AndroidHealthClinic

Uitsmijters!

Als je uit gaat weet je het simpel , portiers horen in het uitgaans leven . Met een eurotje of 2 kom idd dan ook al heel ver en zullen die gasten wel chil blijven . Maar zeg nu zelf 20cent ? Ik als ober laat gewoon 10 & 20 cent liggen als ze iets willen geven ok niet ook ok . maar 10 & 20 cent getuigd dat ze niets willen geven en dan houden ze het maar !!

Hertje zei:
Als jij een lekkere avond hebt gehad mede door de mensen die er voor zorgen dat je veilig bent uitgeweest, dan vind ik dit onbeschoft gedrag. 20 cent fooi is gewoon een belediging. :( Dat zo'n portier er eerst nog een geintje over maakt, vind ik nog netjes. Maar dat asociaal gedrag die hij terug kreeg, had ik ook niet gepikt.

Als wij naar een feest gaan geven we altijd 5 euro fooi en bedanken we de portier. Gewoon zoals het hoort.​

Ja en als je veilig uit het ziekenhuis vandaan komt dan geef je verpleegkundige, die met allerlei ziektes in aanraking komt wat ook niet veilig is en ook nog onderbetaald worden, dan ook geld? of de politieagenten die in de stad de orde moeten handhaven? Of de wegwerkers die, om voor jou de weg veiliger te maken ook risico lopen etc etc

Ik vind het aso dat je je hand op durft te houden om om geld te bedelen! Of ik een fooi geef bepaal ik nog altijd zelf! (wat ik meestal wel doe maar als ze hun hand op gaan houden dan krijgen ze van mij ook niets)

Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:
Ja en als je veilig uit het ziekenhuis vandaan komt dan geef je verpleegkundige, die met allerlei ziektes in aanraking komt wat ook niet veilig is en ook nog onderbetaald worden, dan ook geld? of de politieagenten die in de stad de orde moeten handhaven? Of de wegwerkers die, om voor jou de weg veiliger te maken ook risico lopen etc etc

Ik vind het aso dat je je hand op durft te houden om om geld te bedelen! Of ik een fooi geef bepaal ik nog altijd zelf!

En trouwens een maatje van mij is ook portier en die verdient zonder fooi al genoeg!

Je haalt alles uit de context kerel , niets van dit alles heeft ook maar iets met dit te maken . horeca is 40% leven van fooi !!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat er ongeveer 500 man liep. Stel dat 400 man fooi geeft, laten we zeggen gemiddeld 50cent. Toch leuk, gemiddeld €200 extra op een avond, €800 per maand, €9600 per jaar, als hij elke week werkt, alleen op zaterdag.

En opeens heb je het, je word uitsmijter:D

Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:

Ik vind het aso dat je je hand op durft te houden om om geld te bedelen! Of ik een fooi geef bepaal ik nog altijd zelf! (wat ik wel doe maar als ze hun hand op gaan houden dan krijgen ze van mij ook niets)

Ik heb het er ook niet over dat je je hand op moet houden. Dat hoor je mij niet zeggen maar als ik zie hoeveel en hoe makkelijk mensen uitgeven aan bier dan vind ik de verhoudingen zoek....

Ik geef meestal een eurotje en soms 2 net wat ik eruit weet te graaien. Ik was een keer in een tent en toen herkende ik DBC, heb toen maar een lege hand gegeven.

eduardjanssen zei:
Ik geef meestal een eurotje en soms 2 net wat ik eruit weet te graaien. Ik was een keer in een tent en toen herkende ik DBC, heb toen maar een lege hand gegeven.

Hehe :D Het feit dat je daar komt zegt meer dan die lege hand die je zou hebben gegeven. :roflol:

Hertje zei:
Ik heb het er ook niet over dat je je hand op moet houden. Dat hoor je mij niet zeggen maar als ik zie hoeveel en hoe makkelijk mensen uitgeven aan bier dan vind ik de verhoudingen zoek....

Je en met al dat geld wat de mensen uitgeven aan al dat bier worden de uitsmijters betaald toch? En ze verdienen meer per uur dan dat ik verdien hoor:( En ik krijg ook geen fooi!

eduardjanssen zei:

Tja da krijg je als je zoveel briefjes in broekskes wil stoppen he ;)

bouwens62 zei:
Je en met al dat geld wat de mensen uitgeven aan al dat bier worden de uitsmijters betaald toch? En ze verdienen meer per uur dan dat ik verdien hoor:( En ik krijg ook geen fooi!

Trist hoor ;)

Kenjie zei:
Je haalt alles uit de context kerel , niets van dit alles heeft ook maar iets met dit te maken . horeca is 40% leven van fooi !!!

Zoek je toch een andere baan dan hoef je niet via het bedelen aan je geld te komen;)

bouwens62 zei:

Tijd voor een nieuwe baan? :D

Fooi is iets wat je extra krijgt. Ik geef nooit wat en nooit problemen.

En het geneuzel over staan voor jou veiligheid is ook onzin, want 9 van b de 10 x doen ze niks als er iets gebeurd.

Willen ze dik geld verdienen alds potier moet je op freelance werken. kun je goed verdienen.

• Topic Starter Topic Starter
Hertje zei:
Lekker aan de deur gaan staan. Krijg je met een beetje geluk toch 20 cent ;)

M@rsel zei:
Ik denk dat er ongeveer 500 man liep. Stel dat 400 man fooi geeft, laten we zeggen gemiddeld 50cent. Toch leuk, gemiddeld €200 extra op een avond, €800 per maand, €41.600 per jaar, als hij elke week werkt, alleen op zaterdag.

En opeens heb je het, je word uitsmijter:D

Waarom reageer je hier niet op?;)

Hertje zei:
Lekker aan de deur gaan staan. Krijg je met een beetje geluk toch 20 cent ;)

:eek: Doe mij zo'n baan

En met een beetje geluk kan ik dan ook eindelijk scoren t schijnt dat de vrouwtjes niet vies zijn van een uitsmijter ;)

bouwens62 zei:
:eek: Doe mij zo'n baan

En met een beetje geluk kan ik dan ook eindelijk scoren t schijnt dat de vrouwtjes niet vies zijn van een uitsmijter ;)

oke geef mij 500€ en ik geef je een deur waar je mag werken :D

sommige deuren zijn/waren immers goud waard

Terug
Naar boven