AndroidHealthClinic

Uitsmijters!

RichardV zei:
...En het geneuzel over staan voor jou veiligheid is ook onzin, want 9 van b de 10 x doen ze niks als er iets gebeurd.

Ik ga geen discussie voeren of een portier wel of niet iets doet want dat wordt eindeloos omdat ik niet naar dezelfde tenten ga als jij.

Ik blijf erbij dat ik 20 cent een belediging vind en dat het al helemaal ongepast is om een grote bek te geven tegen personeel van een tent waar jij net een leuke avond hebt gehad!

M@rsel zei:
Ik denk dat er ongeveer 500 man liep. Stel dat 400 man fooi geeft, laten we zeggen gemiddeld 50cent. Toch leuk, gemiddeld €200 extra op een avond, €800 per maand, €41.600 per jaar, als hij elke week werkt, alleen op zaterdag.

En opeens heb je het, je word uitsmijter:D

Waarom ik hier niet op reageer? Heel simpel.. omdat dat niet de werkelijkheid is. Als iedereen 1 euro per week stort, zijn de derde wereld landen ook zo verholpen :D

ik kwam vroeger vaak bij challenge, in Hoofdorp. voor die uitsmijters daarzo is het zowat een plicht om fooi te geven anders beginnen ze meteen te schelden. ik zag daar een man die eruit wou maar had niks bij zich dacht ik, zegt 1 uitsmijter, zit niet met je hoofd te kankeren geef gewoon wat geld. die man werd meteen bang maar hij had niks bij zich zo te zien anders had wij wel wat 'fooi' gegeven omdat hij zo bang werd. uismijters daar zijn best wel groot ;)

Hertje zei:
Ik ga geen discussie voeren of een portier wel of niet iets doet want dat wordt eindeloos omdat ik niet naar dezelfde tenten ga als jij.

Ik blijf erbij dat ik 20 cent een belediging vind en dat het al helemaal ongepast is om een grote bek te geven tegen personeel van een tent waar jij net een leuke avond hebt gehad!

helemaal mee eens .

bouwens62 zei:
Wie ben jij :eek: de uitsmijter Pimp? Daar gaat mijn hele maansalaris:(

j/k he . ik ben nog een niemand die zich wat probeert op te werken door tegen lage lonen te gaan werken in baggertenten :o . dit is een voorlopige oplossing tot ik beter vind

Ik geef de portier altijd wat maar er zijn er heel veel die idd geen poot voor je uitsteken als je ze nodig zou hebben.. ik vind 20 cent geven een belediging.. geef dan niks.. 20 cent dan probeer je die gozer meer of min voor paal te zetten.. zou ik ook niet leuk vinden...

maar ach.. heeft ook niet echt zin om hierover te discussieren.. zal altijd een onderwerp zijn waar de meningen verdeeld zijn... is trouwens hier al een paar x besproken met altijd hetzelfde resultaat.

Ik geef ook nooit fooi aan uitsmijters. Ik zie dat ook niemand doen...
En btw, 'tis vaak genoeg voorgekomen dat ze bij gevechten gewoon daar lekker blijven staan.... En als et net te ver gaat (lees : bierfles wordt kapotgeslagen aan de bar om flink te gaan cutten) dan komen ze ff aanstormen om alles kort en klein te raggen en soms ook nog eens de verkeerde de tent uit te beuken. En NUCHTER 20cent geven vind ik ook niet echt kunnen. Maar kom op, die kerel was bezopen :D doe je wel meer dingen die je normaal gesproken niet doet!

En als ze hun handje ophouden (nog nooit voorgekomen, ga nooit naar bedelfeesten :D ) lach ik ze misschien wel uit.

Laatst bewerkt:
heb ooit eens gezien dat een kerel in een club naar buiten ging en voor de portier zijn neus een hoopje kleingeld op de grond gooide :eek:

dat is vragen om problemen , zeker al 20 mensen toekijken

ik geef de portier alleen een fooi als hij niet zijn handje ophoud. daar kan ik echt niet tegen.
Hou niet zo van bedelaars.

robocop zei:
ik geef de portier alleen een fooi als hij niet zijn handje ophoud. daar kan ik echt niet tegen.
Hou niet zo van bedelaars.

Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat een portier zijn hand ophoud. Maar ja, kan natuurlijk ook komen doordat ik een vrouw ben... :rolleyes:

Hertje zei:

Begrijp je het begrip klant/gast?

Een grote mond gaat te ver, behalve als je er als medewerker om vraagt. Personeel staat daar om de klant te helpen, daar betaalt een klant voor.

Alsof al die uitsmijters daar staan om van de wereld een veiligere plaats te maken....

maniac zei:
Begrijp je het begrip klant/gast?

Alsof al die uitsmijters daar staan om van de wereld een veiligere plaats te maken....

Tuurlijk werkt (bijna) iedereen om geld te verdienen. Maar je moet het niet omdraaien. Als ik jou moet geloven staan de mensen achter de bar ook niet om je drankjes te geven. :rolleyes:

RichardV zei:
Fooi is iets wat je extra krijgt. Ik geef nooit wat en nooit problemen.
En het geneuzel over staan voor jou veiligheid is ook onzin, want 9 van b de 10 x doen ze niks als er iets gebeurd.

Willen ze dik geld verdienen alds potier moet je op freelance werken. kun je goed verdienen.
Nou pas menig uitsmijter ook twee keer in jou, dat is iets wat de meeste mensen dan weer niet hebben:p

Ik vind het ook een beetje bulshit om fooi te geven, in het buitenland in Italie en Spanje gaan ze geen fooi vragen en vaak vinden ze het ook kleinerend om fooi te vragen. De staan voor de veiligheid is ook vaak bulshit, meestal staan ze toe te kijken bij gevechten en halen ze de personen niet uit elkaar.

Het valt me ook op dat free fighters wel optreden als ze aan een deur staan en bodybuilders bijna nooit. Vaak zal het zijn om dat ze dan klappen kunnen krijgen en als ze optreden zijn het tegen kleine ventjes.

20 cent wees blij dat je vriend nog leeft zware belediging.
Maar een portier heeft zat wisselgeld en het is gewoon heel normaal als je zegt dat je wisselgeld terugwil.
Maar fooi geef je niet omdat hij je de hele avond beschermd want dat kan ik zelf wel maar je moet het gewoon zien als entreegeld voor de volgenfde keer, want jij vriend komt er echt niet meer in.

ik heb deze carnaval 3 dagen gewerkt bij een tent en heb per avond rond de 66 euro opgehaald.
ik ben het er mee eens dat je niet met je hand open moet staan doe ik ook niet.
als klanten mij niks geven behandel ik ze net zo goed als klanten die wel iets geven.

Silva zei:
Ik vind het ook een beetje bulshit om fooi te geven, in het buitenland in Italie en Spanje gaan ze geen fooi vragen en vaak vinden ze het ook kleinerend om fooi te vragen. De staan voor de veiligheid is ook vaak bulshit, meestal staan ze toe te kijken bij gevechten en halen ze de personen niet uit elkaar.

Het valt me ook op dat free fighters wel optreden als ze aan een deur staan en bodybuilders bijna nooit. Vaak zal het zijn om dat ze dan klappen kunnen krijgen en als ze optreden zijn het tegen kleine ventjes.
dat is ook zo van free fighters

ik ken er een paar die portieren , maar zij zeggen dan tegen me dat ze het doen om hun 'sport' in praktijk te oefenen :rolleyes: .

een bodybuilder moet zich ook minder bewijzen dan een schriele vechter

RichardV zei:
Fooi is iets wat je extra krijgt. Ik geef nooit wat en nooit problemen.

En het geneuzel over staan voor jou veiligheid is ook onzin, want 9 van b de 10 x doen ze niks als er iets gebeurd.

Willen ze dik geld verdienen alds potier moet je op freelance werken. kun je goed verdienen.
haha idd:D

"Ze zijn er voor jou veiligheid"
:roflol:

Heb het al een aantal keer gezien, ze komen pas tussen in een gevecht als het te erg wordt, anders laten ze je gewoon wat doen.

Ergens anders gooien ze iederen die ermee te maken hebben eruit, zodat die andere buiten flink wat meppen krijgt omdat ie in de minderheid is.

Nu een buitenwipper die instaat voor je veiligheid moet ik wel nog tegenkomen;)

Een fooi krijgen ze dan ook niet!

Hertje zei:
Niks foutje. Als iemand er staat voor jou veiligheid, mag je best even bedankt roepen! :D

die gasten staan er echt niet voor jouw veiligheid..
die gasten staan er om een paar klappen extra uit te delen als er een ruzie ontstaat.. als iemand ruzie met mij zoekt dan heb ik zelfs kans dat ik nog klappen krijg van een portier ook terwijl ik van die jongen zelf toch geen klap van betekenis gekregen zou hebben..

die gasten staan er om flinke fooi te innen.. het is allemaal zo vanzelfsprekend geworden dat de arrogantie er vanaf druipt..

o natuurlijk, ik geef altijd fooi, want zo hoort het nou eenmaal..

iedereen schijnt te vergeten dat die mensen werken voor hun salaris.. ze moeten blij zijn met al het extra's dat ze krijgen, niet beledigd zijn als er een keer niks extra's is of als het extra iets minder is dan gemiddeld..

wat een gezeur over 20 cent, echt heel triest..

ik heb vrienden die uitsmijter zijn, die kunnen het dan nog wel normaal, maar het valt me gewoon op dat een hoop uitsmijters niet normaal kunnen doen en op mijn bevindingen heb ik dan ook het bovenstaande verhaal geschreven..

Terug
Naar boven