AndroidHealthClinic

twijfel over mijn eerste kuur Inject

als het resultaat zo miniem is dat het niemand opvalt, waarom zou je dan kuren?

als het resultaat zo miniem is dat het niemand opvalt, waarom zou je dan kuren?

vraag ik me ook af... Hij moet eerst zijn eiwitjes op orde hebben al voor het überhoubt over na te denken om een kuurtje te doen..

Maar hij doelt denk ik op de echte aas kenmerken (acne, vette huid etc) die niet op mogen vallen.. Dat hij explosief groeit valt toch niemand op....:p

mag niet opvallen ivm omgeving.. Dan hou je primo of mast over toch?

Vind ik ook maar flauw, als het traag mag gaan kan je met die stats toch nog makkelijk naturel.

Veel meer dan dat jij zegt blijft er dan niet over nee.
Winstrol of anavar only kan wat lichte results geven maar hij wilt dan geen tabs versta ik ?

Vind ik ook maar flauw, als het traag mag gaan kan je met die stats toch nog makkelijk naturel.

Veel meer dan dat jij zegt blijft er dan niet over nee.
Winstrol of anavar only kan wat lichte results geven maar hij wilt dan geen tabs versta ik ?

lijkt me dat de hele dag tabs snoepen meer in de gaten loopt dan 1x per week een spuit. Maar var of stromba kan ook idd, maar hij heeft het zelf ook al over spuiten..

• Topic Starter Topic Starter
wil wel snel groeien, dat is het probleem niet.
alleen mijn maat is nu met stromba bezig, en die is nu na 4a5 weken helemaal opgeblazen .
dat is wat ik bedoelde met opvallen ... sorry dat ik het niet duidelijk heb vermeld.
dankje voor de positieve kritiek over mijn eiwitten zal ze op gaan groeven.
ik d8 ook dat ik hoger moest gaan zitten alleen op advies van degene die mijn dieet had samengesteld zij hij at ik niet zoveel nodig had en kwam op dit uit.

lijkt me dat de hele dag tabs snoepen meer in de gaten loopt dan 1x per week een spuit. Maar var of stromba kan ook idd, maar hij heeft het zelf ook al over spuiten..

Lijkt me makkelijk klaar te spelen toch, ze kunnen toch niet elke minuut op je vingers kijken.
Maar dan toch misschien een low test-e kuurtje.
Ben wel eens benieuwd wat daarop te bereiken valt.

Lijkt me makkelijk klaar te spelen toch, ze kunnen toch niet elke minuut op je vingers kijken.
Maar dan toch misschien een low test-e kuurtje.
Ben wel eens benieuwd wat daarop te bereiken valt.

waar, vind persoonlijk spuiten denk ik ook handiger, zit je niet continu op de klok te kijken.. Ookal doe ik het in mijn broek voor naalden..

Ben ik ook nieuwsgierig naar, maar eerst vrouw bezwangeren en 75kg+ wegen.

@ porter house:

mijn eetschema is gemaakt door een Ex BB.
helemaal naar mijn leefstyle ingevult
totale op een dag

Kcal 3260
158 eitwit
vet 62
verz vet 28
koolhydraten 514

is dit te weining naar jou mening ?

Min. 210g Eiwit, 100g schoon vet rest aanvullen tot 3000-3500Kcal Kh.

je aantal Kcals is voldoende. alleen de samenstelling niet.

dit advies is na 2-4 weken aan te passen mocht het te weinig blijken.

pas wel je bewegingspatroon aan zodat je niet extra Cardio doet of iets intensiefs dagelijks.

pas wel je bewegingspatroon aan zodat je niet extra Cardio doet of iets intensiefs dagelijks.

vergeet idd de Kcal opmerking in mijn post, was ff vergeten dat ik me het schompes train op de cardio :p

Eiwit was wel terrecht, alleen werk ik het liefst in % omdat je dat steeds kan terugrekenen..

eiwitten/((alle voedingstoffen bij elkaar optellen)/100)= percentage eiwitten

kan je zo zien.. maar puur eigenbelang.. geilt op buff maar niet te droog geeft ze eerlijk toe.. :P

hehe.. Als je maar geen anatomieplaatje wordt :D

Laatst bewerkt:
ok boys,

ik schroef mijn eiwitten naar 250gram per dag.

stel, ik ga voor de 250mg test per week 1xpw spuiten
kan ik dan rond de 5-10 kilo pakken wanneer ik goed blijf eten ( of nog meer)
ik twijfel alleen wat ik zal doen ivm vakantie .
tis k*t dat ik halverwege aug weg ga 12dagen.
mijn traiiningsmaat zei, je kan inprensipe gewoon al beginnen, als je maar je beweging houd op vakantie, ben alleen bang dat daar mijn voeidng niet op zijn best is.

dus denk zelf dat het beter is om te doen als ik terug ben van vakabntie

wat is jullie mening ?

slechte stats voor iemand die wil gaan kuren.
ik zou eerst meer gaan trainen( 3 x per weekis echt niet genoeg) en meer gaan eten.

ok boys,

ik schroef mijn eiwitten naar 250gram per dag.

stel, ik ga voor de 250mg test per week 1xpw spuiten
kan ik dan rond de 5-10 kilo pakken wanneer ik goed blijf eten ( of nog meer)
ik twijfel alleen wat ik zal doen ivm vakantie .
tis k*t dat ik halverwege aug weg ga 12dagen.
mijn traiiningsmaat zei, je kan inprensipe gewoon al beginnen, als je maar je beweging houd op vakantie, ben alleen bang dat daar mijn voeidng niet op zijn best is.

dus denk zelf dat het beter is om te doen als ik terug ben van vakabntie

wat is jullie mening ?

persoonlijk zou ik überhoubt wachten met kuren.. Eerst zien wat je met het nieuwe dieet doet. Voeding moet je eerst tot in de puntjes hebben..

Maar om terug te komen op je vraag.. Voor het behoud van je massa, met oog op voeding, training, pintjes etc.. in de vakantie. Zou ik het na de vakantie doen.
Als je voor de chikas gaat natuurlijk voor :P, but not the way to go imo.

Als je de topics doorzoekt op resultaten, dan zie je dat een gemiddeld testkuurtje tussen de 8 en 12 kg geeft. Maar dan moet je voeding wel in orde zijn en met alleen veel eten kom je er niet en de een is ook de ander niet.
Ik heb ook wel eens draadje met een kuurtje gezien met var die in 6 weken claimde 5kg VVM gepakt te hebben.

Ik heb in de tijd dat ik over aas lees, geleerd dat ik niet uit moet gaan van wat men zegt of van wat je wel en niet moet doen. Kortom, je trainingsmaat kan wel meer vertellen, maar jij bent diegene die het in je bil spuit. Wacht er mee en krijg eerst je voeding op orde, aangezien wanneer je alles op orde hebt, je veel meer uit je kuur kan halen en minder kans hebt op rebound.

Laatst bewerkt:
@ interwise,
ik heb zelf gemerkt dat ik dan te weinig rust heb als ik 5x train,
dan ga ik alleen maar achteruit.

vinden de andere ook dat ik meer moet trainen?
eten ga ik zowieso nog meer doen.

ojah en voor de chickies doe ik het niet... die heb ik al een thuis zitten :)

@ interwise,
ik heb zelf gemerkt dat ik dan te weinig rust heb als ik 5x train,
dan ga ik alleen maar achteruit.

vinden de andere ook dat ik meer moet trainen?
eten ga ik zowieso nog meer doen.

ojah en voor de chickies doe ik het niet... die heb ik al een thuis zitten :)

jij doet toch fysiek werk? Dan moet je idd oppassen voor overtrainen.

niet alleen meer eten, ook doelmatig eten. Zeker als je ook fysiek werk doet.

Oh, dus omdat je er al een thuis heb zitten, hoef je geen aandacht meer? :P

3x trainen is idd wel erg miniem, zou toch minstens op 4 dagen gaan zitten. Verder zoals bovenstaand, wacht tot na je vakantie en schroef in de tussentijd je voeding naar een hoger niveau.

3x pw trainen is alleen minimaal als je met een split schema traint... maar wie doet dat dan ook :D

Terug
Naar boven