Fitness Seller

Nieuws Uitslag labtesten vitamine D3 Body&Fitshop en XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

GVD ik eet al een jaar B&F pindakaas en heb destijds al gezegd dat ik de consistentie te dun vond voor 100% pinda's... ben benieuwd wat voor shit ik heb zitten eten.
 
In pindakaas zit toch altijd een klein beetje natuurlijk transvet dat ze niet verplicht zijn aan te geven bij ingrediënten?
Kan nooit zijn dat die pindakaas maar 2 ingrediënten bevat:roflol:
 
Bij de uitslagen staan 2 waardes. Welke is de correcte? Estimated value?
 
In pindakaas zit toch altijd een klein beetje natuurlijk transvet dat ze niet verplicht zijn aan te geven bij ingrediënten?
Kan nooit zijn dat die pindakaas maar 2 ingrediënten bevat:roflol:

Kan best hoor.
Weet niet of je zelf wel eens geprobeerd hebt om pindakaas te maken, maar met alleen pinda's krijg je al een mooie pasta.
Doe je daar nog een klein beetje (pinda) olie bij, krijg je een mooie, smeuïge pindakaas.
Het zou me niet verbazen dat je met het gebruik van pindaolie ook slechts 1 ingrediënt (pinda) hoeft op te geven (weet niet precies hoe dit in elkaar zit qua wetgeving).

OT:
6610 IU in plaats van 5000 is evengoed een aanzienlijk verschil...
1050 IU of 1000 lijkt mij accuraat.
 
Maar waarom is de Vitamine D van XXL nog steeds niet op voorraad?
 
met hoeveel producten hebben ze nog niet zitten klooien snap niet dat er geen rechtszaak loopt tegen hen
 
Bij de uitslagen staan 2 waardes. Welke is de correcte? Estimated value?
Die eerste is het 'directe' meetresultaat, en de estimated value is wat geschat wordt wanneer men de metingen probeert te fitten met een calibratie curve. Beide kennen een onzekerheid t.o.v. de échte waarde.

Misschien kan een analytisch chemist hier wat meer over vertellen wat gangbaar is om vanuit te gaan..? M.i. kun je van de eerste waarde uitgaan, omdat de geschatte waarde deze niet veel ontwijkt, maar hier weet ik vrij weinig van.
 
Maar waarom is de Vitamine D van XXL nog steeds niet op voorraad?

Die komt deze maand weer op voorraad. Deze worden in Nederland gemaakt maar de producent heeft een levertijd van circa 3 maanden :eek: Dan geldt ook voor de vitamine C1000, B100 en Multivit. We waren met de D3 te laat met bestellen en daarom zitten we nu zonder eventjes
 
Doe je daar nog een klein beetje (pinda) olie bij, krijg je een mooie, smeuïge pindakaas.
Het zou me niet verbazen dat je met het gebruik van pindaolie ook slechts 1 ingrediënt (pinda) hoeft op te geven (weet niet precies hoe dit in elkaar zit qua wetgeving).

Dit is waar ik oorspronkelijk ook aan dacht. Zolang ik niet liters zaad van Ralf weg heb zitten werken mag ik niet klagen denk ik.
 
Conclusie is dus dat bodyenfit altijd goedkoop afgekeurde partijen opkopen. Of het nu onder gedoseerd of over gedoseerd is maakt ze niets uit.
 
Back
Naar boven