El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mock zei:Als dit waar is zouden ze eigenlijk kerry in het witte huis moet zetten..
Dat kun je toch niet geloven?
Een ding wat ik niet begrijp en dat is volgens mij niet omdat ik zo stom ben. Hoe kan het dat de meerderheid van Amerika een IQ heeft van minder dan 100 punten. Dit terwijl het ook nog eens de grootste staten zijn. Een IQ in een land heeft namelijk een gemiddelde van honderd, dus de meerder heid kan nier lager dan 100 hebben want als dit zo zou zijn zou het IQ naar boven worden gesteld en zou je uiteindelijk weer op een gemiddelde van 100 uit moeten komen ?
Snappen jullie het nog.
ben ik benieuwd hoeveel mensen er zijn getest uit die staten, en dan ook evenredig over het aantal inwoners per staat...kurgan zei:propaganda? waarvoor dan?
de gemmidelde IQ die per staat uit een ander (onafhankelijk) onderzoek komt, hebben ze naast de staten gelegd en tot die lijst gekomen. wat is daar gelogen aan dan? zeg t maar
mock zei:Als dit waar is zouden ze eigenlijk kerry in het witte huis moet zetten..
Dat kun je toch niet geloven?
Een ding wat ik niet begrijp en dat is volgens mij niet omdat ik zo stom ben. Hoe kan het dat de meerderheid van Amerika een IQ heeft van minder dan 100 punten. Dit terwijl het ook nog eens de grootste staten zijn. Een IQ in een land heeft namelijk een gemiddelde van honderd, dus de meerder heid kan nier lager dan 100 hebben want als dit zo zou zijn zou het IQ naar boven worden gesteld en zou je uiteindelijk weer op een gemiddelde van 100 uit moeten komen ?
Snappen jullie het nog.