Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Vreemd rancuneus gedrag, natuurlijk geen vergissing. Ontzettend flauw grapje verder, ik dacht dat hij klaar was met die politieke spelletjes.

Vreemd rancuneus gedrag, natuurlijk geen vergissing. Ontzettend flauw grapje verder, ik dacht dat hij klaar was met die politieke spelletjes.
Voorlopig neem ik aan dat hij gewoon de VVD in beweging wil krijgen. Die spelletjes horen er natuurlijk gewoon bij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
Als Pieter zo doorgaat zakt hij vroeg of laat een keer door het electorale ijs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.807
Ik hoop het voor Geert. Op naar de 50+ en nog steeds niet kunnen regeren :o

:popcorn:
Tijd voor een nieuwe poll, @Vonk?

• Heart
Waarderingen: Vonk
Ik volg het allemaal niet echt wat er nu precies gebeurt maar ik wil toch eventjes melden dat ik Pieter Omtzigt maar een mong**l vind. Echt een autistische ambtenaar met de persoonlijkheid en het charisma van iemand die al 20 jaar dood en begraven is.

Dat tokkiewijf Caroline is tenminste anders dan de rest in hoe ze praat, hoe ze zich kleedt en hoe ze zich gedraagt. Dat vind ik wel geinig.

Maar desalniettemin is het natuurlijk allemaal slechts theater voor de bühne want niemand van die mensen gaat iets veranderen.

Zou toch wat zijn he, als hij 'ons Geert' al zijn beloftes die hij de laatste jaren gemaakt heeft, laat varen zodat Martin kamervoorzitter kan worden :bukkake:
Jajaja, muv "de helden van FVD" is het allemaal kartel en controlled opposition.

Vooral omdat de PVV de motie heeft gesteund dat de voorzitter uit de oppositie dient te komen.

Jajaja, muv "de helden van FVD" is het allemaal kartel en controlled opposition.

Vooral omdat de PVV de motie heeft gesteund dat de voorzitter uit de oppositie dient te komen.
Ik durf wel voor een serieus bedragje met je te wedden dat het een van de scenarios wordt die ik zeg.

maarja, jij mag niet wedden van je moeder..

Mentat, een serieuze vraag aan je: Wat is de reden dat al die 'achterkamertjes gesprekken' niet openbaar zijn voor ons?

:roflol: :roflol: :roflol:

1702246928953.png

Ik durf wel voor een serieus bedragje met je te wedden dat het een van de scenarios wordt die ik zeg.

maarja, jij mag niet wedden van je moeder..
Je noemt in algemeenheden een paar scenario's, lekker makkelijk, schrijf ze eens precies onder elkaar.

Wedden mag ik niet van mezelf, ben daar te gevoelig voor.

Mentat, een serieuze vraag aan je: Wat is de reden dat al die 'achterkamertjes gesprekken' niet openbaar zijn voor ons?
Welke bedoel je precies?

Controleerbaarheid is goed, totale openheid werkt niet. Je moet elkaar een beetje kunnen aftasten, vrijuit kunnen spreken.

Wat denk jij?

Je noemt in algemeenheden een paar scenario's, lekker makkelijk, schrijf ze eens precies onder elkaar.

Wedden mag ik niet van mezelf, ben daar te gevoelig voor.
Ik zet er een voor je neer, ik denk namelijk niet dat er een kabinet Wilders komt en als het al komt wordt het heel kortstondig,.

Als er al een kabinet Wilders komt, heeft ie op al zijn punten zoals klimaat plannen en immigratie toegegeven en gaat hij dat als winst proberen te verkopen bijvoorbeeld: immigratie naar 50.000 ipv grenzen dicht, klimaatplannen minimaal bijgesteld ipv van de tafel enz. Maar Martin Bosma is kamervoorzitter :roflol:

clown GIF by Team Coco

Welke bedoel je precies?

Controleerbaarheid is goed, totale openheid werkt niet. Je moet elkaar een beetje kunnen aftasten, vrijuit kunnen spreken.

Wat denk jij?
Ik sta daar dus lijnrecht tegenover.

Ik denk dat als wij zouden horen wat ze daar bespreken de pl**ris uitbreekt, ja dat zelfs een Mentat boos wordt, hoe ze daar de boel bedonderen ipv het land goed besturen.

Terug
Naar boven