MuscleMeat

B&F Vitamine D3 3000IU

Bezoekers in dit topic

Wat ik zelf voornamelijk merk:

- energie
- gladde, gezonde en egale huid en haar
- sterke botten en tanden
- betere gymprestaties
- beter humeur
 
Oja en een flinke boner! Maar dat ligt eerder aan nofap. :penis:
 
Eerst bestellen bij oplichters, dan vragen of het goed is... Manmanma
 
Wat ik zelf voornamelijk merk:

- energie
- gladde, gezonde en egale huid en haar
- sterke botten en tanden
- betere gymprestaties
- beter humeur

Heb je nu veel minder snel botbreuken en kauw je makkelijker door je voedsel heen? Of hoe denk je dit gemeten te hebben?
 
Heb je nu veel minder snel botbreuken en kauw je makkelijker door je voedsel heen? Of hoe denk je dit gemeten te hebben?
Rolt dagelijks door de DXA.

Vitamine D: doet heel veel volgens epidemiologisch onderzoek, doet bijna niets in dubbelblind placebogecontroleerd onderzoek.
 
Heb deze winter ook Vit D (van XXl !) genomen, en heb véél minder last van de winter-dip ...
But hey, it's just a feeling... :rolleyes:
 
Rolt dagelijks door de DXA.

Vitamine D: doet heel veel volgens epidemiologisch onderzoek, doet bijna niets in dubbelblind placebogecontroleerd onderzoek.

Maar jij neemt wel dagelijks 3000IU in?
 
Prima stack hoor!

Waarom in hemelsnaam B6 als extra supplement nemen? Dagelijkse behoefte van 1,5mg laat het voor sporters eens 3mg zijn. Komen ze aan met pillen van 25mg, zwaar overdreven.
Zelf een B6 overschot zonder ooit maar één product te hebben gekocht waar het als extra vit in zit. Alles gaat goed zo lang je niks denkt te merken, eenmaal het overschot kom je er erg moeilijk van af.
 
Heb je nu veel minder snel botbreuken en kauw je makkelijker door je voedsel heen? Of hoe denk je dit gemeten te hebben?

Rolt dagelijks door de DXA.

Vitamine D: doet heel veel volgens epidemiologisch onderzoek, doet bijna niets in dubbelblind placebogecontroleerd onderzoek.

Heb +- jaar lang 100mcg vit D p.d gesupplementeerd, regelmatig bloedonderzoek. Minimaal 4x p.j. Botdichtheid was flink toegenomen. Calcidiol bleef stabiel op 88nmol/l. Calcium werd op een gegeven moment te hoog, 2.66nmol/l. D3 dus gestopt. Mijn botten werden dus wel 'sterker', 100% zeker of het door de d3 komt weet je natuurlijk niet, hetzelfde voor de calciumwaarde.
 
Heb +- jaar lang 100mcg vit D p.d gesupplementeerd, regelmatig bloedonderzoek. Minimaal 4x p.j. Botdichtheid was flink toegenomen. Calcidiol bleef stabiel op 88nmol/l. Calcium werd op een gegeven moment te hoog, 2.66nmol/l. D3 dus gestopt. Mijn botten werden dus wel 'sterker', 100% zeker of het door de d3 komt weet je natuurlijk niet, hetzelfde voor de calciumwaarde.
Dat is ook een van de weinige dingen waar het daadwerkelijk echt voor werkt.
 
Multivitamine is niet zo goed hoor, het kan op zich geen kwaad, maar vaak voor sporters underdosed en overdosed op de verkeerde punten.. Ik zou voor D3 altijd voor 3000IU of meer gelcaps gaan. Echt een wondermiddel hoor, een van de weinige essentiële supps imo.

Volledig akkoord!!
 
Back
Naar boven