El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Nou nou nou. Zo is het wel weer genoeg. 
Ik lees hier dus min of meer dat ArieKanarie met geweld dreigt als iemand hem recht in z'n gezicht komt zeggen dat 'Omnadren niet het meeste geschikte middel is', zeg ik dat goed? Waar gáát het over lol, iemand een beetje naar Delfzijl te laten komen want want want dán...
Ik geloof dat dat geen juist gedrag is op een forum.
Dit moet je in alle redelijkheid kunnen bediscussieren. Ik zeg dat er geen 500mg test in een ml gaan en ik krijg prompt om mn oren geslingerd dat ik een garnaal ben, dat ik een studentje ben (da's nog het ergste, je raakte me daarmee! :sob: ) maar het enige dat ik doe is weerwoord geven. Bewijs maar es dat er 500mg/ml in die MAxxe zit zou ik zeggen. In alle rust hoor, Arie, zonder meteen op te staan en je biceps met de mijne te vergelijken, hoef niet, iedereen weet dat Arie grotáh is. Daar gaat het ook niet om.
Enne, met die B&F vergelijking zat je dus effe helemaal mis hé schoonheid, maar dat maakt niet uit. Jammer van deze thread want je stemt me wel droevig zo vlák voor m'n a.s. kuur.
Weet je wat, misschien kun jij die kuurspullen van me beter gebruiken, dan geef ik dat wel op want ik ben een garnaal...
....en ik stop met schrijven hier, weet je wat ik stop met online te zijn want ik kakel maar wat en da's niet de bedoeling.
Sorry Arie, wis nie dat je groter was.
Dan nu weer ontopic maar?

Ik lees hier dus min of meer dat ArieKanarie met geweld dreigt als iemand hem recht in z'n gezicht komt zeggen dat 'Omnadren niet het meeste geschikte middel is', zeg ik dat goed? Waar gáát het over lol, iemand een beetje naar Delfzijl te laten komen want want want dán...
Ik geloof dat dat geen juist gedrag is op een forum.Dit moet je in alle redelijkheid kunnen bediscussieren. Ik zeg dat er geen 500mg test in een ml gaan en ik krijg prompt om mn oren geslingerd dat ik een garnaal ben, dat ik een studentje ben (da's nog het ergste, je raakte me daarmee! :sob: ) maar het enige dat ik doe is weerwoord geven. Bewijs maar es dat er 500mg/ml in die MAxxe zit zou ik zeggen. In alle rust hoor, Arie, zonder meteen op te staan en je biceps met de mijne te vergelijken, hoef niet, iedereen weet dat Arie grotáh is. Daar gaat het ook niet om.
Enne, met die B&F vergelijking zat je dus effe helemaal mis hé schoonheid, maar dat maakt niet uit. Jammer van deze thread want je stemt me wel droevig zo vlák voor m'n a.s. kuur.
Weet je wat, misschien kun jij die kuurspullen van me beter gebruiken, dan geef ik dat wel op want ik ben een garnaal...
....en ik stop met schrijven hier, weet je wat ik stop met online te zijn want ik kakel maar wat en da's niet de bedoeling.Sorry Arie, wis nie dat je groter was.

Dan nu weer ontopic maar?