- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig neem ik aan dat hij gewoon de VVD in beweging wil krijgen. Die spelletjes horen er natuurlijk gewoon bij.Vreemd rancuneus gedrag, natuurlijk geen vergissing. Ontzettend flauw grapje verder, ik dacht dat hij klaar was met die politieke spelletjes.
Helemaal niet, gewoon mee kappen. Ga t land besturenVoorlopig neem ik aan dat hij gewoon de VVD in beweging wil krijgen. Die spelletjes horen er natuurlijk gewoon bij.
Oja als Pieter het doet zijn het opeens spelletjes.Voorlopig neem ik aan dat hij gewoon de VVD in beweging wil krijgen. Die spelletjes horen er natuurlijk gewoon bij.
Ik hoop het voor hemAls Pieter zo doorgaat zakt hij vroeg of laat een keer door het electorale ijs.
BULLSHIT

Jajaja, muv "de helden van FVD" is het allemaal kartel en controlled opposition.Zou toch wat zijn he, als hij 'ons Geert' al zijn beloftes die hij de laatste jaren gemaakt heeft, laat varen zodat Martin kamervoorzitter kan worden![]()
Ik durf wel voor een serieus bedragje met je te wedden dat het een van de scenarios wordt die ik zeg.Jajaja, muv "de helden van FVD" is het allemaal kartel en controlled opposition.
Vooral omdat de PVV de motie heeft gesteund dat de voorzitter uit de oppositie dient te komen.
Je noemt in algemeenheden een paar scenario's, lekker makkelijk, schrijf ze eens precies onder elkaar.Ik durf wel voor een serieus bedragje met je te wedden dat het een van de scenarios wordt die ik zeg.
maarja, jij mag niet wedden van je moeder..
Welke bedoel je precies?Mentat, een serieuze vraag aan je: Wat is de reden dat al die 'achterkamertjes gesprekken' niet openbaar zijn voor ons?
Ik zet er een voor je neer, ik denk namelijk niet dat er een kabinet Wilders komt en als het al komt wordt het heel kortstondig,.Je noemt in algemeenheden een paar scenario's, lekker makkelijk, schrijf ze eens precies onder elkaar.
Wedden mag ik niet van mezelf, ben daar te gevoelig voor.
Ik sta daar dus lijnrecht tegenover.Welke bedoel je precies?
Controleerbaarheid is goed, totale openheid werkt niet. Je moet elkaar een beetje kunnen aftasten, vrijuit kunnen spreken.
Wat denk jij?