XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Punt was, als je het ene religieuze onderwijs wilt verbieden, moet je de anderen ook verbieden.

Nazisme is toch ook verboden op scholen?

Alleen die in strijd zijn met de grondwetten en grondrechten kan ook.

De specifieke scholen* neem ik dan aan. Ja, alle scholen die onderwijzen op een manier dat tegen de grondwet/recht gaat, zou gesloten moeten worden.
Dit geldt dan dus weer voor elke school, religieus of niet :)

Ja gaat helemaal top in het islamitische haat onderwijs. Ze presteren ookballemaal bovenmaats.
Echt een verrijking voor ons land.
Vooral dat Haga Lyceum. Banden met terroristische organisaties valt toch onder vrijheid van meningsuiting? :o

Op die islamitische scholen krijgen jongens en meisjes ook apart les en worden geen handen gegeven aan het andere geslacht enzo. Ik heb nooit begrepen waarom vrijheid van godsdienst blijkbaar een discriminatie op basis van geslacht goed praat.

Punt was, als je het ene religieuze onderwijs wilt verbieden, moet je de anderen ook verbieden.
Het gaat niet over religieus onderwijs, het gaat om bijzonder onderwijs. Ook de antroposofen (Steiner sletjes noem ik die zwevende antivax moeders altijd) en FVD'ers kunnen een school stichten en laten financieren dmv belastinggeld.

Mijn punt was dat er met islamitisch onderwijs vaak drie problemen zijn die allleen of in combinaties voorkomen:
1. Onderwijs is van slecht niveau;
2. Is gericht op segregatie;
3. Oneigenlijk gebruik van gelden.

Het is daarom helemaal noet gek dat het een punt van zorg is en er zullen best mogelijkheden zijn dit aan te pakken. Dit heeft twee uidagingen:
A. Gejank over islamofobie;
B. Nogal wat progressieven die het bijzonder onderwijs als geheel willen slopen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Kijk ook even naar vrouw rechten in islamitische landen. Vrouwen worden bespuugd,verkracht f**k dat man

Het gaat wel over religieus onderwijs want ik reageerde namelijk op deze opmerking:

En daarop volgende berichten dus :)
Nee, je snapt er niets van, lees mij bericht eens. In het kader van die wet is islamitisch onderwijs "bijzonder onderwijs".
===
Wat een ontzettende kneus is die Omtzigt ook dat hij islamitisch onderwijs niet wilt verbieden.
Zie onderstaande.
B. Nogal wat progressieven die het bijzonder onderwijs als geheel willen slopen.

Kijk ook even naar vrouw rechten in islamitische landen. Vrouwen worden bespuugd,verkracht f**k dat man

Dat is geen vrouwenrechten, dat is wat vrouwen wordt aangedaan en sorry maar wil je nou zeggen dat dit in niet-islamitische landen niet gebeurd....??

Nee, je snapt er niets van, lees mij bericht eens. In het kader van die wet is islamitisch onderwijs "bijzonder onderwijs".
===

Zie onderstaande.

Vraagje.. is katholiek of christelijk onderwijs OOK bijzonder onderwijs?

Ja?

Dan klopt mijn opmerking toch gewoon?

Terug
Naar boven