XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Jongens even serieus, aan de manier waarop die Omtzigt spreekt hoor je toch al dat er ergens een paar stoppen zijn doorgeslagen

one flew over the cuckoos nest GIF

Dat is echt een dooddoener waarmee je iedere discussie om zeep kan helpen. Het lijkt er steeds meer op dat hij met de oude kliek verder wil
Dat kan, kan ook dat hij wat meer zekerheid wil, kan ook dat hij de druk wat wil opvoeren.

Het is uiteindelijk wel óók een politiek spel.

Wat zullen en veel VVD’ers en NSC’ers balen de afgelopen week. Je gaat dan wel twijfelen of je wel goed hebt gestemd.

Voor de 18 miljoen inwoners is het toch echt geen spel
Uiteindelijk zijn de resultaten dat zeker niet! De onderhandelingen zijn wel een spel hoor, kijken hoe je zoveel mogelijk van jou ideeën in een coalitie-akkoord kan krijgen.

Dan zijn er daarnaast nog 0,18 miljoen inwoners voor wie het allemaal een WEF-complot is.

Wat zullen en veel VVD’ers en NSC’ers balen de afgelopen week. Je gaat dan wel twijfelen of je wel goed hebt gestemd.
Alleen als de nr. 21 van NSC een paar voorkeurstemmen tekort komt voor een zetel heb ik spijt van m'n stem op Sandra.

Iemand die de volledige brief van NSC heeft gelezen? Ik vind dit geen onredelijke voorwaarden/standpunten:
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/briefnsc-pdf.662694/
Die standpunten, zeker die over de grondwet, was toch al lang duidelijk? Zoiets maak je gewoon afspraken over, daarom ga je in gesprek.

Uitspraken zoals 'forse maatregelen' zijn ontzettend vaag, daarmee weet je helemaal niets. De man praat veel, zegt weinig. Bij gevoelige onderwerpen heeft hij helemaal veel woorden nodig.

Dat laatste punt is om Rutte's navo baantje te beschermen. Niet oké als dat de prioriteiten zijn.

Bijlagen

• Like
Waarderingen: Vonk
Die standpunten, zeker die over de grondwet, was toch al lang duidelijk? Zoiets maak je gewoon afspraken over, daarom ga je in gesprek.

Uitspraken zoals 'forse maatregelen' zijn ontzettend vaag, daarmee weet je helemaal niet. De man praat veel, zegt weinig. Bij gevoelige onderwerpen heeft hij helemaal veel woorden nodig.

Dat laatste punt is om Rutte's navo baantje te beschermen. Niet oké als dat de prioriteiten zijn.
Wat zou voor Omtzigt een reden zijn om Rutte's NAVO-baantje te beschermen?

Zelfde als mensen naar je begrafenis komen om je een houten staak door je hart te duwen en je hoofd af te hakken: zeker weten dat je echt weg bent.

Wat zou voor Omtzigt een reden zijn om Rutte's NAVO-baantje te beschermen?

Zelfde als mensen naar je begrafenis komen om je een houten staak door je hart te duwen en je hoofd af te hakken: zeker weten dat je echt weg bent.
Dat de man zijn "nieuw bestuur" met de oude kliek wil.

Je zou zeggen dat men nu in het landsbelang de formatie gesprekken in gaat en zich richt op de overeenkomsten.

Maar goed, zoals Mentat juist inziet, Omtzigt is ook maar een WEF marionet.

Herhaal het even voor je kan je nog wat oefenen met begrijpend lezen.

Ik wil wel weer een voorspelling doen hoor:

Ontzettend moeilijke formatie besprekingen want pietje heeft dit gezegd en jetje dat en die wil niet met die en die ander ook niet met die en weer dat hele toneelspel.

Uiteindelijk komt er weer een kabinet dat niemand wil of er komt een kabinet met de PVV waarbij die eenmanspartij zoveel water bij de wijn heeft moeten doen dat ook niemand het wil.
Tymboo, zal ik dit even wekelijks voor je herhalen todat er een nieuw 'kabinet' is?

Voor mij is iedereen zijn keuze vrij, wat ik er wel van vind is dat wat ze zeggen : “ we leven in een democratisch land”. Complete kolder is!

De stem van het volk heeft gesproken… handel daar na. Ga niet bakkeleien wie niet met wie wil, dan is het geen democratie meer, maar dictatorschap.

Waar stem je dus uiteindelijk voor? Niks…

Tymboo, zal ik dit even wekelijks voor je herhalen todat er een nieuw 'kabinet' is?
Dit is wel een uniek groots inzicht hoor, zeker gezien de vorige formatie had niemand dit zien aankomen. /sarcasme

Daarbuiten zijn we nog geen week bezig.

Terug
Naar boven