XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .

Om af te tasten hoe ze tegen de PVV aankijken?
Geheime stemming.

• Like
Waarderingen: BB_
In 2024 worden werkenden iets minder zwaar belast zodat je netto meer overhoudt.

Via deze tool kan je 2023 met 2024 vergelijken

En vervolgens alle belastingen weer verhogen, maar we houden netto wel meer over pm 🫠

Is Bosma al voorzitter?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.928
Mooi typerend hoe al die linkse activistische types wakker wordt en om draconische maatregelen roept, die ze andersom natuurlijk als extreemrechts gedachtegoed zouden bestempelen, als het van rechts kwam.

1702466489948.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.934
Een ambtenaar die een burger verwijt dat ie niet werkt, lijkt de tweede kamer wel hier :roflol:

Een ontslagen ambtenaar meldt zich voor zijn eerste werkdag bij de supermarkt. De manager begroet hem joviaal, geeft hem een bezem en zegt: "Jouw eerste taak is om de vloeren aan te vegen." De ex-ambtenaar kijkt de manager verbaasd aan en stamelt: "Maar, ik was hiervoor een hoge ambtenaar." "Oh sorry, dat wist ik echt niet," zegt de manager, "geef mij die bezem maar, dan doe ik het even voor!"

Wat is het toppunt van lef? Een ambtenaar op het ministerie van defensie die zijn kaak verrekt tijdens het gapen, en dat aangeeft als een werkongeval.

Daarnaast worden prestaties toch veel meer gebruikt als maatstaf voor succes dan de moeite die er ingestoken wordt?

Paniek bij defensie!
Melding van de postkamer: "De bestelformulieren voor de bestelformulieren zijn op!"

• Haha
Waarderingen: BB_
Dan geldt het ook niet voor jou.
Waar baseer je dat op? Praat geen onzin. Je bent nu zeker ook 'aan het werk'. Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je op je werk altijd andere dingen zit te doen, waaronder DBB'en, omdat je geen reet te doen hebt. Kom een keertje langs anders.

Terug
Naar boven