Fitness Seller

uit eindelijke beslissing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nou nou. Zo is het wel weer genoeg. :D

Ik lees hier dus min of meer dat ArieKanarie met geweld dreigt als iemand hem recht in z'n gezicht komt zeggen dat 'Omnadren niet het meeste geschikte middel is', zeg ik dat goed? Waar gáát het over lol, iemand een beetje naar Delfzijl te laten komen want want want dán...:yawn: Ik geloof dat dat geen juist gedrag is op een forum.

Dit moet je in alle redelijkheid kunnen bediscussieren. Ik zeg dat er geen 500mg test in een ml gaan en ik krijg prompt om mn oren geslingerd dat ik een garnaal ben, dat ik een studentje ben (da's nog het ergste, je raakte me daarmee! :sob: ) maar het enige dat ik doe is weerwoord geven. Bewijs maar es dat er 500mg/ml in die MAxxe zit zou ik zeggen. In alle rust hoor, Arie, zonder meteen op te staan en je biceps met de mijne te vergelijken, hoef niet, iedereen weet dat Arie grotáh is. Daar gaat het ook niet om.

Enne, met die B&F vergelijking zat je dus effe helemaal mis hé schoonheid, maar dat maakt niet uit. Jammer van deze thread want je stemt me wel droevig zo vlák voor m'n a.s. kuur.
Weet je wat, misschien kun jij die kuurspullen van me beter gebruiken, dan geef ik dat wel op want ik ben een garnaal...:roflol:....en ik stop met schrijven hier, weet je wat ik stop met online te zijn want ik kakel maar wat en da's niet de bedoeling.

Sorry Arie, wis nie dat je groter was. :hello:

Dan nu weer ontopic maar? :)

Heren graag even normaal doen, hier heeft de topicstarter weinig aan. Jullie lijken wel een stel oude wijven en ja dat durf ik ook in real life in je gezicht te zeggen. Zes kopper groter of niet :D

Easy does it, als je wilt weten wie de grootste is vecht je dat maar via PM uit of zo.

Zo makkelijk kom je er niet vanaf,ouwe.
Waar zijn mn andere posts dan waar ik mezelf op de borst sla?Eerst dat rechtzetten want je zegt dat ik dat vaker doe dus eerst even bewijs!!Of wil je die pot eiwitten niet,schatje? ;)

En je vriendinnetje begon met schelden dus ik vroeg alleen maar of ie zo mans was om dat recht in mn gezicht te zeggen,je moet nu niet alles gaan verdraaien want dat is niet redelijk.
Gelukkig kan iedereen terug lezen en zien dat dat dus niet zo is.

Ik zat niet mis qua vergelijking foto BF hoor maar wou niet nog verder op de man spelen maar als je dat wel wil moet je het zeggen hoor....

Dus nu niet elke x zeggen dat ik mezelf zo groot en geweldig vind naar aanleiding van 1(je leest het goed,één idd)post die aan jou gericht is.
Je probeert het nou te ridiculiseren maar je weet dat je fout zit omdat je me al wat langer kent dan vandaag.Ik ben over het algemeen een gerespecteerd member van meerdere fora omdat ik ik iedereen graag verder help,ik heb niet zoals jij meteen rake woorden nodig om beginnelingen af te zeiken maar als je dat bij mij gaat doen krijg je em gewoon terug,heel simpel.

Dus zeg maar wat je wil.....kan met mij alle kanten op hoor. :)

Kleineman zei:
(met goede informatie van mensen hiero wil ik mijn kuur aangepast, en dit moet het ongveer worden).

week 1-8 omnadren 250 mg/week
week 1-8 primo 100 mg/week
week 1-8 norma 200mg/week
week 5-7 winstrol tabs 40 mg /eod
week 8-9 winstrol zambon 50 mg /eod

en na kuren natuurlijk.

het is nu al weer veranderd

week 1-4 test enanthaat 500 mg/week
week 4-8 omnadren 500 mg/week
week 1-8 deca 200 mg/week
week 1-4 primo *300 mg /week*
week 4-6 winny tabs 30 mg /ed
week 6-8 winny zambon 50 mg /eod
week 1-8 proviron 40 mg/ed

en na kuren.
*Primo weet ik nog niet,want ik w8 nog op advies van jullie of ik het niet moet gebruiken of wel.

En hier gaat de topic over, geloof ik :D

Navy zei:
lullen zoals jou kan ik ook...echt niet moeilijk.

Praten ben je idd goed in achter je pc....geniet van jezelf,klein klootviooltje.
Gebruik je wel bescherming als DBC em er hard in ramt vanavond?

Helaas mogen we niet verder gaan van de mod(waar hij trouwens volledig gelijk in heeft)dus ik laat het hier maar bij.

Voor de mensen die zich geirriteerd hebben aan deze kleine woordenwisseling;SORRY!!

Was niet de bedoeling om dit topic te verkankeren dus ik zal niet meer verder gaan.

Ik wacht nog op je posts waar ik mezelf ophemel,DBC!
Pot eiwitten staat al klaar :D

Pfff vermoeiend ben jij lieverd. Volgens mij ben je oom ol i :D

En Navy maar mijn vriendinntje blijven noemen :eek:

De essentie is wat ik eerder noemde; het geschil vand e miligrammen en mililiters.
Als we ons daar niet tot beperken dan wordt de thread gesloten en worden wij verbannen dus stay to the subject!

Groeten,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ariekanarie zei:
Als jij begint met mn post te bestempelen als;"er klopt geen reet van" terwijl Leviathan bijv bijna hetzelfde adviseert(klein tikkie anders)

Wil je mij dr ff buiten laten? :D Thank you very much...Leviathan has now left the building!

En nu kappen met dat gebitch stelletje bitches! :D

Beste kerel, je bent pas 20 en je lult alsof je een veteraan en doctor bent.
Ik ken mensen die daarvoor 8 jaar moesten studeren en daarna nog de nodige stages hebben moeten lopen :D
Wel ff respect voor oudere mannen op leeftijd zoals mijn persoontje.
En hoewel ik ook wel eens een argumentje heb op dit board zou je je voor onderstaande post moeten schamen.

Nooit iemands moeder erbij halen vriend!

Peace

Navy zei:
Hoor dat dan wie heeft hier nou de grootste bek achter zijn kk pc.
Kan je wel 2 meter zijn, des te makkelijker laat ik je rollen en verdrinken in je 21% vet.
Je bent potverdomme 30 en praat als een ventje die net zijn eerste pikhaar heeft ondekt.
Als je dan zoveel kritiek heb op DBC zijn pics, post dan even jou pics.
Maar dat lef zal je wel niet hebben, want je hebt duidelijk last van een minderwaardigheids complex. De enigste k*t die jij gezien heb is waarschijnlijk die van je moeder, daar ben je gewoon een beetje verdrietig om, maar dat komt wel tegen de tijd dat je volwassen wordt met je 40ste. Haaa ben je 30..en kom je met woorden van: "Ja kom dan hierheen naar delft met je grote bek" nee dat heb je het echt gemaakt hoor. Give yourself a gold fish.
Je bent gewoon een dikke k*t.

En toen blies ik het verhaaltje uit, excuses aan de topicstarter maar dit gaat nergens meer over.

Ik had denk ik ook eerder moeten ingrijpen.

Maar goed, het staat de topicstarter natuurlijk vrij om een nieuw topic te openen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven