AndroidHealthClinic

Uitslag stemgerechtigden op basis van gemiddeld IQ...

Nog steeds niet over de klap heen? :o

haha zo zie je maar weer :)

• Topic Starter Topic Starter
LOL Het interesseert me weinig, e.e.a. stond toch al vast: De meerderheid aan stemmen die Bush heeft gekregen staat voor 83% gelijk aan het aantal stemformulieren dat is 'verdwenen'. Kortom, dezelfde truc uitgehaald als 4 jaar geleden.

De verkiezingen waren wederom niet 100% eerlijk, +200.000 mensen is stemmen ontnomen.

Uiteraard vernomen van uiterst opbjectieve bronnen :o

verkiezingen verlopen sowieso niet eerlijk.. waarschijnlijk hebben ze ook weer dezelfde trucs als 4 jaar geleden gebruikt zoals de screening in florida

hahaha dit is toch wel zeer tekenend :p

Als dit waar is zouden ze eigenlijk kerry in het witte huis moet zetten..

Dat kun je toch niet geloven?

Een ding wat ik niet begrijp en dat is volgens mij niet omdat ik zo stom ben. Hoe kan het dat de meerderheid van Amerika een IQ heeft van minder dan 100 punten. Dit terwijl het ook nog eens de grootste staten zijn. Een IQ in een land heeft namelijk een gemiddelde van honderd, dus de meerder heid kan nier lager dan 100 hebben want als dit zo zou zijn zou het IQ naar boven worden gesteld en zou je uiteindelijk weer op een gemiddelde van 100 uit moeten komen ?

Snappen jullie het nog.

mock zei:

Een ding wat ik niet begrijp en dat is volgens mij niet omdat ik zo stom ben. Hoe kan het dat de meerderheid van Amerika een IQ heeft van minder dan 100 punten. Dit terwijl het ook nog eens de grootste staten zijn. Een IQ in een land heeft namelijk een gemiddelde van honderd, dus de meerder heid kan nier lager dan 100 hebben want als dit zo zou zijn zou het IQ naar boven worden gesteld en zou je uiteindelijk weer op een gemiddelde van 100 uit moeten komen ?

Snappen jullie het nog.

Na jouw uitleg iig niet meer! :thumbup:

ik kan me niet voorstellen dat dit ergens op gebasseerd is....

@mock het gaat toch PER staat, en niet alle staten hebben evenveel inwoners....

IQ is volgens mij niet nationaal maar internationaal vastgesteld toch ???

Echt lompe onzinnige neppropaganda :o

propeganda? waarvoor dan?

de gimmidelde IQ die per staat uit een ander (onafhankelijk) onderzoek komt, hebben ze naast de staten gelegd en tot die lijst gekomen. wat is daar gelogen aan dan? zeg t maar

kurgan zei:
propaganda? waarvoor dan?

de gemmidelde IQ die per staat uit een ander (onafhankelijk) onderzoek komt, hebben ze naast de staten gelegd en tot die lijst gekomen. wat is daar gelogen aan dan? zeg t maar
ben ik benieuwd hoeveel mensen er zijn getest uit die staten, en dan ook evenredig over het aantal inwoners per staat...
is wel leuk hoor, en misschien dat het zelfs wel een kleine indicatie geeft, maar verder is het gewoon BS.

daarnaast is een stem vaak niet een goede weerspiegeling van iemands intelligentie; maar is een verstrengeling van belangen...

natuurlijk kan je niet zien aan iemands IQ wat hij/zij zal stemmen. maar toch vind ik t een leuk onderzoekje :)

mock zei:

Snappen jullie het nog.

Nee kerel, ik snap het niet meer. Zie, ik zou ook op Bush gestemd hebben ;) :D

Terug
Naar boven