MuscleMeat

uit eindelijke beslissing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dan krijg ik zon plof kop :splat: :D

Nou ik ben nu dus echt druk bezig met het verwerken van al die informatie die ik dus nu krijg.

Maar het is ook niet zo echt makkelijk als je denkt,en heb toch nu wat informatie gekregen dus ben aardig opweg,maar heb nog een lange weg te gaan.

En ja ,de volgende keer zal ik me beter laten informeren.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Anders had je geweten dat middelen als Omnadren/Sustanon nu niet echt een goeie basis voor een kuur leggen. Dit omdat de aanwezige esters dusdanig laag gedoseerd zijn, dat je er moeilijk stabiele bloedwaarden mee kunt krijgen en houden.

Het moet niet veel gekker worden nou hoor....

Sustanon en Omnadren geen goede basis voor een kuur? ???

Dus ik heb al die sustanon voor niets gespoten en al die kilo's zijn fake?

Kleineman,ga nou gewoon je kuur doen zoals je het in je laatste post aangaf,zolang jij die Omnadren netjes over 2x per week verdeeld is er niks aan de hand en heb je gewoon stabiele bloedwaarden hoor.

Sustanon is toevallig een van mijn Favo's en heb er mn beste resultaten mee geboekt.....Omnadren is niet zo goed als Sus maar je kan er prima resultaten mee behalen als je alles goed voor elkaar hebt wat betreft voeding en training.

ariekanarie zei:
Sustanon en Omnadren geen goede basis voor een kuur? ???

Dus ik heb al die sustanon voor niets gespoten en al die kilo's zijn fake?

Kleineman,ga nou gewoon je kuur doen zoals je het in je laatste post aangaf,zolang jij die Omnadren netjes over 2x per week verdeeld is er niks aan de hand en heb je gewoon stabiele bloedwaarden hoor.

Sustanon is toevallig een van mijn Favo's en heb er mn beste resultaten mee geboekt.....Omnadren is niet zo goed als Sus maar je kan er prima resultaten mee behalen als je alles goed voor elkaar hebt wat betreft voeding en training.

Ik ben ervan overtuigd dat je met test enanth of cyp. veel stabielere bloedwaarden krijgt. Ik zeg ook niet dat je er geen kilo's mee zult winnen, alleen zul je een optimale groei krijgen bij stabiele bloedwaarden.

Lamaar Leviathan, dit is z'n uit-uit-uit-eindelijke beslissing en ondanks alle raade toch iets anders doen. Ik zou zeggen luister dan maar gewoon maar naar z'n 'veteraan' die weet het wel :roflol:

DBC01 zei:
Lamaar Leviathan, dit is z'n uit-uit-uit-eindelijke beslissing en ondanks alle raade toch iets anders doen. Ik zou zeggen luister dan maar gewoon maar naar z'n 'veteraan' die weet het wel :roflol:

Tja ik geef mensen alleen maar advies op basis van mn kennis en ervaringen....of iemand zn lichaam en/of kuur verdoet zal me eerlijk gezegd worst zijn.

DBC01 zei:

Blijf jij maar denken dat ik die veteraan ben,kerel.

Sommige mensen denken alles beter te weten waaronder jij en dat geeft niks hoor.
Zolang ik nog 2 tikkies groter ben dan jij maak ik me niet druk om mijn ervaringen en adviezen.
Blijf jij nou maar een beachboy en laat de jongens die ECHT groot willen worden in hun waarde want we laten jou ook in je waarde. ;)

ariekanarie zei:
Blijf jij maar denken dat ik die veteraan ben,kerel.

Sommige mensen denken alles beter te weten waaronder jij en dat geeft niks hoor.
Zolang ik nog 2 tikkies groter ben dan jij maak ik me niet druk om mijn ervaringen en adviezen.
Blijf jij nou maar een beachboy en laat de jongens die ECHT groot willen worden in hun waarde want we laten jou ook in je waarde. ;)

Geen flaming he... dat is verboden:finger:
Jemig zijn jullie aan het kuren? Jullie zijn zo agressief ;)

nou mensen,Ondanks de meningen verschillen zoals ik lees neem ik alles toch wel op.

En ik wil helemaal niet mijn lichaam vernken zoals sommige hier zeggen ,of dat op mij of op andere gericht is.

Maar wil jullie toch wel bedanken voor al de informatie die heb gekeregen.Ik probeer het gewoon goed te doen en natuurlijk veilig.

Nou hier wou ik het dan bij laten.En we gaan het wel ervaren op Maart/April

Groeten van mij.

Mazzzzzzzzl :)

Navy zei:
waarom zou sustanon beter zijn.
Omnadren bevat dezelfde werkende stof en esters. het is alleen een goedkoper alternatief.

greetz

Ook niet helemaal goed want in sustanon zit decanoate en in omnadren zit hexanoate waardoor omnadren een nog korter halfleven heeft dan sustanon en ook sneller je bloedlevels omhoog brengt.

En wat prijs betreft...ik weet natuurlijk niet wat jij betaald voor je spullen maar ik betaal voor alle2 hetzelfde want het is als je de juiste wegen weet alle2 relatief goedkoop.

En ik ben nog steeds wakker hoor... :D

japy zei:
Geen flaming he... dat is verboden:finger:
Jemig zijn jullie aan het kuren? Jullie zijn zo agressief ;)

Het was niet de bedoeling om te flamen hoor dus als het zo over komt neem ik mn woorden wel terug maar DBC is zelf ook niet vies van harde taal dus dacht dat ie dit wel kon hebben,als dat niet het geval is hoor ik het wel ;)

Peace! :D

Kleineman zei:
nou mensen,Ondanks de meningen verschillen zoals ik lees neem ik alles toch wel op.

En ik wil helemaal niet mijn lichaam vernken zoals sommige hier zeggen ,of dat op mij of op andere gericht is.

Dat was naar anderen gericht die zomaar van alles en nog wat in hun lichaam spuiten zonder te weten wat ze doen. Die slaan meestal aan het kuren zonder advies in te winnen, of slaan adviezen n de wind.

Je zult wel wat leuke kilo's hiermee winnen. Succes!

Het geestelijk denkvermogen van een halve pannekoek misschien.
Harde taal mag best wel hoor Arie maar kinderachtig zijn, daar heb je alleen maar jezelf mee.

'Ikke benne lekker tikkie grotah dan jij oh zo dus ik heb meer gelijk! :sob:

Zielig hoor. En erg kinderachtig. Het zal me een zier schelen of jij tikkies groter bent, ik ken mensen die meer tikkies groter zijn dan jij, véél langer dan jij in de sport zitten, en nog véél foutere informatie doorgeven, gestoeld op old school-info: Zoals de rakkers van vroeger het deden.
Dus je size zegt niks over je waarde van informatie. Als iedereen zo zou trainen zolas de meeste grotah boyzz van de gym doen zouden ze een dozijn blessures oplopen; de meeste grotah jongus trainen volkomen scheef en fout. Zegt dat wat over hun kwaliteiten? Niks dus.

Ten slotte wil ik je even fijntjes wijzen op hetvolgende: Ik zeg niet dat ik dingen het beste weet, ik geef dingen door die ik elders van goede bronnen krijg. IK ben dus geen betweter, ik geef zaken door.
Don't blame the pianoplayer.

En tippie van DBC: Vergelijk je niet steeds met anderen in de spiegel; dat draait uit op kinderachtig gedrag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Navy zei:
Jij met je juiste wegen, heb de de oude Omnadren gehad, want alle nieuwe omnadren's zijn hetzelfde als sustanon.
Maaruh we weten nu wel dat je een hoge pet van jezelf op heb.
En ik ben heel trots op je!! dat je zo goedkoop aan je spullen kan komen,
en dat je zo'n GROTE jongen ben, jammer dat je het geestelijk denk vermogen van een poffertje heb.

Ik kan wel merken dat ik het vriendinnetje van DBC beledigd hebt want je lult alleen maar mee.....niet erg hoor want daar hebben meer mensen last van hier maar het overgrote deel hier weet gelukkig wel waar ze het over hebben en hebben het niet nodig om domme opmerkingen geven dus dat scheelt gelukkig.
Over jou kan ik alleen maar zeggen dat je een internetkneus bent die graag zn vriendje napraat....als je nou echt heldhaftig bent kom je naar Delfzijl en zeg je dit allemaal recht in mn gezicht.Maak aan jou geen woorden meer vuil iig geval want ik gun je de lol niet dat ik gebanned word want daar zijn ze erg makkelijk in hier heb ik gehoord dus laten we hopen dat dat meevalt.

@DBC
Je bent zelf een vreselijk irritant ventje die denkt alles beter te weten en vervolgens breng je dat op een manier alsof je god bent....helaas voor jou en je vriendinnetje laat ik me door jou de les niet lezen en als jij domme uitspraken gaat doen,doe ik vrolijk met je mee.
Ik ben blij dat je elk persoon die groter is dan jou kwalificeert als nono omdat jij toevallig een paar studies gelezen hebt....alleen geloof ik meer in de praktijkmannen en niet in magere garnalen zoals jij want daar winnen we de oorlog niet mee.Je bent al vaker op je plaats gezet door de grote mannen hier alleen heb je een megaplaat voor je kop en dat sommige knechtjes het voor je opnemen is heel nobel alleen ben ik niet onder de indruk van dit soort nietszeggende figuren.Ik hoop dat julle het vanavond evengoed gezellig hebben met elkaar want ik zou niet in zo'n goede relatie willen stoken namelijk.

Je likacties op BF hebben zeker ook niet veel opgeleverd?
Na het plaatsen van je foto met dat geweldige lichaam van je ben je waarschijnlijk geschrokken van het commentaar wat niet zo positief was? ;)
Daar zeggen de mensen namelijk wat ze denken en dat had je even niet verwacht zeker?Ach...je bent nu weer verliefd dus wat maakt het uit,veel plezier met elkaar :D

Navy zei:
Jij met je juiste wegen, heb de de oude Omnadren gehad, want alle nieuwe omnadren's zijn hetzelfde als sustanon.

Nu we het katten gehad hebben...

Het zou wel even leuk zijn als je een stukje plaatst waaruit blijkt dat je gelijk hebt want dan ben ik de eerste om toe te geven dat ik fout zat(wat nieuwe omna betreft dan).
Ik ben namelijk ook een kerel als ik niet goed zit en geef dan met alle liefde toe dat je gelijk hebt hoor,doe ik niet moeilijk om.
Vraag me ook af waarop je je doelt als je het hebt over mijn fantastische prijzen?Ik maakte alleen maar een vergelijking qua prijs tussen die 2 middelen dus waar die opmerking op slaat....joost mag het weten.
Dat jij en DBC nou alles weten is mooi maar er zitten hier ook mensen die niet al die info hebben en die hebben er misschien nog wat aan....Jullie hebben de wijsheid al in pacht en zien er al fantastisch uit dus ik hoef jullie niks meer te vertellen gelukkig.

Bovenstaande is je iegen mening en die mag je hebben ouwe gabber :roflol:

Echter even een kleine kanttekening plaatsen op ditte:
'Je likacties op BF hebben zeker ook niet veel opgeleverd?
Na het plaatsen van je foto met dat geweldige lichaam van je ben je waarschijnlijk geschrokken van het commentaar wat niet zo positief was?"

Als je kan lezen, wat ik betwijfel, dan kun je zien dat er niks dan positieve reacties op Body en Fitness stonden over mijn geplaatste foto.
Slechts 2 negatieve, en die hadden allebei hun redenen:
De ene is van dit forum getrapt en baalde er destijds van dat ik wel leuke verhaaltjes kon schrijven op DBB, de ander is een meisje dat ik ooit bekritiseerd heb omdat ik vond dat ze op haar ingezonden foto er nogal mollig bijstond en dus probeerde ze nu terug te slaan door te zeggen dat ze mij dik vond. :D

Beide waren dus een beetje frusto en zagen hun kans schoon kinderachtig te doen.
De rest was overpositief, nog even teruglezen en lezen wat er staat dus! :cool:

Voor de rest veteraan, doe wat je niet laten kunt, jij bent tenslotte de grootste toch? :D :banana:

Ohw en even dit nog: Probeer es te discussieren zonder meteen te beginnen over 'jij het de wijsheid in pacht wie denk je wel nie da je ben' enzo.
Beetje te snel op je teentjes getrapt als niet iedereen het met je eens is.

In andere threads hebben anderen aardig strak gediscussieerd maar wat jij doet is niks anders dan 'ik ben grotah dus jij mot je bek houwe'.

Jammer, het illustreert maar weer hoe de meeste mensen over BB'ers denken: Dom agressief volk dat meteen in de boom zit.

De grootste?Waar schreef ik dat dan?

Geen dingen in mn mond leggen die ik niet gezegd heb,kerel.

Jij wou op de man spelen dus krijg je waar je om vraagt.
Doe ik niet moeilijk om hoor...

Als jij begint met mn post te bestempelen als;"er klopt geen reet van" terwijl Leviathan bijv bijna hetzelfde adviseert(klein tikkie anders)en er vd rest weinig mis mee is dan vraag ik me af waarom dat op zo'n manier moet en dan ga ik op dezelfde manier terug posten.
Jij de toffe jongen uithangen,prima maar dan niet janken als je hem terug krijgt.
En dan nog lopen bleren dat de grote jongens er geen kaas van hebben gegeten omdat het achterhaald zou zijn....Dus die jongens konden er vroeger wel erg groot op worden maar vandaag de dag niet meer ofzo?Alles is ineens achterhaald en hun hebben het dus helemaal fout gedaan?
Dan vraag ik me af waarom jij met al je wijsheid nog geen GROTE jongen bent?
Je weet alles zo goed maar kan het niet in praktijk brengen?Beetje vreemd,vind je zelf ook niet?Ik neem dan toch liever iets aan van die zogenaamde grote mannen(ook al doen ze het blijkbaar helemaal fout volgens jou)dan dat ik iets moet aannemen van een studentje die zn theorie niet eens op zichzelf toe kan passen ???

Niet zo heel vreemd,toch?

DBC01 zei:
In andere threads hebben anderen aardig strak gediscussieerd maar wat jij doet is niks anders dan 'ik ben grotah dus jij mot je bek houwe'.

Als je onzin uit gaat slaan moet je wel met bewijs komen,pik!

Dus bij deze wil ik van jou behalve mn posts aan jou gericht nu bewijs zien waar ik loop te pochen dat ik groter zou zijn dan anderen!!!!!!!!!!!!!!

Ik wacht op je!!!!

Je mag alle3 de forums afgaan waar ik zit en als jij met posts van mij aankomt waar ik de blaaskaak uithang en mezelf op de borst sla dat ik zo fantastisch ben krijg jij van mij een pot eiwitten!!Mag je zelf de smaak uitkiezen!!! ;)

Navy zei:
Ik vindt het zo fijn dat je zo eerlijk ben..echt waar. Maar sorry je hoeft echt niet met al je liefde aan me toe te geven. Ik maak geen woorden meer aan je vuil..koekebakker.

I'm out.

Doe dat idd maar niet meer internetgeweldenaar!!
Als je met de grote mannen mee wil doen moet je ook durven opstaan en het recht in mn gezicht zeggen ipv achter je pc met iemand anders mee te likken.
Jij bent het type wat achter je computertje een grote mond hebt maar IRL geen bek open durft te trekken,mannetje.
En waar blijft dat artikel waar ik je om vroeg?
Zal ik je iig nog een veer in je reet steken als je gelijk hebt.....zoniet moet je voorlopig in de hoek gaan staan en je je niet meer met de mannen bemoeien,jongetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven