AndroidHealthClinic

Uitsmijters!

M@rsel

Huge Freak
Waardering
12
Hallo luitjes!

Ik kom net terug uit Spetters, Zoetemeer. Gezellige tent, waar ook écht spetters lopen:D :hornyna:

Het was allemaal leuk, tot we naar huis gingen. Ja hoor, twee grote booskijkende uitsmijters stonden al bij de deur te wachten met hun handje op. Paar maten van me geven wat knaken en lopen door.

Geeft een maat van me 20 cent, waarop één uitsmijter reageerd [sarcastische mode]'Zo jongen, heb je gespaard?'[/sarcastische mode]

Dus mn maat zegt 'Je mot niet zeiken' Werd ie even door de uitsmijter uitgemaakt voor alles wat je maar kan bedenken.

Toen was ik aan de beurt, ik kijk ff in me zak, k*t muntgeld op. Normaal gesproken geef ik altijd wel wat, maar vandaag zat het niet mee.

Gingen ze allebei uit hun panty daaro! 'Joh als je geen geld hebt om uit te gaan, moet je hier niet meer komen, opdonderen'

Ik ; 'Uhm, oke, doei'

??? WTF

Beetje ruig doen, betaald worden door de eigenaar en vervolgens iemand die toevallig geen kleingeld meer heeft op zo'n manier behandelen?

pfff

Laatst bewerkt:
wij riskeren ons leven tegen 9€ per uur

we staan in voor jullie veiligheid en dan grappen maken ......

ik hoef geen fooien maar de commentaar ' je moet niet zeiken '

dan word je gewoon mijn t**f

oke oke wel grote bek van die kerel , als je geen fooi geeft is dat ook oke daar was hij zeker fout .

maar 20cent zien ze als een belediging .

€ 9 per uur?? ik weet niet waar jij werkt, maar ik zou maar eens met je baas gaan praten.

bij spetters staan de uitsmijters idd bekend om hun half tamme gedrag..vind het echt een pauper tent..met allemaal boeren!!

als je een echte heer bent geef je 2€ als ze je goed ontvangen dat is leuk om te geven . als je problemen hebt dan helpen ze je wel .

ik heb eens een avond gehad dat ik 6uur werkte en met 250€ fooi naar huis ging zonder bokken ;)

G21 zei:
€ 9 per uur?? ik weet niet waar jij werkt, maar ik zou maar eens met je baas gaan praten.

bij spetters staan de uitsmijters idd bekend om hun half tamme gedrag..vind het echt een pauper tent..met allemaal boeren!!

ja 9€ per uur , ik ben geen beer zoals de meeste portiers maar ik kan babbelen en weet wat ik mag . ik vind het gewoon leuk om te doen :cool:

wat een onzin die fooien, zouden ze dat ook doen als er een groep "ongure"personen langs zou komen of minstens even grote lui?

koetje zei:
ja 9€ per uur , ik ben geen beer zoals de meeste portiers maar ik kan babbelen en weet wat ik mag . ik vind het gewoon leuk om te doen :cool:

je hoeft ook geen beer te zijn..maar vind €9 vrij weinig!

ik heb een aantal keren aan de deur gestaan, en kreeg dan € 20 ex fooi per uur!

jij loopt toch het risico..en € 9 kan je overal verdienen..dat bedoel ik meer!

verder vind ik dat als de gastheren zich netjes gedragen en voor orde zorgen, altijd een fooitje verdienen!!

spetters is zowiezo een kaktent. Die barmannen daarzo geven express teweinig wissel geld terug als je ze vanzelf geen fooi geeft. Het is dat ik het altijd door heb omdat ik geen alchol drink, maar als je bezopen bent heb je dat echt niet door.

Er zijn inderdaad van die portiers die iets teveel van zichzelf denken. Die vergeten de functie waarvoor ze er eigenlijk staan. Maar het meerdendeel is wel relax. Geef als er een bekende aan de deur staat altijd wel 2 eurie.

Als jij een lekkere avond hebt gehad mede door de mensen die er voor zorgen dat je veilig bent uitgeweest, dan vind ik dit onbeschoft gedrag. 20 cent fooi is gewoon een belediging. :( Dat zo'n portier er eerst nog een geintje over maakt, vind ik nog netjes. Maar dat asociaal gedrag die hij terug kreeg, had ik ook niet gepikt.

Als wij naar een feest gaan geven we altijd 5 euro fooi en bedanken we de portier. Gewoon zoals het hoort.​

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:

oke oke wel grote bek van die kerel , als je geen fooi geeft is dat ook oke daar was hij zeker fout .

maar 20cent zien ze als een belediging
.

Natuurlijk, jullie leveren goed werk, maar om klanten zo te woord te staan, dat kan niet.

En wat heb je liever, 100x 20cent of 100x niets;) En trouwens, die maat van mij was dronken, als uitsmijter zijnde hoef je niet alles te pikken, maar je kan ook wel rekening met de situatie houden toch?

En wat als ik nou al mn geld had opgezopen binnen?

Jopske zei:
spetters is zowiezo een kaktent. Die barmannen daarzo geven express teweinig wissel geld terug als je ze vanzelf geen fooi geeft. Het is dat ik het altijd door heb omdat ik geen alchol drink, maar als je bezopen bent heb je dat echt niet door.

Haha, kan wel kloppen! Wat kost een water daar? 2 euro toch?:o

Die gasten worden toch ook betaald?

Ik geef de vrouw van de garderobe toch ook niet 5 euro extra omdat ze m'n jas heeft bewaakt of de barvrouw omdat ze me zulke lekkere biertjes heeft gegeven?

koetje zei:

Ik loop altijd door met de woorden dat ik zoon van hoofdcommisaris ben. Handje is snel weg.

jorasho zei:
Die gasten worden toch ook betaald?

Ik geef de vrouw van de garderobe toch ook niet 5 euro extra omdat ze m'n jas heeft bewaakt of de barvrouw omdat ze me zulke lekkere biertjes heeft gegeven?

Ik geef de vrouw van de garderobe wel altijd iets extra's :cool:

Maar ja, de meeste mensen geven hun geld liever uit aan hun zoveelste biertje...:rolleyes:

Ik geef liever m'n geld uit aan kipfilet:D

Eigenlijk altijd wel fooi, maar das meer om me kleingeld te dumpen aan het eind van de nacht.
Je hebt natuurlijk overal van die mafkezen lopen die van iedereen maar verwachten dat ze 2 euro fooi krijgen. Dikke lozers zijn het, als ze dan zo weinig verdienen zoek dan lekker een ander beroep en ga niet mensen (die al voor hun drankjes, toilet etc betalen) lastig vallen dat ze nog een fooitje moeten hebben. Als ze het vragen kunnen ze helemaal oprotten want dan is plots me hele portemonnee leeg:rolleyes:

Ik deel ook altijd veel uit aan het personeel van dancings , ben net de wilde weldoener . Voordeel is wel dat je nooit problemen hebt , steeds snel je drinken en nooit moet aanschuiven als er veel volk is ..... :cool:

koetje zei:

9 euro per uur is echt weinig ja, hoe oud ben je en waar werk je.
ik sta paar keer in de week bij coffeeshops hardstikke relaxt werk en verdien daar al 18 euro per uur voor beetje legitimatie controleren.

Hertje zei:
Als jij een lekkere avond hebt gehad mede door de mensen die er voor zorgen dat je veilig bent uitgeweest, dan vind ik dit onbeschoft gedrag. 20 cent fooi is gewoon een belediging. :( Dat zo'n portier er eerst nog een geintje over maakt, vind ik nog netjes. Maar dat asociaal gedrag die hij terug kreeg, had ik ook niet gepikt.

Als wij naar een feest gaan geven we altijd 5 euro fooi en bedanken we de portier. Gewoon zoals het hoort.​

Foutje? Gewoon zoals jij vindt dat het hoort.

Terug
Naar boven