Kleineman
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Anders had je geweten dat middelen als Omnadren/Sustanon nu niet echt een goeie basis voor een kuur leggen. Dit omdat de aanwezige esters dusdanig laag gedoseerd zijn, dat je er moeilijk stabiele bloedwaarden mee kunt krijgen en houden.
ariekanarie zei:Sustanon en Omnadren geen goede basis voor een kuur?![]()
Dus ik heb al die sustanon voor niets gespoten en al die kilo's zijn fake?
Kleineman,ga nou gewoon je kuur doen zoals je het in je laatste post aangaf,zolang jij die Omnadren netjes over 2x per week verdeeld is er niks aan de hand en heb je gewoon stabiele bloedwaarden hoor.
Sustanon is toevallig een van mijn Favo's en heb er mn beste resultaten mee geboekt.....Omnadren is niet zo goed als Sus maar je kan er prima resultaten mee behalen als je alles goed voor elkaar hebt wat betreft voeding en training.
DBC01 zei:Lamaar Leviathan, dit is z'n uit-uit-uit-eindelijke beslissing en ondanks alle raade toch iets anders doen. Ik zou zeggen luister dan maar gewoon maar naar z'n 'veteraan' die weet het wel![]()
DBC01 zei:Lamaar Leviathan, dit is z'n uit-uit-uit-eindelijke beslissing en ondanks alle raade toch iets anders doen. Ik zou zeggen luister dan maar gewoon maar naar z'n 'veteraan' die weet het wel![]()

ariekanarie zei:Blijf jij maar denken dat ik die veteraan ben,kerel.
Sommige mensen denken alles beter te weten waaronder jij en dat geeft niks hoor.
Zolang ik nog 2 tikkies groter ben dan jij maak ik me niet druk om mijn ervaringen en adviezen.
Blijf jij nou maar een beachboy en laat de jongens die ECHT groot willen worden in hun waarde want we laten jou ook in je waarde.![]()

Navy zei:waarom zou sustanon beter zijn.
Omnadren bevat dezelfde werkende stof en esters. het is alleen een goedkoper alternatief.
greetz

japy zei:Geen flaming he... dat is verboden
Jemig zijn jullie aan het kuren? Jullie zijn zo agressief![]()

Kleineman zei:nou mensen,Ondanks de meningen verschillen zoals ik lees neem ik alles toch wel op.
En ik wil helemaal niet mijn lichaam vernken zoals sommige hier zeggen ,of dat op mij of op andere gericht is.
Navy zei:Jij met je juiste wegen, heb de de oude Omnadren gehad, want alle nieuwe omnadren's zijn hetzelfde als sustanon.
Maaruh we weten nu wel dat je een hoge pet van jezelf op heb.
En ik ben heel trots op je!! dat je zo goedkoop aan je spullen kan komen,
en dat je zo'n GROTE jongen ben, jammer dat je het geestelijk denk vermogen van een poffertje heb.

Navy zei:Jij met je juiste wegen, heb de de oude Omnadren gehad, want alle nieuwe omnadren's zijn hetzelfde als sustanon.

DBC01 zei:In andere threads hebben anderen aardig strak gediscussieerd maar wat jij doet is niks anders dan 'ik ben grotah dus jij mot je bek houwe'.

Navy zei:Ik vindt het zo fijn dat je zo eerlijk ben..echt waar. Maar sorry je hoeft echt niet met al je liefde aan me toe te geven. Ik maak geen woorden meer aan je vuil..koekebakker.
I'm out.