MuscleMeat

UG ROA

Voor een totale 'uitschakeling' van de talgklieren (want dat is eigenlijk wat roa min of meer doet), raad de medische wereld aan 120mg per kilo lichaamsgewicht binnen te krijgen over de totale roa kuur.

Om de sides te verminderen zoals droge lippen, is het dus aan te raden een langere periode op een lagere dosis te blijven.

Aangezien jij zelf aangeeft niet over de originele te beschikken, is het even puzzelen voor jezelf op welke dosis je het beste gaat.

Ik heb het in ieder geval kunnen slikken zonder ernstige droogte van de lippen of huid. Wel merkte ik dat mijn lever er een flinke optater van kreeg, vooral moe en lusteloos.

Mocht je er toch last van krijgen: vooral geen vaseline, purol of andere troep op basis van minerale oliën (petrolatum) gebruiken. Aan te raden is aveda lipsaver.
Qua sides merkte ik zelf weinig verschil tussen 40 of 100 mg per dag. Was allebei even kut.

Qua sides merkte ik zelf weinig verschil tussen 40 of 100 mg per dag. Was allebei even kut.

Bij 60mg begon ik me geestelijk slechter te voelen dan op 40mg. Droge huid kwam op 80mg ook op plekken (benen) voor die daarvoor geen bijwerkingen vertoonden op lagere doseringen.

Wat is de gemiddelde tijd dat je aan de roa zit? Bij hoeveel mensen is de acne na het stoppen terug gekomen? Lees namelijk meerdere bevindingen en ga het na lang kloten ook maar eens aan roa.

Ik had voorheen bij UG roa ook nauwelijks droge lippen op 30-40mg ED. Dit hoor ik wel vaker over UG roa, maar toch dat het wel werkt tegen acne. Van HG roa kapotte lippen op 20mg EOD. Vaseline hielp niks.

De afgelopen maand heb ik anti biotica pillen gehad maar heeft niks geholpen. Morgen moet ik naar de dermatoloog en dan eens kijken wat hij zegt. Hopelijk krijg ik weer roa van hem maar ga het wel laag doseren of in ieder geval laag beginnen en dan opbouwen.

Ik overweeg ook fotodynamische therapie. Dit schijnt ook goed te werken.

• Like
Waarderingen: GruX
Zo, vandaag bij de dermatoloog geweest. Wederom een relaxte gast net als mijn huisarts. Heb weer HG roa voorgeschreven gekregen.

Tegen droge lippen adviseerde bij Blistex Med Plus. Daar hadden veel mensen goede ervaringen mee tijdens roa.

Ik had recent erge rugacne ontwikkeld door tren . Arts heeft me minocycline voorgeschreven , neem het 100 Mg ed. Nu na bijna 4 weken alles bijna helemaal weg !! Ben echt blij dat ik niet aan de roa hoefde , me huid voelt heel glad en de acne is bijna helemaal weg. Wel gestopt met tren natuurlijk ook . Nu op test en primo en var , geen acne en geen sides te merken. Roa blijft wel laatste stap , maar
Ug roa zou ik niet doen je weet gewoon niet wat je krijgt in je handen.

Ja, maar dat geldt ook voor UG steroïden toch..?

Ja klopt , alleen roa is een middel waarbij ik eerder mijn zorgen maak of het goed gedoseerd is ja of nee . Plus daarbij is Hg roa heel gemakkelijk aan te geraken in tegenstelling tot Hg aas wat 90% fake is op de markt. Dus waarom ug roa wagen dan ? Lijkt mij stom , zeker als je het doet voor die paar euro's goedkoper

Bij mij zaten mijn borst en schouders helemaal vol. Twee maandjes (UG) Roa en de acne was zo goed als weg. De rode vlekken verdwenen ook vrij snel. Alleen zie je nog wat littekens van het krabben.
Ik ben na de Roa kuur zelfs een paar keer onder de zonnebank geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij zaten mijn borst en schouders helemaal vol. Twee maandjes (UG) Roa en de acne was zo goed als weg. De rode vlekken verdwenen ook vrij snel. Alleen zie je nog wat littekens van het krabben.
Ik ben na de Roa kuur zelfs een paar keer onder de zonnebank geweest.

Hoeveel mg had je? Zit nu op 40 en aangezien nergens last van hem behalve heel licht drogen lippen, wil ik toch eens een zonnebank wagen.

Hoeveel mg had je? Zit nu op 40 en aangezien nergens last van hem behalve heel licht drogen lippen, wil ik toch eens een zonnebank wagen.
Ik begon met 30mg en ben vrij snel overgestapt op 50mg. Ik had geen last van droge lippen, dus ik denk dat UG roa wel ondergedoseerd is of minder goed wordt opgenomen.

Ik had recent erge rugacne ontwikkeld door tren . Arts heeft me minocycline voorgeschreven , neem het 100 Mg ed. Nu na bijna 4 weken alles bijna helemaal weg !! Ben echt blij dat ik niet aan de roa hoefde , me huid voelt heel glad en de acne is bijna helemaal weg. Wel gestopt met tren natuurlijk ook . Nu op test en primo en var , geen acne en geen sides te merken. Roa blijft wel laatste stap , maar
Ug roa zou ik niet doen je weet gewoon niet wat je krijgt in je handen.
Ik had doxycycline. Dat is ook een antibiotica. Helaas niks geholpen! Daarom nu roa. Had liever ook geen roa nodig gehad maar ja het is niet anders.

Ik heb nu thuis zo zalfje en antibiotica tabletjes slik ik nu 3 maanden maar werkt voor geen meter krijg alsnog nieuwe wel kleintjes maar dan nog. Volgende week langs de huisarts en vragen of ik wat anders kan krijgen. Hij wilt wel dat alles weggaat en heb al veel dingen geprobeerd ( op recept ) hij weet overigens van mijn gebruik af hij doet daar niet moeilijk over en wilt me helpen waar het mogelijk is.

Ik denk ook dat het bij mij helemaal weg is gegaan mede doordat ik met tren ben gestopt toen ik begon met de minocycline. Feit is dat ik nu acne vrij ben , en 4 weken geleden vol zat . Erg blij , alleen nu hopen dat het niet terug komt

Terug
Naar boven