Nee, alleen die zaken uitdragen welke je ongewenst vind of bekostigd worden door bedrijven of overheden waar je het niet mee eens bent.Ik zeg simpelweg dat als je 1 religieus onderwijs wilt verbieden, je elk religieus onderwijs moet verbieden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, alleen die zaken uitdragen welke je ongewenst vind of bekostigd worden door bedrijven of overheden waar je het niet mee eens bent.Ik zeg simpelweg dat als je 1 religieus onderwijs wilt verbieden, je elk religieus onderwijs moet verbieden.
Maar dat blijft raar dat je dat zegt, want dan zou je al het "religieus onderwijs" moeten verbieden, maar dan mag het "antroposofische onderwijs" blijven bestaan.Zeker. Dat zeg ik ook nergens
@Mentat ook;
Ik zeg simpelweg dat als je 1 religieus onderwijs wilt verbieden, je elk religieus onderwijs moet verbieden.
Dat zeg ik.
Mag je het mee eens zijn of oneens, allemaal prima![]()
Nee, alleen die zaken uitdragen welke je ongewenst vind of bekostigd worden door bedrijven of overheden waar je het niet mee eens bent.

Maar dat blijft raar dat je dat zegt, want dan zou je al het "religieus onderwijs" moeten verbieden, maar dan mag het "antroposofische onderwijs" blijven bestaan.
En waarom wilt Omtzigt niet dat de wereld binnenstebuiten wordt gekeerd?Omtzigt wilt waarschijnlijk Islamitisch onderwijs niet verbieden omdat je dan, logischerwijs, al het religieuze onderwijs zou moeten verbieden.
En waarom wilt Omtzigt niet dat de wereld binnenstebuiten wordt gekeerd?
Net zo zinloos op dit moment als jou vraag.Dát zou je aan hem moeten vragen..Wellicht omdat hij Christelijk is?
Hou nou toch eens op met dat religieuze onderwijs en of dat geen gevolgen zou hebben voor seculier bijzonder onderwijs. Je gooit van alles op één hoop en je haalt het door elkaar.Je verschilt van mening. Dat mag he
Waarom is dat raar? Het zou raar zijn om 1 religieus onderwijs te verbieden (algemeen, alle scholen van die religie, of ze nu wel of niet tegen de grondwet ingaan) en andere religieuze onderwijzen dan niet ook te verbieden.
Maw; Omtzigt wilt waarschijnlijk Islamitisch onderwijs niet verbieden omdat je dan, logischerwijs, al het religieuze onderwijs zou moeten verbieden.
Ik had het over een ideologie. Nazisme is net als islam een fascistische ideologie.Ik blijf het over religieuze groeperingen hebben omdat ik op apfelstrudel reageerde en die had het over een religie.
Ik had het over een ideologie. Nazisme is net als islam een fascistische ideologie.
Hou nou toch eens op met dat religieuze onderwijs en of dat geen gevolgen zou hebben voor seculier bijzonder onderwijs. Je gooit van alles op één hoop en je haalt het door elkaar.
Je herhaalt nu, maar dan veel slechter geformuleerd, wat ik ergens zei onder B., dat progressieven al het bijzonder onderwijs willen verbieden.
In Zweden zien ze de verbanden met radicale groeperingen als een voldoende grond islamitische scholen aan te pakken en andere religies ongemoeid te laten.Ik had het over een ideologie. Nazisme is net als islam een fascistische ideologie.
Er bestaat voor de wet alleen openbaar en bijzonder onderwijs, "religieus onderwijs" bestaat niet. Tenzij dat zou gaan over het buitenschoolse onderwijs uit het filmpje van @Gremlin.Je had het over islamitisch onderwijs.
Waarom moet ik erover ophouden als dát precies is waar het om ging in mijn eerste reactie mbt religieus onderwijs?
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel of aanhaal..
Er bestaat voor de wet alleen openbaar en bijzonder onderwijs, "religieus onderwijs" bestaat niet. Tenzij dat zou gaan over het buitenschoolse onderwijs uit het filmpje van @Gremlin.
Er bestaat voor de wet alleen openbaar en bijzonder onderwijs, "religieus onderwijs" bestaat niet. Tenzij dat zou gaan over het buitenschoolse onderwijs uit het filmpje van @Gremlin.

Islamitisch onderwijs is een vorm van bijzonder onderwijs.Oke, spreek apfelstrudel daar dan op aan, want ik reageerde op zijn 'Islamitisch onderwijs' opmerking.
Nee, of je loopt te trollen, of je wil het niet begrijpen, of je wilt heel graag dat islamitisch onderwijs net zo iets is als Katholiek of christelijk onderwijs, of een combinatie daarvan of van bovenstaande.Nu jij dit zegt zal mijn reactie dan anders zijn naar apfelstrudel.
@apfelstrudel Omtzigt kan niet 'islamitisch onderwijs niet willen verbieden' want islamitisch onderwijs bestaat niet, alleen bijzonder onderwijs.
Beter zo jongens?
Ja en islam beschouw ik als een fascistische ideologie, net als nazisme.
Heb je islamitisch onderwijs gevolgd dat je niveau zo laag is dat je niet normaal een gesprek kan voeren?Nu jij dit zegt zal mijn reactie dan anders zijn naar apfelstrudel.
@apfelstrudel Omtzigt kan niet 'islamitisch onderwijs niet willen verbieden' want islamitisch onderwijs bestaat niet, alleen bijzonder onderwijs.
Beter zo jongens?
Nu ga je te ver.Ja en islam beschouw ik als een fascistische ideologie, net als nazisme.
Islamitisch onderwijs is een vorm van bijzonder onderwijs.
Nee, of je loopt te trollen, of je wil het niet begrijpen, of je wilt heel graag dat islamitisch onderwijs net zo iets is als Katholiek of christelijk onderwijs, of een combinatie daarvan of van bovenstaande.
De islam houdt het wel langer vol dan het nazisme.Nu ga je te ver.
nazisme was tenminste nog op wetenschap gebaseerd.