MMN
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
3x pw trainen is alleen minimaal als je met een split schema traint... maar wie doet dat dan ook![]()
wie niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x pw trainen is alleen minimaal als je met een split schema traint... maar wie doet dat dan ook![]()

.
waar, vind persoonlijk spuiten denk ik ook handiger, zit je niet continu op de klok te kijken.. Ookal doe ik het in mijn broek voor naalden..
Ben ik ook nieuwsgierig naar, maar eerst vrouw bezwangeren en 75kg+ wegen.

Wil je nog verder gaan (imo niet nodig voor beginner maar het maakt de kuur wel beter) dan kies je een kickstart AAS
beste mensen,
ik heb overwogen om te gaan kuren ivm niet meer bijkomen ook na 3x mijn voeding om te hebben gegooid.
bij heel de tijd hangen,
net als 2jaar geleden, toen dianaboll gebruikt en toen kwam ik over die dip heen.
helaas vorig jaar 8kilo terugval gehad ivm werk. ( lange tijd niet kunnen trainen)
nu hoor ik goede verhalen over deca, alleen decu only word weer afgeraden.
mijn trainingbuddy ( die al vaker heefd gekuurd) zegt dat ik beter een testo kan pakken, met een lange esther
dit omdat ik niet te vaak wil injecteren 1xpw en het als een duwtje in de rug wil zien.
misschien verandert het wel als ik bezig ben
maar mijn familie is er zwaar op tegen en zien het snel ( hebben er ervaring mee / bb in de familie)
dus daarom wil ik eignelijk niet te opvallend veel kilo's pakken
maargoed
wat lijkt jullie een goede eerste kuur.
groeten

Gewoon 500test pw en meer eiwitten eten..
Wil je niet dat et teveel opvalt.. Tja.. Dan moet je je gewoon kapot vreten en keikard trainen.. Vergeet dan aas.. Dacht je anders half gas te geven tijdens je kuur ofzo? Om niet teveel aan te komen.. haha..