- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Dat is echt een dooddoener waarmee je iedere discussie om zeep kan helpen. Het lijkt er steeds meer op dat hij met de oude kliek verder wil
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje hetzelfde als we zeggen. Niet teveel druk op Pietertje zetten. Straks zit die weer thuis met een burn out.Dat is echt een dooddoener waarmee je iedere discussie om zeep kan helpen. Het lijkt er steeds meer op dat hij met de oude kliek verder wil
Dat kan, kan ook dat hij wat meer zekerheid wil, kan ook dat hij de druk wat wil opvoeren.Dat is echt een dooddoener waarmee je iedere discussie om zeep kan helpen. Het lijkt er steeds meer op dat hij met de oude kliek verder wil
Voor de 18 miljoen inwoners is het toch echt geen spel
Uiteindelijk zijn de resultaten dat zeker niet! De onderhandelingen zijn wel een spel hoor, kijken hoe je zoveel mogelijk van jou ideeën in een coalitie-akkoord kan krijgen.Voor de 18 miljoen inwoners is het toch echt geen spel
Alleen als de nr. 21 van NSC een paar voorkeurstemmen tekort komt voor een zetel heb ik spijt van m'n stem op Sandra.Wat zullen en veel VVD’ers en NSC’ers balen de afgelopen week. Je gaat dan wel twijfelen of je wel goed hebt gestemd.
Die standpunten, zeker die over de grondwet, was toch al lang duidelijk? Zoiets maak je gewoon afspraken over, daarom ga je in gesprek.Iemand die de volledige brief van NSC heeft gelezen? Ik vind dit geen onredelijke voorwaarden/standpunten:
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/briefnsc-pdf.662694/
Wat zou voor Omtzigt een reden zijn om Rutte's NAVO-baantje te beschermen?Die standpunten, zeker die over de grondwet, was toch al lang duidelijk? Zoiets maak je gewoon afspraken over, daarom ga je in gesprek.
Uitspraken zoals 'forse maatregelen' zijn ontzettend vaag, daarmee weet je helemaal niet. De man praat veel, zegt weinig. Bij gevoelige onderwerpen heeft hij helemaal veel woorden nodig.
Dat laatste punt is om Rutte's navo baantje te beschermen. Niet oké als dat de prioriteiten zijn.
Dat de man zijn "nieuw bestuur" met de oude kliek wil.Wat zou voor Omtzigt een reden zijn om Rutte's NAVO-baantje te beschermen?
Zelfde als mensen naar je begrafenis komen om je een houten staak door je hart te duwen en je hoofd af te hakken: zeker weten dat je echt weg bent.
Geert Wilders is de meest oude kliek die er thans rondloopt.Dat de man zijn "nieuw bestuur" met de oude kliek wil.

Met een gekleurde bril op, kun je tussen de regels door van alles lezen.Dat laatste punt is om Rutte's navo baantje te beschermen. Niet oké als dat de prioriteiten zijn.
Wilders is anders niet degene die hem altijd heeft tegen gewerkt.Geert Wilders is de meest oude kliek diener thans rondloopt.![]()
Ja, en z'n broer...Maar goed, zoals Mentat juist inziet, Omtzigt is ook maar een WEF marionet.

Tymboo, zal ik dit even wekelijks voor je herhalen todat er een nieuw 'kabinet' is?Herhaal het even voor je kan je nog wat oefenen met begrijpend lezen.
Ik wil wel weer een voorspelling doen hoor:
Ontzettend moeilijke formatie besprekingen want pietje heeft dit gezegd en jetje dat en die wil niet met die en die ander ook niet met die en weer dat hele toneelspel.
Uiteindelijk komt er weer een kabinet dat niemand wil of er komt een kabinet met de PVV waarbij die eenmanspartij zoveel water bij de wijn heeft moeten doen dat ook niemand het wil.
Dit is wel een uniek groots inzicht hoor, zeker gezien de vorige formatie had niemand dit zien aankomen. /sarcasmeTymboo, zal ik dit even wekelijks voor je herhalen todat er een nieuw 'kabinet' is?