Fitness Seller

Uitslag van Röntgen foto's zijn niet zo goed..

Merci, vanavond hopelijk te horen krijgen hoe en wat.. Zou dit moeten geopereerd worden aangezien dat het zit te drukken op m'n zenuw ?

elke ochtend echt zo'n verschrikkelijk pijn in m'n linkerbeen. Kan er bijna niet op wandelen, rechtstaan is lastig. Zitten & liggen ook.. Zelf de groten boodschap doen is ambetant af en toe..

manman

Waarschijnlijk is operatie een mogelijkheid inderdaad. Je zal het eerst met fysiotherapie kunnen proberen, en als dat niet helpt naar een neurochirurg overstappen.

Overigens kunnen deze klachten ook aangeboren zijn en als je bent uitgegroeid pas tot uiting komen.

Een lysthesis, zoals eerder genoemd, lijkt het niet op en daar mag je opzich wel blij mee zijn.

Ik game op xbox 360, geen pc, dus rechtzitten is geen enkel probleem + ik moet kijken op een LCD van 107cm, dus nog meer naar voren leunen zal ik zeker niet doen. Af en toe zit ik achter de laptop eens " krom " maar dit doet iedereen wel zeker ? Dusja.. Het is opgekomen sinds vorig jaar een week na zware tuinwerken..

En van Competitie, iedereen zit/gamed anders.
Je zal me niet vertellen dat er een verschil zit om beter te spelen door de zithouding.
Aaah, xbox verklaart veel.
En bij PC gamers durf ik toch wel te zeggen dat recht zitten een no go is. Ook nog nooit iemand gezien. En doel hier natuurlijk niet op de casual gamer.
Iig veel geluk met je rug/nek, hoop dat het goed komt.

• Topic Starter Topic Starter
Merci mannen, strx naar de dokter dermee. Hopelijk weet ik snel wat ik ermee kan of moet doen

Ben doorverwezen naar een neurochirurg, maandagmorgen dan bellen voor een afspraak. De dokter heeft hte nog maar zelden, eigenlijk noois gezien wat hij te zien kreeg van mij.. zal strx eens foto posten met de uitpuiling van m'n tussenwervelschijf

Hier zie je dus de uitpuiling, en zie je hoe scheef m'n wervel staat..

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Volgt er nog een update IIcon?

Jap, kan maar volgende maand de 13de naar de neurochirurg.. Heb gebeld dinsdag naar de dokter om te vragen of hij het niet wat sneller kan doen gaan, zodat ik geen maand meer moet wachten. Want de pijn dak smorgens heb, en ook gewoon als ik wandel is echt frustrerend..

allé vooruit, 17 augustus kan ik maar naar de neurochirug -.-

werd die pijn in je been dus veroorzaakt door een afknelling van een zenuw in je rug? sterkte trouwens gozer. shit happens, life sux.

Gisteren dus naar de neurochirurg geweest. Zit dus met die knelling zoals ik al zei. Morgen om 17u MRI scan in ziekenhuis Knokke. Volgende week dinsdag terug naar de chirurg met de uitslag. En dan waarschijnlijk een operatie om de zenuw terug vrij te maken.. Dan ben ik wel 8 weken werk/train-onbekwaam.. maar ja, liever dit dan hele dagen met pijn rond te lopen.

Terug
Naar boven