- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdomme hoekje bij me lip gescheurt. echt een kut plek hersteld zowat niet scheurt ook altijd open met eten... iemand nog tips ?

Volgens mijn dermatoloog Blistex Med PlusVerdomme hoekje bij me lip gescheurt. echt een kut plek hersteld zowat niet scheurt ook altijd open met eten... iemand nog tips ?
Als je getest wordt en je leverwaardes zijn niet goed dan krijg je geen nieuw recept voor roaNet naar de dermatoloog geweest, ik heb voor de eerste maand 30mg per dag mee gekregen. bloed teprikt natuurlijk, aan moet dit over een maand doen, 2 maanden daarna, en 3 maanden daarna. Maar ik wil start november of december gaan kuren. Moet ik dit gewoon mededelen aan de dermatoloog? of is het verstandig om hier ff mee te wachten. Ik bedoel als ze me leverfuncties testen over 2 maanden dan zien ze dat ik gebruik, moet ik dan verplicht stoppen met ROA van de dermatoloog of?
waar haal ik dat?
Volgens de bijsluiter moet je zon(nebank) vermijden.

Door op DBB deze vraag te stellen.hoe kom ik aan ROA als mijn dermatoloog het me straks niet meer wilt geven?
ik wacht inderdaad op de 4 mensen die me een dm sturen met een mooi verkoop praatje hahahaha