leslie87
Novice
- Waardering
- 0
beste mensen,
ik heb overwogen om te gaan kuren ivm niet meer bijkomen ook na 3x mijn voeding om te hebben gegooid.
bij heel de tijd hangen,
net als 2jaar geleden, toen dianaboll gebruikt en toen kwam ik over die dip heen.
helaas vorig jaar 8kilo terugval gehad ivm werk. ( lange tijd niet kunnen trainen)
nu hoor ik goede verhalen over deca, alleen decu only word weer afgeraden.
mijn trainingbuddy ( die al vaker heefd gekuurd) zegt dat ik beter een testo kan pakken, met een lange esther
dit omdat ik niet te vaak wil injecteren 1xpw en het als een duwtje in de rug wil zien.
misschien verandert het wel als ik bezig ben
maar mijn familie is er zwaar op tegen en zien het snel ( hebben er ervaring mee / bb in de familie)
dus daarom wil ik eignelijk niet te opvallend veel kilo's pakken
maargoed
wat lijkt jullie een goede eerste kuur.
groeten
ik heb overwogen om te gaan kuren ivm niet meer bijkomen ook na 3x mijn voeding om te hebben gegooid.
bij heel de tijd hangen,
net als 2jaar geleden, toen dianaboll gebruikt en toen kwam ik over die dip heen.
helaas vorig jaar 8kilo terugval gehad ivm werk. ( lange tijd niet kunnen trainen)
nu hoor ik goede verhalen over deca, alleen decu only word weer afgeraden.
mijn trainingbuddy ( die al vaker heefd gekuurd) zegt dat ik beter een testo kan pakken, met een lange esther
dit omdat ik niet te vaak wil injecteren 1xpw en het als een duwtje in de rug wil zien.
misschien verandert het wel als ik bezig ben
maar mijn familie is er zwaar op tegen en zien het snel ( hebben er ervaring mee / bb in de familie)
dus daarom wil ik eignelijk niet te opvallend veel kilo's pakken
maargoed
wat lijkt jullie een goede eerste kuur.
groeten