Fitness Seller

twijfel over mijn eerste kuur Inject

i sure as hell dont :D

• Topic Starter Topic Starter
@ REEM76

tuurlijk wil je nog wel aandacht, ik bedoelde alleen dat ik niet zo iemand ben die heel de winter niks doet, en dan voor de zomer ineens de grote jongen wil uithangen;)
snappie.

en over het trainen, ik ben ook bang dat als ik meer als MA -WO - VR ga dat ik ga overtrainen.
vooral om dat ik vaak heel de dag bogen mijn macht werk.

dus schouders en rug hebben het al vrij zwaar elke dag ;)

maargoed, ik ga mijn voeding aanpassen, en we kijken na de zomervakantie eens even verder of we aan de testo gaan.
dan heb ik nu noog n week of 6 a 7 te gaan om nog boven de 70kilo te komen
dat word veel eten;)

hehehe.. iedereen wil aandacht, alleen wordt je partner jaloers of gaat ze met je pochen :P.

nee, winter hard werken is zomers grote jongen.. spieren kweek je niet overnacht en bedoelde dat ook niet ;)

heb ook zware arbeid gedaan en bij mij waren het de bovenbenen en onderrug die het zwaar hadden. Merkte wel dat, die spiergroepen harder getraind moesten worden om ze te laten groeien. Heb me laten vertellen dat dit met de soort spiercelopbouw te maken had, denk maar aan een echte marathon loper.. Mager als een lat, maar lopen kunnen ze..
Bij mij werkte, niet te vaak, weinig reps en zwaar tot de max elke keer..

en nog steeds zijn die spieren niet zo vatbaar voor groei..

Test E 500 mg
Mast E 400 mg

Nolva als nakuur

waar, vind persoonlijk spuiten denk ik ook handiger, zit je niet continu op de klok te kijken.. Ookal doe ik het in mijn broek voor naalden..

Ben ik ook nieuwsgierig naar, maar eerst vrouw bezwangeren en 75kg+ wegen.

why eerst vrouw bezwangere, kuren slecht voor je spermacellen? weet niet zoveel van kuren af misschien domme vraag:P

Blijf me erover verbazen dat beginners telkens twijfelen over wat ze gaan kuren. Ok dat je dat vroeger had toen deze fora nog niet bestonden, maar nu? Het is toch eenvoudig?

- je wilt eerst testen hoe 1 aas gaat, dus neem er ook maar 1
- omdat je er maar 1 neemt moet het een veelzijdige zijn
- er is maar 1 echt veelzijdige aas

Dus dan kom je automatisch bij test

Wil je nu al finetunen in je eerste kuur neem er dan proviron bij, zo houd je meer vrije test over

Wil je nog verder gaan (imo niet nodig voor beginner maar het maakt de kuur wel beter) dan kies je een kickstart AAS

beste mensen,

ik heb overwogen om te gaan kuren ivm niet meer bijkomen ook na 3x mijn voeding om te hebben gegooid.
bij heel de tijd hangen,
net als 2jaar geleden, toen dianaboll gebruikt en toen kwam ik over die dip heen.

helaas vorig jaar 8kilo terugval gehad ivm werk. ( lange tijd niet kunnen trainen)

nu hoor ik goede verhalen over deca, alleen decu only word weer afgeraden.

mijn trainingbuddy ( die al vaker heefd gekuurd) zegt dat ik beter een testo kan pakken, met een lange esther

dit omdat ik niet te vaak wil injecteren 1xpw en het als een duwtje in de rug wil zien.

misschien verandert het wel als ik bezig ben
maar mijn familie is er zwaar op tegen en zien het snel ( hebben er ervaring mee / bb in de familie)
dus daarom wil ik eignelijk niet te opvallend veel kilo's pakken

maargoed

wat lijkt jullie een goede eerste kuur.

groeten

21 jaar.....ja meestal is dan de rek er wel uit, en groei je niet meer:)

Gewoon 500test pw en meer eiwitten eten..

Wil je niet dat et teveel opvalt.. Tja.. Dan moet je je gewoon kapot vreten en keikard trainen.. Vergeet dan aas.. Dacht je anders half gas te geven tijdens je kuur ofzo? Om niet teveel aan te komen.. haha..

Gewoon 500test pw en meer eiwitten eten..

Wil je niet dat et teveel opvalt.. Tja.. Dan moet je je gewoon kapot vreten en keikard trainen.. Vergeet dan aas.. Dacht je anders half gas te geven tijdens je kuur ofzo? Om niet teveel aan te komen.. haha..

men moet mij toch eens gaan uitleggen waarom meteen 500mg, er ontgaat mij iets denk ik.
Normale productie zit op 50-70mg elke week gemiddeld en zit je er dus met 250mg al ruim overheen, dan kan je e5d spuiten en dan zit je op 350mg gemiddeld elke week. Dan zit je op 50mg elke dag wat algemeen geaccepteerd is als dosis om te groeien.

Mijn visie is: meer test is meer gains maar ook meer kans op sides en des te lager de dosis voor je eerste kuur, des te meer marge er overblijft voor volgende kuurtjes ivm gewenning ed.. Kan een verkeerde visie zijn, dus daarom deze vraag.. sides kan je opvangen met proviron, nolva en hcg, maar dan nog, moet dat nu in een eerste kuur?

voor het niet opvallen geef ik je groot gelijk, maar er kan ook gekeken worden naar DHT-diveraten op relatief lage dosering.

Terug
Naar boven