- Waardering
- 27.871
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je de SP nodig voor een coalitie?Als NSC en VVD een ruk naar links doen, of de anderen naar het midden
![]()
Zekerheidje, voor als er weer eenmansfracties ontstaan
Hij weet dat niet, hij heeft ook 2 vakjes rood gemaakt.

Komt door Franske zijn emo optreden![]()
Moslims bezorgd na forse winst PVV: 'Gelukkig hebben we de Grondwet'
Moslims in Nederland voelen zich onveiliger na de grote verkiezingswinst van de PVV. Dat PVV-leider Geert Wilders in de aanloop naar de verkiezingen zijn anti-islamtoon matigde stelt vertegenwoordigers van de moslimgemeenschap in Nederland niet gerust, zeggen ze tegen NU.nl.www.nu.nl
ja beetje raar. Dat je een bloedzuiger bent wil nog niet zeggen dat je maar alles moet weten hè.
Ik had ook gewoon nee kunnen zeggen, maar nu kan ze zelf opzoeken dat dit niet het geval is geweest.ja beetje raar. Dat je een bloedzuiger bent wil nog niet zeggen dat je maar alles moet weten hè.
38 en 41 wel, maar dat telt niet

Mooi, gaan ze toch weg?![]()
Moslims bezorgd na forse winst PVV: 'Gelukkig hebben we de Grondwet'
Moslims in Nederland voelen zich onveiliger na de grote verkiezingswinst van de PVV. Dat PVV-leider Geert Wilders in de aanloop naar de verkiezingen zijn anti-islamtoon matigde stelt vertegenwoordigers van de moslimgemeenschap in Nederland niet gerust, zeggen ze tegen NU.nl.www.nu.nl
Wat niet?Ik had ook gewoon nee kunnen zeggen, maar nu kan ze zelf opzoeken dat dit niet het geval is geweest.
37 zetels.
Wie heeft dat?
De vraag van Gremlin.
Ken haar niet.
Het is je ergste nachtmerrie!
Ik heb redelijk erge gehad hoor. Is het zo erg?