- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groot in de 1e kamer, kom je niet omheen.Ik begrijp die 1e niet, maar zie die wel vaker voorbij komen. Zonder de BBB zit je ook al aan een meerderheid. Dus waarom zou je de BBB er aan toevoegen?
Ik begrijp die 1e niet, maar zie die wel vaker voorbij komen. Zonder de BBB zit je ook al aan een meerderheid. Dus waarom zou je de BBB er aan toevoegen?
Blijf elke verkiezing wel schrikken van de reacties hoe boos en ongenuanceerd de reacties zijn op ons overwegend linkse kantoor.
Houdt het dan ook in dat zaken sneller kunnen verlopen?
Houdt het dan ook in dat zaken sneller kunnen verlopen?
Dat moties sneller afgekeurd of doorgevoerd kunnen worden
Dat moties sneller afgekeurd of doorgevoerd kunnen worden
Helder!Als je meer zetels in de eerste kamer hebt, in het verlengde van je tweede kamer kabinet, dan zou je logischerwijs mogen verwachten dat het dan ook makkelijker door de 1e kamer zal glijden ja.
Met 75 zetels in de eerste kamer ben je op zoek naar minimaal 38 zetels. BBB, VVD en PVV hebben er samen "slechts" 30. Dus je zult dan toch altijd nog moeten lobbyen rechts van je in dit geval.
![]()
Over links is dan niet makkelijker met GL/PvdA, VVD, NSC en D66Als je meer zetels in de eerste kamer hebt, in het verlengde van je tweede kamer kabinet, dan zou je logischerwijs mogen verwachten dat het dan ook makkelijker door de 1e kamer zal glijden ja.
Met 75 zetels in de eerste kamer ben je op zoek naar minimaal 38 zetels. BBB, VVD en PVV hebben er samen "slechts" 30. Dus je zult dan toch altijd nog moeten lobbyen rechts van je in dit geval.
![]()
Over links is dan niet makkelijker met GL/PvdA, VVD, NSC en D66
Een duidelijk signaal toch? Rond de 100 zetels voor de centrum rechtse flank. Als de VVD en NSC nu alsnog met Frans willen regeren die het niet is gelukt om llinks te verenigen en die eigenlijk niet verder komt dan geld afpakken van degene die het hebben en het verdelen. Dan gaat bij de volgende verkiezingen niemand nog stemmen en helpen we de democratie om zeep. Ik heb de nazi vergelijking ook alweer voorbij horen komen. Heerlijk net alsof de treinen weer naar het oosten gaan rijden. Doet mij een beetje denken aan 2016 toen Trump uit het niets won.

Hoe is het eigenlijk om als ongelovige/heiden in de Belt te wonen? Serieuze vraag haha.Can confirmAlsof de tijd heeft stilgestaan en geen grens open is.
Hoe is het eigenlijk om als ongelovige/heiden in de Belt te wonen? Serieuze vraag haha.