MuscleMeat

Ug labs

bolle ana

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een vraag gesteld over anavar en winstrol van een ug labs ( denk underground) labs toch? Nu heb ik een waarschuwing gekregen, maakt niks uit maare waarom mogen er geen vragem over worden gesteld ? Zijn er ook andere soort anabolen (uit een legaal lab ofiets?) en kan ik dus beter geen UG spul gebruiken?
En ohja wie weet waar ik ergens mijn anavar kan laten testen?

Groetjes

Dit is om het aanprijzen van merken door mensen die er baat bij hebben tegen te gaan.
Je hebt ook hg high ground labs, deze kunnen je worden voorgeschreven door een arts mits hier aanleiding toe is bijv. Lage eigen testosteron productie. Verder is er geen legalen manier om deze te krijgen maar worden die dus wel legaal gemaakt, dit betekend niet dat ze niet te krijgen zijn.

Human grade "legaal gemaakte" :p anavar bestaat niet geloof ik?

Dit is om het aanprijzen van merken door mensen die er baat bij hebben tegen te gaan.
Je hebt ook hg high ground labs, deze kunnen je worden voorgeschreven door een arts mits hier aanleiding toe is bijv. Lage eigen testosteron productie. Verder is er geen legalen manier om deze te krijgen maar worden die dus wel legaal gemaakt, dit betekend niet dat ze niet te krijgen zijn.

High ground,hahaha:D

:roflol::roflol:

HG staat voor huge gains.

Je hebt underground labs en human grade labs, voor ons amateurs is UG veel makkelijker te krijgen dan HG. Als we HG kunnen kopen is dat ook vaak nagemaakte verpakkingen zonder dat het de AAS bevat die op die verpakking staan. Want HG is veel duurder en daarbij loont het vervalsen dus veel meer dan bij UG. Vroeger kon je zeggen UG is vrijwel nooit fake maar tegenwoordig heb je ook fake bij UG labs.

We mogen er niet over schrijven omdat de mensen die schrijven altijd een belang hebben bij het ophemelen van merk x en het de grond in praten van merk y. Dit staat trouwens uitgebreider en beter omschreven in het sticky over forumregels omtrent AAS door BigCat.

Stats: M 18j

:o

Terug
Naar boven