- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Lijkt me een mooie verbetering die nl-aanduiding!
Overigens doet die van mij het nog prima

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat lijkt me ookLijkt me een mooie verbetering die nl-aanduiding!
Overigens doet die van mij het nog prima![]()
Twister Power MixerBedankt voor je complimentenHey Ralf,
Bedankt voor de info over die nieuwe versie. Aanduiding met ml's lijkt me trouwens erg handig in gebruik. Ik stuur je zo meteen een pm!
Groetjes,
Lien
Mijn collega zal jouw privébericht zo beantwoorden! Dan pakken we dat direct voor je op. Goed weekend.
leuke gadget, maar vraag me af of het daadwerkelijk meerwaarde heeft t.o.v. gewoon zelf shaken? heb nooit last gehad van klontjes..
Dat lijkt me ookTwister Power Mixer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bedankt voor je complimentenMijn collega zal jouw privébericht zo beantwoorden! Dan pakken we dat direct voor je op. Goed weekend.
Ralf
Dat valt reuze mee. Als ergens negatieve recensies over zijn, dan lees je dat natuurlijk. We hebben al meer dan duizenden verkocht, helaas zitten bij elektronica altijd een aantal die niet goed werken. Als je dat aantoont, lossen we dat voor je op. Je kan zo'n ding dus gerust bestellenwas aan het twijfelen mar niet gekocht door de slechte reviews op de site, meermaals gelezen dat ze veel te snel kapot gaan

Nee, dat klopt inderdaad. Het is een mixer, geen blenderja en volgens mij kun je er niet eens een smoothie mee maken oid?? met havermout, appels, nootjes
Je kan niet verwachten dat een mixer, functioneert als een blender. Het is een superfijne oplossing om heerlijke romige shakes te maken 
Dat valt reuze mee. Als ergens negatieve recensies over zijn, dan lees je dat natuurlijk. We hebben al meer dan duizenden verkocht, helaas zitten bij elektronica altijd een aantal die niet goed werken. Als je dat aantoont, lossen we dat voor je op. Je kan zo'n ding dus gerust bestellenNee, dat klopt inderdaad. Het is een mixer, geen blender
Je kan niet verwachten dat een mixer, functioneert als een blender. Het is een superfijne oplossing om heerlijke romige shakes te maken
Ralf

ja en volgens mij kun je er niet eens een smoothie mee maken oid?? met havermout, appels, nootjes

Nee, dat klopt inderdaad. Het is een mixer, geen blenderJe kan niet verwachten dat een mixer, functioneert als een blender. Het is een superfijne oplossing om heerlijke romige shakes te maken
Ralf

! Misschien handig als je hem als 'gift' kan selecteren bij bestellingen over de 150 euro ofzo!
Af en toe doet hij het niet even goed, vooral als ik er flink wat schepjes in doe.
Ik moet hem dan aanzetten en dan bijvoorbeeld met een lepel of vork, de mixer aanzwengelen, door hard te roeren. Hij gaat dan vanzelf aan.
Mits de batterijen nog vol zijn natuurlijk, anders batterijen vervangen.![]()
Dat valt reuze mee. Als ergens negatieve recensies over zijn, dan lees je dat natuurlijk.
Denk niet dat ze nu nog antwoorden ook.