AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Al die activistische organisaties schreeuwen moord en brand. Nu alweer helemaal klaar mee. Greenpeace, Amnesty etc. Waarom is links altijd zo bedreven in actievoeren en rechts slechts een fractie daarvan? Heb ik nooit echt begrepen.
egos houden van conflicten, nou begrijp je het ;)

• Haha
Waarderingen: Vonk
Al die activistische organisaties schreeuwen moord en brand. Nu alweer helemaal klaar mee. Greenpeace, Amnesty etc. Waarom is links altijd zo bedreven in actievoeren en rechts slechts een fractie daarvan? Heb ik nooit echt begrepen.
Omdat links of rechts letterlijk een ander slag mensen is.

Steven Pinker of Jonathan Haight(sp?) heeft daar wel eens wat mooie stukjes over geschreven en dingen over gezegd.

• Like
Links is werkloos en rechts niet.

Waarom is links altijd zo bedreven in actievoeren en rechts slechts een fractie daarvan? Heb ik nooit echt begrepen.

Omdat links of rechts letterlijk een ander slag mensen is.

"Linkse" mensen bestaan natuurlijk niet, we praten hier over een groep mensen die gedrag en persoonskenmerken bezitten, die wij arbitrair het stempel links opdrukken.

Het gedrag waar we het hier over hebben lijkt een soort aangeboren moreel superioriteitsgevoel te zijn, gecombineerd met een extreme mate van zelf-rechtvaardiging.
Koppel dit aan tunnelvisie en cognitieve dissonantie, dan heb je een mooie psychische potpourri als basis voor dit soort gedrag.

Het valt mij hoe dan ook op dat activistisch geweld en terreur veel vaker uit de linkse hoek komt, de laatste decennia.

Laatst bewerkt:
  • Like
@Steks is niet links of rechts, maar recht door zee. Klopt wel dus.
IMG_3817.gif

DAT groen en DIE beestjes hebben jullie dus ALLEMAAL weggestemd met jullie probleempjes.
1700776655912.png

Er is gefraudeerd in Canada.
Er is gefraudeerd in de US.
Er is gefraudeerd in Frankrijk.
Er is gefraudeerd in Brazilie. E
r is gefraudeerd bij het CDA
.En de baas van de verkiezingen is CDA Hugo de Jonge.En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat alles eerlijk verloopt.
🤡

Als je serieus denkt dat Hugo de overwinning van de PVV heeft georganiseerd, ben je wel echt goed van het padje.

Als je serieus denkt dat Hugo de overwinning van de PVV heeft georganiseerd, ben je wel echt goed van het padje.
Nee dat heeft de nederlandse media voor hem gedaan, door hem 'salonfahig' te maken.

En noem mij maar van het padje, graag zelfs! Ik neem die mening tot me als een compliment.

• Like
Waarderingen: Pren
hallo, pvv is controlled opposition he
Ik wil wel weer een voorspelling doen hoor:

Ontzettend moeilijke formatie besprekingen want pietje heeft dit gezegd en jetje dat en die wil niet met die en die ander ook niet met die en weer dat hele toneelspel.

Uiteindelijk komt er weer een kabinet dat niemand wil of er komt een kabinet met de PVV waarbij die eenmanspartij zoveel water bij de wijn heeft moeten doen dat ook niemand het wil.

En de trein dendert gewoon verder toetoeet

Steam Train GIF by Transport Heritage NSW

• Like
Controlled opposition waardoor er geen niet kabinet kan komen en Rutte IV nog jarenlang demissionair blijft.
Oh, dus eigenlijk heeft de PVV de verkiezingen niet gewonnen, maar dan kan Rutte toch nooit de NAVO-baas worden? Het zal geen toeval zijn dat Rutte de NAVO-top noemde.

Bovendien kan die Sunak wel lachen met z'n Twee (en een beetje)-partijenstelsel en z'n districtenstelsel, maar dat is niet vergelijkbaar.

Wel belachelijk, de Metropool in het Moeras aan 't IJ komt vrijdag al met uitslagen. Hoe dan?

Ik wil wel weer een voorspelling doen hoor:

Ontzettend moeilijke formatie besprekingen want pietje heeft dit gezegd en jetje dat en die wil niet met die en die ander ook niet met die en weer dat hele toneelspel.

Uiteindelijk komt er weer een kabinet dat niemand wil of er komt een kabinet met de PVV waarbij die eenmanspartij zoveel water bij de wijn heeft moeten doen dat ook niemand het wil.

En de trein dendert gewoon verder toetoeet

Steam Train GIF by Transport Heritage NSW
Het is ook lastig voor je aangezien wilders niet antisemitisch is natuurlijk.

Mijn voorspelling is dat jij met nog meer van dit soort vage voorspellingen komt

Terug
Naar boven