De aanhangers schijnen enorm eigenwijs te zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De aanhangers schijnen enorm eigenwijs te zijn

Al zeker 2000 jaar.
Dat is wat jij vindt, dat mag jij ook vinden, dat is voor de wet alleen volkomen irrelevant. Overigens is vrijwel al het Katholieke onderwijs en het meeste christelijke onderwijs nog amper religieus te noemen, dus ook daar schiet je met je onderscheid weinig mee op.Ik zei spreek apfelstrudel daarop aan, niet mij.
Als je compleet wilt ontkennen dat bijzonder onderwijs ook best onder te verdelen valt in religieus onderwijs en (weetiket wat nog meer voor onderwijs), dan kun je dat ook gewoon zeggen.
Staar je vooral blind op 'het is bijzonder onderwijs' en negeer dat het ook een religie is. Net zoals katholiek onderwijs een religieus onderwijs is (ookal valt het onder bijzonder onderwijs).
Als jij dat wilt ontkennen, prima, maar dan houdt de discussie al snel op.
Ik vind zowel islamitisch onderwijs als christelijk onderwijs namelijk religieus onderwijs, ookal vallen ze beiden onder bijzonder onderwijs.
Is goed Frans!

Je maakt het jezelf weer een onnodig moeilijk door een opmerking van @apfelstrudel over de mening van Omtzigt volstrekt onsamenhangend te bekritiseren.Ik zei spreek apfelstrudel daarop aan, niet mij.
Als je compleet wilt ontkennen dat bijzonder onderwijs ook best onder te verdelen valt in religieus onderwijs en (weetiket wat nog meer voor onderwijs), dan kun je dat ook gewoon zeggen.
Staar je vooral blind op 'het is bijzonder onderwijs' en negeer dat het ook een religie is. Net zoals katholiek onderwijs een religieus onderwijs is (ookal valt het onder bijzonder onderwijs).
Als jij dat wilt ontkennen, prima, maar dan houdt de discussie al snel op.
Ik vind zowel islamitisch onderwijs als christelijk onderwijs namelijk religieus onderwijs, ookal vallen ze beiden onder bijzonder onderwijs.
Nog even en ze zegt dat het de schuld van Omtzigt is, terwijl het puur haar kronkel is die de niet bestaande categorie "religieus onderwijs" blijft opvoeren.Je maakt het jezelf weer een onnodig moeilijk door een opmerking van @apfelstrudel over de mening van Omtzigt volstrekt onsamenhangend te bekritiseren.
Dit was echt een geniaal idee, ik wilde dat ik zo slim was.
Wat stond er dan origineel?Dit was echt een geniaal idee, ik wilde dat ik zo slim was.
Dat was heel bijzonder, ik zou zelfs zeggen religieus.
Shit, 4 pagina's gezemel omdat Fatima het weer persoonlijk maakt en het niet kan hebben dat jullie een andere mening hebben![]()
Ik heb een topic ban voor mevrouw aangevraagd. Zo klaar met die klapmongool.
Kunnen we dat niet voor elk topic doen? Aangezien dat r*tard beleid niet capabel is het zelf op te lossen?
Als iedereen dat voor zijn of haar eigen topics doet zijn we vrij snel van het probleem verlost idd. Maar dat is een utopie, beetje hetzelfde als de censuur vanuit de MSM gepusht door de overheid.