- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ja hallo, @Vonk en ik wonen in de biblebelt. Wij hebben een prima excuus 😇De zondag-klucht is weer begonnen hoor, komt allen!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hallo, @Vonk en ik wonen in de biblebelt. Wij hebben een prima excuus 😇De zondag-klucht is weer begonnen hoor, komt allen!![]()
Ja hallo, @Vonk en ik wonen in de biblebelt. Wij hebben een prima excuus 😇

Stemmen gaat voor veel mensen minstens deels over poppetjes.Als ik kijk hoeveel mensen op Pieter willen stemmen, zonder te weten te waar ze op stemmen, dan kan ik mij niet voorstellen dat ze iets geleerd hebben.
Een politicus die iets zegt waarvan hij denkt dat potentiële kiezers het willen horen. Iedereen herhaalt nu zo ongeveer hoe belangrijk Pieter's puntjes zijn.Die dikke pad van PvdA zegt eigenlijk precies hetzelfde.
Ik vond het wel verfrissend een sociaal-democraat die voor de lagere klasse lijkt op te komen. Gezien de persoon van Timmermans, de trackrecord van de PvdA, de ambities van GL en het feit dat hun base hoogopgeleide stedelingen zijn volkomen ongeloofwaardig en puur gericht op het schrapen van zwevers, maar wel verfrissend.

Geef eens een harde klap op je sarcase-detector en lees het nog eens.Nou ben ik toch wel heel benieuwd hoe jij dit als verfrissend ervaart.
Ik zou het verfrissend vinden als je mij dit nou eens goed duidelijk maakt.![]()

Geef eens een harde klap op je sarcase-detector en lees het nog eens.![]()
Hij doet het weer, nou ja, voorlopig dan. 
Die dikke pad van PvdA zegt eigenlijk precies hetzelfde.
Die dikke pad zegt trouwens echt ongelóóflijke dingen, bijvoorbeeld hoe een 1400 jaar oude religie al 2000 jaar bij Europa hoort!
Dat applaus van het hooggeëerde publiek is helemaal geweldig.
Nog beter advies imho, draperen met de stikstofdeken van Jetten.

Nog beter advies imho, draperen met destikstofdeken van Jetten.
Dat is een hoax, je kunt toch niemand draperen met fictie en daadwerkelijk het leven ontnemen![]()
Die dikke pad zegt trouwens echt ongelóóflijke dingen, bijvoorbeeld hoe een 1400 jaar oude religie al 2000 jaar bij Europa hoort!
Ik weet niet wat voor rommel die man tot zich neemt, maar volgens mij is het wel lekker spul als je zulke onzin gaat uitkramen!

Ach, hij zit er 600 jaar naast, maar hij bedoelt het goed![]()

Ach, hij zit er 600 jaar naast, maar hij bedoelt het goed![]()
Timmermans bedoelt helemaal niets goed.Ach ja, straks zit hij er 600+ miljard naast op de klimaat-begroting en andere wensdenkwaanzin.
Want zoals @Mentat al terecht opmerkte zijn feiten optioneel voor Timmerfrans.
Maar ook dan bedoelt hij het uiteraard goed.
Ach ja, straks zit hij er 600+ miljard naast op de klimaat-begroting en andere wensdenkwaanzin.
Want zoals @Mentat al terecht opmerkte zijn feiten optioneel voor Timmerfrans.
Maar ook dan bedoelt hij het uiteraard goed.
Bergen met belastinggeld.Ik weet niet wat voor rommel die man tot zich neemt, maar volgens mij is het wel lekker spul als je zulke onzin gaat uitkramen!