen dan geen 2000 jaar), maar bijvoorbeeld ook allerlei andere geloofsovertuigingen.

Bedoel, de eerste moskee in Europa werd eind 1300s gebouwd en staat er nu ruim 600 jaar. Ongeveer 44 miljoen Moslims in Europa.
Vind ik dan wel 'Islam hoor bij Europa' waardig.

Islam hoort bij Europa. Ik heb geen idee wat je niet begrijpt daaraan. Natuurlijk is niet heel Europa hetzelfde, maar in het algemeen in vrijheid van geloofsovertuiging gewoon aanwezig in Europa en daar hoort ook Islam bij (alleen dan geen 2000 jaar), maar bijvoorbeeld ook allerlei andere geloofsovertuigingen.

Bedoel, de eerste moskee in Europa werd eind 1300s gebouwd en staat er nu ruim 600 jaar. Ongeveer 44 miljoen Moslims in Europa.
Vind ik dan wel 'Islam hoor bij Europa' waardig.
Los van wat jij of ik daarvan vindt en hoe je dat interpreteert, want mogelijk vinden we min of meer hetzelfde, maar noemen we dat liever anders, is dat niet waar het mij hier om gaat en is dat ook niet de essentie van waar het hier om gaat.

Timmermans is het soort politicus dat alles zal zeggen ter meerdere eer en glorie voor zichzelf en om macht te kunnen geijpen en gebruiken. Die vermeende slachtoffers, liefst dode, zal inzetten om makkelijk politiek te kunnen scoren. Die inzet voor een ruimhartig asielbeleid waarvan hij niet met de nadelige gevolgen geconfronteerd zal worden.

Bovendien leef je zelf in het VK waar sommige moslims parallelle samenlevingen en rechtsystemen opzetten en waar bij misbruikschandalen niemand aan de bel durft te trekken uit angst om voor racist uitgemaakt te worden.

Dat soort zaken gebeurt onder de neus van types als Timmermans die zich dan vooral zorgen maken over de reputatie van de Islam of moslims in het algemeen, maar niet om onrecht, leed en slachtoffers.

Mijn probleem is niet met "de Islam" of "de moslims", maar met laffe machtswellustelingen als Timmermans.

Los van wat jij of ik daarvan vindt en hoe je dat interpreteert, want mogelijk vinden we min of meer hetzelfde, maar noemen we dat liever anders, is dat niet waar het mij hier om gaat en is dat ook niet de essentie van waar het hier om gaat.

Timmermans is het soort politicus dat alles zal zeggen ter meerdere eer en glorie voor zichzelf en om macht te kunnen geijpen en gebruiken. Die vermeende slachtoffers, liefst dode, zal inzetten om makkelijk politiek te kunnen scoren. Die inzet voor een ruimhartig asielbeleid waarvan hij niet met de nadelige gevolgen geconfronteerd zal worden.

Bovendien leef je zelf in het VK waar sommige moslims parallelle samenlevingen en rechtsystemen opzetten en waar bij misbruikschandalen niemand aan de bel durft te trekken uit angst om voor racist uitgemaakt te worden.

Dat soort zaken gebeurt onder de neus van types als Timmermans die zich dan vooral zorgen maken over de reputatie van de Islam of moslims in het algemeen, maar niet om onrecht, leed en slachtoffers.

Islamofobie=/=racisme en verder heb ik gezegd dat ik enkel reageer op wat er gezegd wordt en wat hij er waarschijnlijk mee bedoelde.
Verder helemaal niks.

Islamofobie=/=racisme en verder heb ik gezegd dat ik enkel reageer op wat er gezegd wordt en wat hij er waarschijnlijk mee bedoelde.
Verder helemaal niks.
Dan ben ik wel benieuwd wat hij er volgens jou mee bedoelde?

Mensen die de Nederlandse politiek langer volgen weten wat voor verechrikkelijk figuur het is. Hij liegt over het feit dat de slachtoffers van MH17 wisten dat het einde nabij was uit effectbejag en om persoonlijk te kunnen scoren. Iemand die door een storm om het leven komt noemt hij binnen een dag een slachtoffer van door mensen veroorzaakte klimaatverandering.

Timmermans is een verschrikkelijk figuur en het is, in mijn ogen, achterlijk om van hem een goede bedoeling buiten zijn eigen politieke gewi aan te nemen.

• Like
Waarderingen: Boca
Dat zei ik al, dat hij bedoelde ja, Islam hoort uiteraard bij Europa.
Althans zo hoorde ik het.

Nogmaals, ik ken die hele vent niet en ik reageer echt alleen op wát hij zegt.
In zijn geval is dat een enorme vergissing, ik zou bijna zeggen: educate yourself.
:D

In zijn geval is dat een enorme vergissing, ik zou bijna zeggen: educate yourself.
:D

Imo is de enige vergissing de 2000 jaar. De rest is subjectief. Islam hoort bij Europa, maar of iedereen dat vindt is een ander verhaal (en zou een discussie worden).

Imo is de enige vergissing de 2000 jaar. De rest is subjectief. Islam hoort bij Europa, maar of iedereen dat vindt is een ander verhaal (en zou een discussie worden).
Je vergissing is dat je "alleen maar reageert op wat hij zegt", het gaat niet om wat hij zegt of waarover hij iets zegt. Hij zegt dat alleen maar om politiek te kunnen scoren en spelend op de emotie zich niet aan lastige kwesties te hoeven branden.

Je vergissing is dat je "alleen maar reageert op wat hij zegt", het gaat niet om wat hij zegt of waarover hij iets zegt. Hij zegt dat alleen maar om politiek te kunnen scoren en spelend op de emotie zich niet aan lastige kwesties te hoeven branden.
Wist niet dat ik daar niet op mocht reageren. My bad.

Alles mag, maar het is net als je reactie op degene die "Brand" roept is dat hij zo hard schreeuwt en negeert dat de hele hut in vlammen opgaat.

Volgens mij werd dat al gedaan door het filmpje en de post erbij, ging namelijk ook over 1 ding en niet de rest van die vent.

• Topic Starter Topic Starter
Identity Politics, het enige wat een samenleving nog verder uit elkaar zal rukken.

Verdeel en heers eindigt volgens de geschiedenis altijd in identity politics. Dit kan een paar jaar duren, maar ook een paar generaties...

Terug
Naar boven