Fitness Seller

UG ROA

Moet je wel merken aan je smerig droge lippen goddam hell. gezicht ook schilvers alles. Werkt wel na 4 weken.
Heb trouwens wel gewoon van de dermatoloog.

Moet je wel merken aan je smerig droge lippen goddam hell. gezicht ook schilvers alles. Werkt wel na 4 weken.
Heb trouwens wel gewoon van de dermatoloog.
Dat van die droge lippen inderdaad. Ongeacht de dosering, iedereen die ik ken heeft wel droge lippen gekregen binnen no-time.

Hier iemand die roa heeft kunnen nemen zonder droge lippen?

Dat van die droge lippen inderdaad. Ongeacht de dosering, iedereen die ik ken heeft wel droge lippen gekregen binnen no-time.

Nope, hier ook drogen lippen binnen een week. Heb het totaal 2 weken volgehouden op 20mg EOD (HG roa). Kon niet eens normaal mn mond open doen om te eten, gelijk scheuren en bloederig.
Zou het niet snel nog een keer nemen, tenzij alle andere pogingen mislukken.

Betreft die rode plekken; volgens mij is een zonnebank 1x/week bevorderlijk. Bij mij werd mn huid er wel rustiger van en zag er ook beter/gezonder uit.

Zelfs met 10mg eod had ik altijd nog droge lippen.

die paarse plekjes die overblijven, dacht dat dit soort van littekens waren die niet weg konden trekken. Maar gaat na langere tijd toch weg volgens jullie?

Die verdwijnen idd na een aantal maanden, ik was de eerste keer ook bang dat die plekken gingen blijven maar ze verdwijnen dus wel degelijk ;-)

Zonnebank/dagje zee kan helpen.

Wil ook roa gaan nemen maar ik twijfel echt door die droge lippen en schrale huid die je ervan krijgt... Je hoort namelijk iedereen over lippen die scheuren als je bijv wat wilt eten. Is hier dan niks tegen te doen? Houdt hgh je huid niet wat vetter? Mensen die daar misschien ervaring mee hebben?

labello oid ?;o

met eten heb ik er geen last van je moet je huid gewoon goed onderhouden. labello of lippenbalsem is sws een must. verder gewoon af en toe je huid scrubben en dan een bodylotion erop. Heb je amper last

Dat amper last ligt natuurlijk aan je doseringen ook he.. ;)

Die verdwijnen idd na een aantal maanden, ik was de eerste keer ook bang dat die plekken gingen blijven maar ze verdwijnen dus wel degelijk ;-)

Zonnebank/dagje zee kan helpen.

maar dan moet je niet kuren paar maanden lang . Ben nu 2.5 maand gestopt zit er nog die vlekjes wel lichter heb ik het idee

Wil ook roa gaan nemen maar ik twijfel echt door die droge lippen en schrale huid die je ervan krijgt... Je hoort namelijk iedereen over lippen die scheuren als je bijv wat wilt eten. Is hier dan niks tegen te doen? Houdt hgh je huid niet wat vetter? Mensen die daar misschien ervaring mee hebben?

Purol werkt aardig om de huid heel te houden echter na dag of twee komen er alsnog stukjes los.

Wreef elke ochtend mijn lippen met aan natte washand tot alle losse huid er af was, dan insmeren en op de dag blijven smeren. Nadeel is dat je uiteindelijk de bovenste laag van je lippen wrijft en aardig gevoelig kunnen worden.

Ik smeerde Eucerin Aquaphor op m'n lippen en cetomacrogol op m'n huid, dat hielp wel aardig.

Vaseline, die blauwe.
Niemand hier last gehad van bloedneus? Ik ken iemand die hier ook last van had met ROA. Vertelde dat ie 's ochtends wakker werd met een bebloed gezicht, dekbed en kussen ..

Vaseline, die blauwe.
Niemand hier last gehad van bloedneus? Ik ken iemand die hier ook last van had met ROA. Vertelde dat ie 's ochtends wakker werd met een bebloed gezicht, dekbed en kussen ..
Ja, ben er zelfs mee op de huisartsenpost beland :o Was het enige moment dat ik overwoog ermee te stoppen.

• Topic Starter Topic Starter

Ik neem nu 2 weken UG roa op 30 mg en heb geen droge lippen. Nergens last van. Acne begint wel te minderen.

Voor een totale 'uitschakeling' van de talgklieren (want dat is eigenlijk wat roa min of meer doet), raad de medische wereld aan 120mg per kilo lichaamsgewicht binnen te krijgen over de totale roa kuur.

Om de sides te verminderen zoals droge lippen, is het dus aan te raden een langere periode op een lagere dosis te blijven.

Aangezien jij zelf aangeeft niet over de originele te beschikken, is het even puzzelen voor jezelf op welke dosis je het beste gaat.

Ik heb het in ieder geval kunnen slikken zonder ernstige droogte van de lippen of huid. Wel merkte ik dat mijn lever er een flinke optater van kreeg, vooral moe en lusteloos.

Mocht je er toch last van krijgen: vooral geen vaseline, purol of andere troep op basis van minerale oliën (petrolatum) gebruiken. Aan te raden is aveda lipsaver.

Terug
Naar boven