AndroidHealthClinic

uitgeput na stronglifts

freecycle

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
96kg
Na mijn stronflifts workout ben ik echt totaal uitgeput.
Aanvankelijk was ik van plan om na de KT nog cardio te doen maar dit is gewoon niet mogelijk, denk dat men me dan van de grond kan schrapen.

Het wordt overigens elke sessie erger ( op zich niet abnormaal aangezien het gewicht steeds stijgt)

Nu is mijn vraag; is het normaal dak ik zo kapot ben?

ben sinds een weekje of 3 bezig nu en daarvoor nooit aan KT gedaan.

wat eet ik voor de workout:

multi-men vitamine van body en fit
50 gram muesli met noten
450 gram kwark
1 lepel haverzemelen

en dan als ik onderweg ben naar de sportschool een afslank-eiwit shake.

mijn stats op dit moment:

squat: 50kg
Bench press: 45kg
barbell row: 55kg
Deadlift:72,5 kg
overhead press: 25 kg ( zielig ik weet het)
( heb vooral last bij de barbell row, misschien ben ik hier met een iets te hoog gewicht gestart?)

Ik zit overigens in de cut momenteel, ben in de afslopen 3 weken ook 3,5 kg kwijt

Iets meer rust tussen je setjes nemen.

Lekker toch dat gevoel dat je alles gegeven hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad lekker om kapot te zijn, had gewoon verwacht dat ik na een relatief korte workout ( doe er 40 min over) nog wel wat meer zou kunnen doen.

Dat is dan wel snel. Zou iets meer rust nemen tussen de setjes in zoals Bosshogg ook al zei.
Hoeveel zit je dan onder je onderhoud qua kcal? En hoeveel koolhydraten eet je?

Zit een 700 kcal onder onderhoud en eet zo'n 200 gram kh per dag

Feit dat je meer rowt dan dat je squat zegt sowieso al genoeg. Als je form gewoon goed is die 5 setjes is er niks aan de hand natuurlijk maar je zegt zelf dat je vooral na de row kapot bent. Misschien is die dan toch iets te zwaar.

Feit dat je meer rowt dan dat je squat zegt sowieso al genoeg. Als je form gewoon goed is die 5 setjes is er niks aan de hand natuurlijk maar je zegt zelf dat je vooral na de row kapot bent. Misschien is die dan toch iets te zwaar.

heb deze nu gedeload met 10%, gaat stukken beter inderdaad

Probeer eens 300-500 kcal onder je onderhoud te gaan eten. Ben je misschien niet zo verlept.

Terug
Naar boven