MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Als ik kijk hoeveel mensen op Pieter willen stemmen, zonder te weten te waar ze op stemmen, dan kan ik mij niet voorstellen dat ze iets geleerd hebben.
Stemmen gaat voor veel mensen minstens deels over poppetjes.

Bedoel je dat ze zich niet in zijn standpunten verdiept hebben of dat er nog geen volledig partijprogramma (met veel loze beloften en holle frasen dat na de formatie de prullenbak in gaat) ligt?
Die dikke pad van PvdA zegt eigenlijk precies hetzelfde.
Een politicus die iets zegt waarvan hij denkt dat potentiële kiezers het willen horen. Iedereen herhaalt nu zo ongeveer hoe belangrijk Pieter's puntjes zijn.

Ik vond het wel verfrissend een sociaal-democraat die voor de lagere klasse lijkt op te komen. Gezien de persoon van Timmermans, de trackrecord van de PvdA, de ambities van GL en het feit dat hun base hoogopgeleide stedelingen zijn volkomen ongeloofwaardig en puur gericht op het schrapen van zwevers, maar wel verfrissend.

Ik vond het wel verfrissend een sociaal-democraat die voor de lagere klasse lijkt op te komen. Gezien de persoon van Timmermans, de trackrecord van de PvdA, de ambities van GL en het feit dat hun base hoogopgeleide stedelingen zijn volkomen ongeloofwaardig en puur gericht op het schrapen van zwevers, maar wel verfrissend.

Nou ben ik toch wel heel benieuwd hoe jij dit als verfrissend ervaart.
Ik zou het verfrissend vinden als je mij dit nou eens goed duidelijk maakt. ;)

Terugkijktip: gesprek bij Buitenhof tussen oa Voermans en Nijboer over de komende verkiezingen.

Nijboer ga ik wel missen, de man blijkt nog principes te hebben ook.

• Topic Starter Topic Starter
Iets met een hoge boom en een (sterk) touw.

Die dikke pad zegt trouwens echt ongelóóflijke dingen, bijvoorbeeld hoe een 1400 jaar oude religie al 2000 jaar bij Europa hoort!

Dat applaus van het hooggeëerde publiek is helemaal geweldig.

Dat was hilarisch en het zoveelste bewijs dat feiten optioneel zijn voor Franske.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Die dikke pad zegt trouwens echt ongelóóflijke dingen, bijvoorbeeld hoe een 1400 jaar oude religie al 2000 jaar bij Europa hoort!

Ik weet niet wat voor rommel die man tot zich neemt, maar volgens mij is het wel lekker spul als je zulke onzin gaat uitkramen!

• Haha
Ik weet niet wat voor rommel die man tot zich neemt, maar volgens mij is het wel lekker spul als je zulke onzin gaat uitkramen!

Da fragt man sich: Gehört der Frans zu den Idioten?

Weet eigenlijk niet wat erger is, de quatsch die hij uitbraakt of het publiek dat er voor applaudisseert.

Ach, hij zit er 600 jaar naast, maar hij bedoelt het goed :roflol:

• Like
Ach ja, straks zit hij er 600+ miljard naast op de klimaat-begroting en andere wensdenkwaanzin. :emo:
Want zoals @Mentat al terecht opmerkte zijn feiten optioneel voor Timmerfrans.

Maar ook dan bedoelt hij het uiteraard goed.

Ik ken die hele vent niet of wat hij doet, ik heb het echt letterlijk enkel en alleen over wat hij hier zegt, waar het hier over gaat en wat hij ermee bedoelde te zeggen.

Terug
Naar boven