Fitness Seller

Uitschakeling Nederland songfestival reden om tegen de Grondwet te stemmen?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
De uitschakeling van Nederland bij het Eurovisie songfestival zou ook al als reden kunnen worden aangegrepen door mensen om tegen de Europese Grondwet te gaan stemmen. Dit vanwege het vermoeden dat ook daarbij een politiek spel gespeeld is, en de Oostbloklanden een grote invloed op de uitslag hebben gehad.

Velen zouden hierbij een aantoonbare machtsverschuiving als oorzaak zien.

Bron: RTL4 teletekst pagina 106

Het is nou eenmaal zo de oostbloklanden stemmen op elkaar dus ja je hebt als klein kikkerlandje geen kans.Ik snap ook niet waarom wij nog meedoen er is toch geen kans meer dat we winnen. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk interesseert dat hele songfestival me geen reet, maar vondt het wel grappig om te lezen.

Nichtenonderonsje daar

Das haast net zo kinderachtig als gaan lopen janken als je een keer negatieve karma krijgt (who cares)

och ja er is gewoon niks aan je wint toch niet van de oosterse mensen uit de oostbloklanden. :cool:

hahahahaha!
turkije en de euro erbij betrekken vind ik al dom, maar dit is helemaal idioot :D

lol, kunnen jullie niet tegen jullie verlies:

zie het positief: ze zijn vriendjes van elkaar, geen vijanden van ons :eyebrow:

Leviathan zei:
De uitschakeling van Nederland bij het Eurovisie songfestival zou ook al als reden kunnen worden aangegrepen door mensen om tegen de Europese Grondwet te gaan stemmen. Dit vanwege het vermoeden dat ook daarbij een politiek spel gespeeld is, en de Oostbloklanden een grote invloed op de uitslag hebben gehad.

Velen zouden hierbij een aantoonbare machtsverschuiving als oorzaak zien.

Bron: RTL4 teletekst pagina 106

Valt me op dat elke keer als nederland verliest, dat men zowat begint te huilen hier. Als nederland de wk niet wint, is er ook altijd gebitch. Het is maar een spel. Dan doet nederland volgende keer toch niet mee met songfestival? Who cares. En daarnaast, wie is er nou beter op geworden van het songfestival? Alleen abba is echt populair geworden. En nog een antal.. maar ik denk niet dat wij de winnaars van de afgelopen 10 jaar kunnen opnoemen?

big kelvin zei:
och ja er is gewoon niks aan je wint toch niet van de oosterse mensen uit de oostbloklanden. :cool:
Met "oosterse" mensen worden over het algemeen Aziaten bedoeld, en dan met name China, Japan etc.

andrew zei:
Met "oosterse" mensen worden over het algemeen Aziaten bedoeld, en dan met name China, Japan etc.

Big Kelvin is niet zo goed in school. Dat moet zijn manier van schrijven nu onderhand wel duidelijk hebben gemaakt. Maar dat boeit niet - want hij pompt met huge gewichten op zijn leeftijd :D

huckfinn zei:
Big Kelvin is niet zo goed in school. Dat moet zijn manier van schrijven nu onderhand wel duidelijk hebben gemaakt. Maar dat boeit niet - want hij pompt met huge gewichten op zijn leeftijd :D
Dat idee had ik eerlijk gezegd ook al :D hahaha

andrew zei:
Dat idee had ik eerlijk gezegd ook al :D hahaha
Van mensen zoals Big kelvin kan je de meest eerlijke, en met het meest grote waarheidsgehalte bevattende antwoorden verwachten!
Kortom- oosterse mensen uit het oostblok zijn ratten, en homo's EN terroristen!!! En het is allemaal vriendjespolitiek daar. Corrupte homo's. :eyes:

Moet bij deze wel zeggen dat ik nederland wel beter vond zingen dan sommigen die doorzijn. Maarja.. nu gaan mensen het zeker gooien op: ik heb smsjes gestuurd dat ik op nederland stemde maar ik kreeg een smsje terug waarin in stond: Thank you for voting for croatia.

Muha de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Viva la b*ch die het songfestival wint, we zijn haar toch over een weekje vergeten. ABBA RULES!!!!!!!!!!!! :D

Die huge gewichten moeten nog bewezen worden :D Smith Squats kunnen we allemaal en 2 millimeter een legpress uitdrukken is geen press.

Maar goed het songfestival dus, begrijp toch al niet dat we meedoen met die onzin. Is toch al jaren zo dat het vriendjespolitiek is. Vroeger gaven wij standaard aan Duitsland 12 punten en zij weer aan ons. Belgie meestal ook nog wat punten, vaak meer dan de rest de landen totaal gaf over de hele avond. Nu doen die Oost Europese landen hetzelfde en dan gaan ze lopen zeiken. Pot, ketel, zwart.

Zag wel weer Harry Potter op Tv die het allemaal belachelijk vond, als je dan tegenstemt, stem gewoon tegen om dat Playmobile hoofd dwars te zetten. Vind beide partijen, voor en tegenstanders, irritant bezig dus ik stem niet. Veel meer genaaid worden dan met de euro kan het toch niet meer. En die Zalm maar roepen, nee de gulden was goed gewaardeerd, of wacht nee ik vergiste me het was een lichte onderwaardering. En daarna weer 180 graden draaien, **** them all!

EricR zei:
Die huge gewichten moeten nog bewezen worden :D Smith Squats kunnen we allemaal en 2 millimeter een legpress uitdrukken is geen press.
Of 130kg op je nek hebben en dan je been wegdraaien. :rolleyes:

Ik wil de Glennis Grace wel even troosten hoor. :D

Centaur zei:
Of 130kg op je nek hebben en dan je been wegdraaien. :rolleyes:

Ik wil de Glennis Grace wel even troosten hoor. :D

Je hebt wel bijna een record neergezet voor 130 Kg met 1 been ;) :D

Glennis Grace is een paard, maar goed zak haver over de kop en gaan.

EricR zei:
Je hebt wel bijna een record neergezet voor 130 Kg met 1 been ;) :D

Glennis Grace is een paard, maar goed zak haver over de kop en gaan.
:roflol: toch nog een record in iets. :D

Zou neerkomen op een 260 kg squat met 2 benen. :thumb:

Laatst bewerkt:
zo kunnen we nog wel ff rekenen:D
maargoed waar ging dit draadje ook weer over?
owja:) ALLES is een reden de grondwet te weigeren:cool:

verteld mij dat wij als gemiddelde nederlander niet meer lacherig kunnen doen over de gemiddelde 'domme' amerikaan, het niveau in dit land is ook vaak ver te zoeken....

Terug
Naar boven