XXL Nutrition

uit eindelijke beslissing.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleineman

Cool Novice
Waardering
0
geef me advies

(met goede informatie van mensen hiero wil ik mijn kuur aangepast, en dit moet het ongveer worden).

week 1-8 omnadren 250 mg/week
week 1-8 primo 100 mg/week
week 1-8 norma 200mg/week
week 5-7 winstrol tabs 40 mg /eod
week 8-9 winstrol zambon 50 mg /eod

en na kuren natuurlijk.

het is nu al weer veranderd

week 1-4 test enanthaat 500 mg/week
week 4-8 omnadren 500 mg/week
week 1-8 deca 200 mg/week
week 1-4 primo *300 mg /week*
week 4-6 winny tabs 30 mg /ed
week 6-8 winny zambon 50 mg /eod
week 1-8 proviron 40 mg/ed

en na kuren.
*Primo weet ik nog niet,want ik w8 nog op advies van jullie of ik het niet moet gebruiken of wel.

Laatst bewerkt:
100mg primo pw doet 0.0...

Kleineman zei:
uiteindelijke kuur(dankzij de goede informatie van de mensen hiero heb ik mijn kuur aangepast, en dit is het geworden).

en na kuren natuurlijk.

Aan 250 mg Omnadren/week zul je weinig hebben. Na 3 dgn dalen je bloedwaarden al snel. Kun je beter 250 mg test enanthaat/week zetten.

Indien je primo acetaat hebt is 100mg/week te weinig. Spul heeft halfwaardetijd van 2 dgn ongeveer. Indien enanthaat zou ik dr ook minimaal 300 mg/week van maken.

Met Norma neem ik aan dat je deca bedoeld, dosering is prima.

Waarom winstrol tabs in week 5-7 en dan ineens depot? Tabs moet je elke dag nemen, anders heb je dr geen reet aan.

Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon je laatste vijf weken winny tabs nemen? Zie niet echt het nut van 3 weken tabs en daarna nog 2 weken injects?

• Topic Starter Topic Starter
nou ik snap er niks meer van ik heb dit samen met een veteraan/pro bb samen gesteld ,en hij zij dat dat het een goed kuurtje was.

Ik had die zambon nog over, en wil nu orale winny.zie me zelf niet om de dag zon spuit injecteren.

maar verklaar je is dan nader,want dan neem die winny wel elkedag,

en waarom doet primo 100 mg nix?is dat eente lage dosering? als ik nog eens 200 mg primo moet zetten dat wordt wel een heleboel vindt ik.

En die omnadren daar snap ik ook niks meer van.
heb namelijk nog test enanthaat liggen,maar ik neem deze niet omdat mij juist geadviseerd is om omnadren te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Een veteraan behoort te weten dat Omnadren uit verschillende testosteron esters bestaan, waarvan korte, middellange en lange esters. De kortere esters zijn vrij vlot je lichaam uit, daardoor krijg je bij 1 wekelijks injecteren na enkele dgn zulke lage bloedwaarden dat het geen goede groei kan bewerkstelligen.

Dan zou ik 2x250 mg Omnadren/week zetten.

Primo is pas redelijk effectief vanaf 300 mg/week. Het is een erg veilig maar ook erg zwak middel.

Als je niet eod wil spuiten kun je idd beter de laatste weken winstrol tabs nemen.

dat iemand een prof bb-er is wil nog niet zeggen dat ie overal verstand van heeft, vooral sommige veteranen zijn erg op de ouwe gewoontes gesteld die niet echt goed werken. Maar als je niet eens weet waarom je de winny tabs elke dag moet nemen zou ik nog maar een beetje research doen op het board met de zoekfunctie en probeer achter verschillende meningen te komen van meerdere mensen en niet van 1 persoon

Kan ik test enanthaat er dan ook bij gebruiken zijn er ook 8 of wordt het dan een klote rotzooi?ja dat klopt heeft ie gezegd dat het korte esters waren, het zelfde als sustanon.maar hij zij dat het tog heftig genoeg was voor wat ik wou bereiken.

Ja maar van die winny eod heb ik hier van de board ,want ik dag eigelijk ook dat je winny elkedag moest slikken,maar ik zal jullie advies opvolgen.

Leviathan zei:
Aan 250 mg Omnadren/week zul je weinig hebben. Na 3 dgn dalen je bloedwaarden al snel. Kun je beter 250 mg test enanthaat/week zetten.

Indien je primo acetaat hebt is 100mg/week te weinig. Spul heeft halfwaardetijd van 2 dgn ongeveer. Indien enanthaat zou ik dr ook minimaal 300 mg/week van maken.

Met Norma neem ik aan dat je deca bedoeld, dosering is prima.

Waarom winstrol tabs in week 5-7 en dan ineens depot? Tabs moet je elke dag nemen, anders heb je dr geen reet aan.

bestaat er ook primo acetaat?? keis niet dat dat ook in NL verkrijgbaar was...groete

de tabs die te krijgen zijn, zijn bijna allemaal fake...dus let er mee op.

Kleineman zei:
uiteindelijke kuur(dankzij de goede informatie van de mensen hiero heb ik mijn kuur aangepast, en dit is het geworden).

en na kuren natuurlijk.

Naar mijn weten gaat primo en deca (norma) ook niet samen. Je doet het een of ander. Ze schijnen ongeveer hetzelfde effect te hebben.

Dus laat de primo maar zitten zou ik zeggen. En persoonlijk zou ik de winny tabs niet op 40mg pd dag houden maar liever op 30mg.

Laat die Primo maar helemaal zitten.

Zowel acetate tabs als Primo injectables zijn voor 99,9% FAKE.

Wil je persé een Methenolone Enanthate product erin hebben, ga dan voor een generiek merk Primo. Enne...100mg per week is zónde. Doet niks met spiergroei.

De therapeutische doses voor behandeling met Primo in ziekenhuizen is 100mg per 14 dagen dus ga maar na wat dan 100mg in een week doet! :D

Dus als ik primo zou hgebruilen kan dan dit ook.

week 1-4 test enanthaat 500 mg
week 4-8 omnadren 500 mg
week 1-8 deca 200 mg
Proviron 1-8 40 mg ed
winstrol tabs ?
winstrol zambon ?
wat kan ik met de winny's dan het best mee doen?
en die primo moet ik die dan late zitten?of moet ik die dan in de eerste 4 weken zetten en dan 300 mg?

Of is dit niks?

Je bent bezig zoals ik destijds ook weleens deed (opa spreekt yes!):

Een moeilijke puzzel van veel stukjes in elkaar passen. Is niet nodig!
Het succes van een kuur hangt niet af van de hoeveelheid verschillende troep die je erin gooit (wat velen denken). Vergeet niet dat een serie spullen elkaar kan gaan tegenwerken. Wil je persé een kuur met een x-aantal erin, laat ze dan overlopen in elkaar, maar gebruik ze niet allemaal tegelijk.

Producten met lange esters gebruik je langer, korte esters kun je een kuur mee eindigen om zo de nakuur sneller te beginnen. Of had die man die je sprak ook al niks gezegd over nakuren?

Wat jij wilt is een restpartij van het ene mengen met het andere.
Beetje Test voor 4 weekies, dan Omnadren erin, restje Primo erbij etc.
Als je goed had gelezen had ik je al gezegd dat de kans dat je goeie Primo hebt 1% is.
Post es een pic in de AAS-pics sectie. Ik durf erop te wedden dat je Primo zo vals als een kraai is.

Hou het straight, hou het simpel:

Week 1-8 test enanthate 500mg
Week 1-8 Deca 400mg
Week 6-10 Winstrol inject 50mg om de dag

Klaaaaar!

Ik neem aan dat je die spullen nog hebt liggen omdat je een btje aan goochelen bent maar daarvan dus uitgaande zou ik iig dan beginnen met die Omnadren zodat je optimaal profiteert van de snelle esters en dus sneller wat merkt van de test dan dat het met enanth het geval is omdat die pas na een week of 2 aanslaat.
Zou zelf de kuur naar 10 weken trekken omdat je ook deca gebruikt.
Dan zou je evt de laatse 4-5 weken die winstrol erbij kunnen doen.

week 1 t/m 4 omnadren 2x in de week 250mg
week 5 t/m 10 enanthate
week 1 t/m 10 deca 200mg
week 6 t/m 10 winstrol min. 35mg p dag

nakuur.

Had DBC zn post nog niet gezien maar met zijn voorbeeld kan ik ook prima leven alleen zou ik em toch naar 10 weken trekken :p

Klopt geen reet van:

week 1 t/m 4 omnadren 2x in de week 250mg
week 5 t/m 10 enanthate

week 1 t/m 10 deca 200mg
week 6 t/m 10 winstrol min. 35mg p dag

De enanthate slaat er pas in week 7 in ongeveer. Lekker dipje in je bloedspiegel ArieKanarie.

De deca en test enanthate-esters ontwikkelen zich tegelijk als je ze tegelijk laat starten,
dat eeuwige 'snelle profiteren' is onzin onzin onzin, als je gewoon geduld hebt is er niks aan de hand. Beginnen met een snelle test-ester en ergens halverwege starten met een lange test-ester is idioot. Begin dan met test enanthate en EINDIG met een korte ester van Omnadren om zo sneller te kunnen gaan nakuren.

Fan van langere kuren dan max 9 weken ben ik niet. Maar ieder voor zich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven