AndroidHealthClinic

Twister Power Mixer van B&F

Hey Ralf,

Bedankt voor de info over die nieuwe versie. Aanduiding met ml's lijkt me trouwens erg handig in gebruik. Ik stuur je zo meteen een pm!

Groetjes,

Lien

Lijkt me een mooie verbetering die nl-aanduiding!
Overigens doet die van mij het nog prima ;)
Dat lijkt me ook :D Twister Power Mixer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey Ralf,

Bedankt voor de info over die nieuwe versie. Aanduiding met ml's lijkt me trouwens erg handig in gebruik. Ik stuur je zo meteen een pm!

Groetjes,

Lien
Bedankt voor je complimenten :) Mijn collega zal jouw privébericht zo beantwoorden! Dan pakken we dat direct voor je op. Goed weekend.:cool:

Ralf

was aan het twijfelen mar niet gekocht door de slechte reviews op de site, meermaals gelezen dat ze veel te snel kapot gaan

ja en volgens mij kun je er niet eens een smoothie mee maken oid?? met havermout, appels, nootjes

was aan het twijfelen mar niet gekocht door de slechte reviews op de site, meermaals gelezen dat ze veel te snel kapot gaan
Dat valt reuze mee. Als ergens negatieve recensies over zijn, dan lees je dat natuurlijk. We hebben al meer dan duizenden verkocht, helaas zitten bij elektronica altijd een aantal die niet goed werken. Als je dat aantoont, lossen we dat voor je op. Je kan zo'n ding dus gerust bestellen :)
ja en volgens mij kun je er niet eens een smoothie mee maken oid?? met havermout, appels, nootjes
Nee, dat klopt inderdaad. Het is een mixer, geen blender ;) Je kan niet verwachten dat een mixer, functioneert als een blender. Het is een superfijne oplossing om heerlijke romige shakes te maken :)

Ralf

Dat valt reuze mee. Als ergens negatieve recensies over zijn, dan lees je dat natuurlijk. We hebben al meer dan duizenden verkocht, helaas zitten bij elektronica altijd een aantal die niet goed werken. Als je dat aantoont, lossen we dat voor je op. Je kan zo'n ding dus gerust bestellen :) Nee, dat klopt inderdaad. Het is een mixer, geen blender ;) Je kan niet verwachten dat een mixer, functioneert als een blender. Het is een superfijne oplossing om heerlijke romige shakes te maken :) Ralf

Aan allen die interesse hebben in de shaker: ik ben het eens met Ralf: op deze site lees je natuurlijk enkel de paar negatievere ervaringen van mensen die zo'n blender hebben gekocht (mezelf incluis), maar dit geeft uiteraard een erg vertekend beeld. Je hoort enkel het negatieve, terwijl er wellicht heel veel meer mensen zijn die er wel tevreden over zijn (en die reviews lees je hier niet).

Dus misschien handig om ook eens op de website van B&F zelf te gaan kijken: daar staan hopen positieve reviews. Een combinatie van reviews op deze site en de site van B&F tesamen zal een meer accuraat beeld geven voor mogelijk geinteresseerde kopers :)

Een shake met oats maken gaat nog net, maar hij krijgt er wel moeite mee.

Daarom heb ik 'm maar aan me pa gegeven, die gebruikt 'm voor wat anders. :roflol:

Ik had ook een defecte na een weekje ging die niet meer aan, direct nieuwe gekregen, en deze doet het subliem ! =)

Nouja voor 6.5 euro kun je niet sukkelen, heb er 3 nu, kwestie van niet zonder te vallen :D! Misschien handig als je hem als 'gift' kan selecteren bij bestellingen over de 150 euro ofzo!

Ik vind het alvast een top product, gebruik hem elke dag meermaals!

Ziet er wel iets leuk en handig uit! :D

• Topic Starter Topic Starter
Af en toe doet hij het niet even goed, vooral als ik er flink wat schepjes in doe.
Ik moet hem dan aanzetten en dan bijvoorbeeld met een lepel of vork, de mixer aanzwengelen, door hard te roeren. Hij gaat dan vanzelf aan.

Mits de batterijen nog vol zijn natuurlijk, anders batterijen vervangen. ;)

Af en toe doet hij het niet even goed, vooral als ik er flink wat schepjes in doe.
Ik moet hem dan aanzetten en dan bijvoorbeeld met een lepel of vork, de mixer aanzwengelen, door hard te roeren. Hij gaat dan vanzelf aan.

Mits de batterijen nog vol zijn natuurlijk, anders batterijen vervangen. ;)

20% minder capaciteit?

Varta batterijen schijnen de beste batterijen te zijn in vergelijking met andere batterijen.

Duracell is vooral duur. Maar meende dat er weinig tot geen verschil zit tussen de merken batterijen (behalve de prijs), zie de uitzending van De Rekenkamer (is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik het gezien heb): http://www.npo.nl/de-rekenkamer/17-04-2014/KN_1656833

Ik koop altijd Varta.
Wil je besparen omdat ze snel leeg gaan; dan zijn oplaadbare batterijen met een lader misschien een optie.

is week heeft het meegegaan, dan is het knopje beginnen mankeren waardoor ik gwn de batterij eruit haalde op hem uit te zetten

en een week later deed het gwn niks meer, heel jammer, was wel iets leuk en handig

Ik weet het niet meer precies wat nou de uitkomst was, heb je de documentaire gezien? :p

Duracell is vooral duur, dat weet ik nog. En Varta stak er op de 1 of andere reden toch bovenuit, waarschijnlijk beste prijs/kwaliteit garantie.

Ik doe het met Varta batterijen in ieder geval, zelfs bij dagelijks gebruik gaan die echt niet leeg binnen een week.
Ik zal het eens timen als ik ze vervang en zal trouw elke dag 1 a 2 shakes nemen. Word vervolgd :)

Terug
Naar boven