Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Please explain?

Ik zie op jouw foto ook maar één persoon aan het werk.
Het feit dat je op het werk 'tijd over' kunt hebben zegt (hoe efficiënt je ook werkt) al genoeg over de werkdruk.

Maar discussie hier heeft weinig zin aangezien de meesten denken dat iedereen in dienst van de overheid elke vrijdagmiddag zit te klaverjassen, omdat hun buurman of kennis korporaal of sergeant bij de infanterie is geweest en daar geen reet te doen had behalve zn schoenen poetsen en pas als er iets gebeurde in actie kwam.

Waar baseer je dat op? Praat geen onzin. Je bent nu zeker ook 'aan het werk'. Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je op je werk altijd andere dingen zit te doen, waaronder DBB'en, omdat je geen reet te doen hebt. Kom een keertje langs anders.
Is gewoon zelfspot van hem. Even serieus, is toch niets aan als je een baan hebt waarbij de tijd voorbij kruipt.

Het feit dat je op het werk 'tijd over' kunt hebben zegt (hoe efficiënt je ook werkt) al genoeg over de werkdruk.
Ik heb in meer dan 50% van mijn tijd als enige de verantwoording om een fabriek van data te voorzien die op sommige dagen €1miljoen aan winst produceert. Daarvoor moeten grondstoffen, tussenproducten, eindproducten en afvalstromen aan strenge eisen voldoen. Mijn functie dient 24/7/365 bemand worden.

Als jij denkt dat je die werkzaamheden kunt inplannen zonder wat ruimte in een werkplanning te hebben om bij calamiteiten snel te kunnen handelen heb je nog minder inzicht op mijn werkdag dan de meesten op een werkdag van een ambtenaar.

Ik heb in meer dan 50% van mijn tijd als enige de verantwoording om een fabriek van data te voorzien die op sommige dagen €1miljoen aan winst produceert. Daarvoor moeten grondstoffen, tussenproducten, eindproducten en afvalstromen aan strenge eisen voldoen. Mijn functie dient 24/7/365 bemand worden.

Als jij denkt dat je die werkzaamheden kunt inplannen zonder wat ruimte in een werkplanning te hebben om bij calamiteiten snel te kunnen handelen heb je nog minder inzicht op mijn werkdag dan de meesten op een werkdag van een ambtenaar.
Oke, sorry, ik zat in eerste instantie ook maar te geinen. ik begrijp dat je een grote verantwoordelijkheid draagt, maar een groot deel van de tijd is dus wel een soort van stand-by staan voor als er iets is. Ik heb wel een beetje kennis en begrip voor wat er bij komt kijken, VKAM is bij ons ook een groot ding.

Als je training representatief is voor je werkinzet ligt het toch anders...

Dit klinkt vergelijkbaar met supermoderator zijn.

Als je training representatief is voor je werkinzet ligt het toch anders...
Ik blaas niet zo hoog van de toren wat dat soort zaken betreft en ben ook zeer beperkt in het erkennen van van inzet en kwaliteiten van anderen op dat soort vlakken.

Mijn gedachte is vaak in de trant van als iets door iemand te realiseren is valt de prestatie best wel mee.

Mijn functie wordt bekleed door nog
14 anderen en de meesten heb ik niet heel hoog zitten, dus stelt mijn functie ook niet veel voor. Maar die van 90% van de werkenden stellen niet veel voor.

• Like
Waarderingen: BB_

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.956

De laatste stuiptrekkingen hopelijk. Zijn baantje bij de NAVO is alles behalve veilig voorlopig, heerlijk.

Laat hem alstublieft nou eens de daad bij het woord voegen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.958
Laat hem alstublieft nou eens de daad bij het woord voegen.

Ja ik hoop met je mee en miljoenen Nederlanders met ons. Ik vind het wel stuitend hoe hij op die manier gewoon door middel van chantage iets er toch doordrukt of juist afwend. En de hele kamer er zo kalmpjes onder blijft. We zijn echt nog verder heen dan ik dacht.

Heeft Mentat al een harde plasser?

Heeft Mentat al een harde plasser?

Genieten hoor!

• Heart
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven