XXL Nutrition

uit eindelijke beslissing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
DBCO1 oke maar ik heb de spullen al liggen ,zo stom van me weer ,had ff moeten w8 meschien.kan ik wat weten da die veteraan er geen zak van af weet.

maar kan je niet een kuur schema opgeven met de spullen die ik heb?inplaats van da ik mijn andere spullen moet laten liggen?dan maar zonder primo.

Kleineman zei:
(
het is nu al weer veranderd

week 1-4 test enanthaat 500 mg/week
week 4-8 omnadren 500 mg/week
week 1-8 deca 200 mg/week
week 1-4 primo *300 mg /week*
week 4-6 winny tabs 30 mg /ed
week 6-8 winny zambon 50 mg /eod
week 1-8 proviron 40 mg/ed

Ik gooi m ff voor je om:

week 1-4 : omnadren 500mg/week (ivm korte esters=snelwerkend)
week 3-7: test enanthaat 500mg/week
week 1-8: deca 200mg/week
week 6-8: winstrol tabs 30-50mg ED
week 9+10: winstrol depot 50 mg eod
week 1-10: proviron 40mg/ed

Ik zou er spullen bij kopen en een goede kuur nemen, maar dit is zon beetje het enigste dat ik met mn goed verstand met je huidige spullen kan maken.

@DBC

Als je mn post goed gelezen had raadde ik dit ook aan omdat Kleineman zoals ie net in zn laatste post al vermeld de spullen al heeft liggen!!!

Effe op blijven letten dus...

En je verhaal om te eindigen met korte esters zou hout snijden als we het over prop oid hadden maar dat geldt dus niet voor die omnadren omdat er dus ook langwerkende esters inzitten....

Ik heb hier dus ook gewoon gekeken naar simpel en makkelijk omdat de beste man er niet bijster veel vanaf weet en ik geen zin had in 5 pagina's tekst en uitleg.

En volgens jou werkt een snelle ester dus niet snel en is dat onzin?
Dan is dat dus voor niks bedacht en hebben vele geleerden het bij het verkeerde eind gehad ofzo?

ariekanarie zei:
@DBC

En volgens jou werkt een snelle ester dus niet snel en is dat onzin?
Dan is dat dus voor niks bedacht en hebben vele geleerden het bij het verkeerde eind gehad ofzo?

Je leest het verkeerd geloof ik. Hélemaal verkeerd.
Eindig met snelle(re) esters en begin met trage.
Dus Leviathan én Arie: Begin NIEt met test enanthate in week 3,4 of 5 ergens.
Begin er vanaf het begin mee. Die ester heeft tijd nodig, dus top em in week 1.

Kleineman, ik zou het gewoon simpel houden. Ga niet gooien met -tig soorten spullen. Je hoeft je reeds verkregen spullen niet weg te gooien maar je hoeft ze ook niet persé in die kuur te douwen met z'n allen.
Koop er wat Deca en test enanthate bij en bewaar de Omna en Primo voor een andere keer.

POST DIE PRIMO-PICS NOU EENS!

Nou dank jewel. dan moet ik dat maar doen he moet ik wel nog wat bij halen.

Ik heb nog genoeg tijd wou toch pas in maart ofzo beginnen.

Maar het is voor mij wel een zwaar kuurtje zeg 't*fus' of valt da wel mee?

En nu mijn nakuur.
denk dat ik ook maar nolvadex bij mijn clomid en hcg doe.
Of de hcg weg laten en clomide en nolvadex alleen genoeg.

welke dosering?

DBC01 zei:

Andere optie zou zijn om de eerste week (of 2 weken) 2x 250mg omnadren te zetten, en dan ook meteen vanaf week 1 2x250 mg test enanthaat.

Zodoende heeft ie meteen profijt van de korte esters uit de Omnadren, en knalt de enanthaat er toch mooi in week 2/3 in.

Nou nou oke oke!

weet je wat ik ga doen vraag of ik die omnadren kan inruilen voor test enanthaat.

ben ik daar ook van af toch.hahah want volgens mij had ik gewoon me zelf niet moeten om lullen om de omnadren te nemen voor tets enanthaat.

als ik ze heb kom ik wel ff terug oke .tnxks alvast

Nog beter is idd test enanthaat en deca erbij kopen, zoals DBC zegt. En beginnen met 3-4 weekjes test prop.

Krijg je zoiets:

Week 1-4 : test prop 100mg eod
Week 1-10: test enanthaat 500mg /week
week 1-10: deca 200-400 mg /week

Week 12-14: nakuur.

Vaak geven dealers mee waar ze moeilijk vanaf komen. Of wat tegen de einddatum aanloopt. Of waarvan ze verwachten dat het nep is. Dat soort spullen waorden aan de newbees meegegeven. Heb ik een hekel aan.

Maar goed, maart duurt nog een maandje dus succes alvast!

Of kan ik beter die test enathaat inruilen voor omnadren en hoeveel?

DBC01 zei:
Je leest het verkeerd geloof ik. Hélemaal verkeerd.
Eindig met snelle(re) esters en begin met trage.

Kleineman, ik zou het gewoon simpel houden. Ga niet gooien met -tig soorten spullen. Je hoeft je reeds verkregen spullen niet weg te gooien maar je hoeft ze ook niet persé in die kuur te douwen met z'n allen.
Koop er wat Deca en test enanthate bij en bewaar de Omna en Primo voor een andere keer.

POST DIE PRIMO-PICS NOU EENS!

Het maakt in dit geval helemaal geen ruk uit om met een snelle of trage testester te eindigen omdat die deca ook nog 3 weken doorwerkt dus begrijp niet waar je je druk om maakt.Je moet in dit geval nl evengoed 3 weken wachten met nakuur dus jouw verhaal gaat hier helemaal niet op.

En zowiezo maakt het weinig tot niks uit om met een trage ester te eindigen omdat naar ik aanneem hier geen pro's of idioten(ik ben de enige idioot volgens mij)die op een weekje meer of minder moeten kijken omdat de volgende kuur alweer voor de deur staat.

het heeft alles te maken met stabiele bloedwaarden kerel, niks met pro zijn of wat dan ook. als je zorgt dat je eindigt met een korte esther kan je direct je nakuur starten en zit je dus niet te k*tten dat je de laatste weken met steeds minder AAS in je bloed zit. dit kost je in mijn ogen echt kilo's....

Arie ben jij soms die veteraan die topicstarter heeft ingehuurd? :D

Dan had ik hem wel een knappe kuur geadviseerd :D

Kleineman zei:
Kan ik test enanthaat er dan ook bij gebruiken zijn er ook 8 of wordt het dan een klote rotzooi?ja dat klopt heeft ie gezegd dat het korte esters waren, het zelfde als sustanon.maar hij zij dat het tog heftig genoeg was voor wat ik wou bereiken.

Er zitten maar 2 korte esters in Omnadren, en omnadren is zeker niet zo goed kwalitatief als sutanon.
Ik heb geen fijne ervaringen met omnadren, ik vind het zooi.
Lees laatste pagina van mijn logboek/ week3 750 mg Omnadren

Ik vind de resultaten minimaal met Omnadren, en ik krijg last van mijn spieren.
Wat bij jou natuurlijk niet zo hoeft te zijn, maar kijk er een beetje mee uit.

Test enthanate heb ik betere ervaringen mee, evenals sustanon en virormone, cypionate. Allemaal grote klasse, maar da´s wederom mijn mening

Succes verder met je kuur!! :D

Nou hier ben ik dan weer.

Ik heb mijn test enanthaat verkocht,want iemand anders kon hem wel goed gebruiken in zijn kuur.

Nu ga ik toch voor de omnadren.( sorry SAHR) ga het toch proberen heb je logboek gelezen.

Dus mijn planning is nu als volgs.

week 1-8 omnadren 500mg/week
week 1-8 deca 200mg/week
week 1-8 proviron 30mg/ed
week 5-7 winstrol tabs 30mg/ed
week 8-9 winstrol zamb 50mg/eod

en nakuren.

Is dit dan wat,of moet er nog wat aangepast worden?

graag jullie advies.

Waarom niet ben ik zon zeikerd ;)

Laatst bewerkt:
Kleineman zei:
Dus mijn planning is nu als volgs.

week 1-8 omnadren 500mg/week
week 1-8 deca 200mg/week
week 1-8 proviron 30mg/ed
week 5-7 winstrol tabs 30mg/ed
week 8-9 winstrol zamb 50mg/eod

en nakuren.

graag jullie advies.

Ja! Ik zou de omnadren,deca en winstrol laten staan en met trenbolone, boldenone en dianabol gaan kuren! :lol:

Kleineman zei:

graag jullie advies.

Maarre.....ff word of advise: Ik heb nu niet echt de indruk dat je je ontzettend hebt verdiept in anabole steroiden en de werking ervan.

Anders had je geweten dat middelen als Omnadren/Sustanon nu niet echt een goeie basis voor een kuur leggen. Dit omdat de aanwezige esters dusdanig laag gedoseerd zijn, dat je er moeilijk stabiele bloedwaarden mee kunt krijgen en houden.

Ik denk dat je je gewoon iets hebt aan laten smeren door een iemand die er zgn veel verstand van heeft.

Verdiep je volgende maal goed in de diverse middelen, dat maakt het vraagstuk van het hoe, wat en wanneer een stuk makkelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven