AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Ik zei spreek apfelstrudel daarop aan, niet mij.

Als je compleet wilt ontkennen dat bijzonder onderwijs ook best onder te verdelen valt in religieus onderwijs en (weetiket wat nog meer voor onderwijs), dan kun je dat ook gewoon zeggen.
Staar je vooral blind op 'het is bijzonder onderwijs' en negeer dat het ook een religie is. Net zoals katholiek onderwijs een religieus onderwijs is (ookal valt het onder bijzonder onderwijs).
Als jij dat wilt ontkennen, prima, maar dan houdt de discussie al snel op.

Ik vind zowel islamitisch onderwijs als christelijk onderwijs namelijk religieus onderwijs, ookal vallen ze beiden onder bijzonder onderwijs.
Dat is wat jij vindt, dat mag jij ook vinden, dat is voor de wet alleen volkomen irrelevant. Overigens is vrijwel al het Katholieke onderwijs en het meeste christelijke onderwijs nog amper religieus te noemen, dus ook daar schiet je met je onderscheid weinig mee op.

Wel is het zo dat veel aanhangers van een religie vinden dat religie toch net even wat bijzonderder is dan levensovertuiging.of filosofische stroming. Dat is je reinste kolder, met als mogelijke uitzondering waar het het Katholicisme of de Oosters Orthodoxen betreft.

De problemen in het Islamitische onderwijs die ik noemde hebben niet noodzakelijk te maken met de religieuze aard daarvan. Sterker nog, partijen en groepen als de PVV vinden dat het Islam geen of niet alleen religie is maar ook een ideologie als nazisme. Een ideologie die naar hun inzicht overloopt van intolerantie en haatzaaierij. Dus ook voor hen is het niet of niet alleen religieus onderwijs.

Ik zei spreek apfelstrudel daarop aan, niet mij.

Als je compleet wilt ontkennen dat bijzonder onderwijs ook best onder te verdelen valt in religieus onderwijs en (weetiket wat nog meer voor onderwijs), dan kun je dat ook gewoon zeggen.
Staar je vooral blind op 'het is bijzonder onderwijs' en negeer dat het ook een religie is. Net zoals katholiek onderwijs een religieus onderwijs is (ookal valt het onder bijzonder onderwijs).
Als jij dat wilt ontkennen, prima, maar dan houdt de discussie al snel op.

Ik vind zowel islamitisch onderwijs als christelijk onderwijs namelijk religieus onderwijs, ookal vallen ze beiden onder bijzonder onderwijs.
Je maakt het jezelf weer een onnodig moeilijk door een opmerking van @apfelstrudel over de mening van Omtzigt volstrekt onsamenhangend te bekritiseren.

Je maakt het jezelf weer een onnodig moeilijk door een opmerking van @apfelstrudel over de mening van Omtzigt volstrekt onsamenhangend te bekritiseren.
Nog even en ze zegt dat het de schuld van Omtzigt is, terwijl het puur haar kronkel is die de niet bestaande categorie "religieus onderwijs" blijft opvoeren.

Maar we zijn weer een paar pagina's aandacht verder.

Naamloos.png

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.913
  • #1.915
Kunnen we dat niet voor elk topic doen? Aangezien dat r*tard beleid niet capabel is het zelf op te lossen?

Als iedereen dat voor zijn of haar eigen topics doet zijn we vrij snel van het probleem verlost idd. Maar dat is een utopie, beetje hetzelfde als de censuur vanuit de MSM gepusht door de overheid.

Als iedereen dat voor zijn of haar eigen topics doet zijn we vrij snel van het probleem verlost idd. Maar dat is een utopie, beetje hetzelfde als de censuur vanuit de MSM gepusht door de overheid.

Gewoon met z’n allen elke post melden.

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #1.918
groningen goed GIF by RTV Noord

• Haha
Waarderingen: Xrp

Donderdag is er een Kamerdebat over de nieuwe voorzitter: dan kunnen de twee kandidaten hun sollicitatie toelichten en ze beantwoorden dan vragen van de fracties. Aansluitend brengen alle Kamerleden hun stem uit. Dat gebeurt anoniem. Er zijn maximaal vier stemrondes. Als in die vierde ronde beide kandidaten evenveel stemmen halen, beslist het lot.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven