AndroidHealthClinic

uitgerekte huid(scheur??)

ik ben 20a25 kg aangekomen in 2,5 jaar en heb echt geen last van striemen :S

wel k*t voor je, je kan toch ook van die olie kopen voor zwangere vrouwen?

Ik ben een half jaar bezig en ben ook hard gegroeid, kreeg het ook meteen.. afgelopen week ging het opeens door naar m'n borst.. wel irritant ja

Striae zou je kunnen vermijden door verschillende oliën en lotions te gebruiken en deze goed in te smeren. Door de massage wordt de huid soepelder. Dit raadde ze zwangere vrouwen toch aan.

striemen zijn stoer
althans, dat houd ik mezelf voor :roflol:

Heb er (nog) niet zoveel last van. Alleen zijn er naast striemen op m'n benen van de groeispurt (toen ik een jaar of dertien was) nu een paar meer bijgekomen van het squatten. Duidelijk bezig aan een inhaalslag met mijn benen.

jah t zijn net littekens, die 13 kg komt door dat ik eerst aan kickboksen deed dus was superdroog. En dan gaan fitnessen tjah dan komen die kilotjes zo aan.

Niet bedoelt om te flamen oid hoor, maarrehh vind je 13 kilo in 3.5 jaar veel? Zo doe je het overkomen iig...

Ik heb namelijk het idee dat er veel meer uit te halen is in 3.5 jaar als 13 kg. Ben je dan later begonnen met 'serieus' trainen, of doe je het gewoon rustig aan?

• Topic Starter Topic Starter
in het begin was t spelen voor mij, alles was nieuw voor mij. Ik doe het zoweer zo rustig aan kheb geen haast.

me hele lichaam zit eronder,ahhahahah,ik begin het nou mooi tevinde:P , meschouders lijken net spinnewebben.

Vitamine E olie van tuinen vind ik fijn baby olie en zo helpen geen meter bij mij

Terug
Naar boven