Fitness Seller

UG ROA

Verdomme hoekje bij me lip gescheurt. echt een kut plek hersteld zowat niet scheurt ook altijd open met eten... iemand nog tips ?

Minder dikke p**mels in je mond nemen.

:roflol: thanks man, ga het zeker proberen

Net naar de dermatoloog geweest, ik heb voor de eerste maand 30mg per dag mee gekregen. bloed teprikt natuurlijk, aan moet dit over een maand doen, 2 maanden daarna, en 3 maanden daarna. Maar ik wil start november of december gaan kuren. Moet ik dit gewoon mededelen aan de dermatoloog? of is het verstandig om hier ff mee te wachten. Ik bedoel als ze me leverfuncties testen over 2 maanden dan zien ze dat ik gebruik, moet ik dan verplicht stoppen met ROA van de dermatoloog of?

Aan te raden is aveda lipsaver.

waar haal ik dat?

Net naar de dermatoloog geweest, ik heb voor de eerste maand 30mg per dag mee gekregen. bloed teprikt natuurlijk, aan moet dit over een maand doen, 2 maanden daarna, en 3 maanden daarna. Maar ik wil start november of december gaan kuren. Moet ik dit gewoon mededelen aan de dermatoloog? of is het verstandig om hier ff mee te wachten. Ik bedoel als ze me leverfuncties testen over 2 maanden dan zien ze dat ik gebruik, moet ik dan verplicht stoppen met ROA van de dermatoloog of?

waar haal ik dat?
Als je getest wordt en je leverwaardes zijn niet goed dan krijg je geen nieuw recept voor roa

Volgens de bijsluiter moet je zon(nebank) vermijden.

En uit eigen ervaring; is inderdaad voor de meeste verstandig. Wanneer ik de zonnebank pak, kan ik normaal redelijk lang en onder een sterke bank en verbrand ik niet / krijg geen rode huid. Op 40mg roa was ik 12 min onder een lichte bank al verbrand :(

ROA doseren als volgt: 0.5mg/kg lichaamsgewicht.
d.w.z. als je 100 kg weegt neem je 50mg roa.
Ga er zelf ook aan beginnen volgende week, maar met 30mg. Eerst zien wat het geeft, verhogen kan altijd ;)

hoe kom ik aan ROA als mijn dermatoloog het me straks niet meer wilt geven?

Terug
Naar boven