XXL Nutrition

Uitsmijters!

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ik ben het er mee eens, 20 cent is niet veel en word gezien als een belediging. Maar dat was een maat van mij, niet ik.

Het gaat hier om mij !! :(

:D

Wat is erger, 20cent krijgen of helemaal niets?

RvR zei:
die gasten staan er echt niet voor jouw veiligheid..
die gasten staan er om een paar klappen extra uit te delen als er een ruzie ontstaat.. als iemand ruzie met mij zoekt dan heb ik zelfs kans dat ik nog klappen krijg van een portier ook terwijl ik van die jongen zelf toch geen klap van betekenis gekregen zou hebben..

die gasten staan er om flinke fooi te innen.. het is allemaal zo vanzelfsprekend geworden dat de arrogantie er vanaf druipt..

o natuurlijk, ik geef altijd fooi, want zo hoort het nou eenmaal..

iedereen schijnt te vergeten dat die mensen werken voor hun salaris.. ze moeten blij zijn met al het extra's dat ze krijgen, niet beledigd zijn als er een keer niks extra's is of als het extra iets minder is dan gemiddeld..

wat een gezeur over 20 cent, echt heel triest..

ik heb vrienden die uitsmijter zijn, die kunnen het dan nog wel normaal, maar het valt me gewoon op dat een hoop uitsmijters niet normaal kunnen doen en op mijn bevindingen heb ik dan ook het bovenstaande verhaal geschreven..
idd, die mensen staan er niet voor je veiligheid

Ze staan er om ervoor te zorgen dat de avond/nacht vlot verloopt, daar worden ze ook verbetaald. kan zij het wat schelen, als iemand klappen krijgt

heb ze het liefst met 2 snede brood... mmm... heerlijk!!

Koetje portier? Whahahahaha

18fitie zei:
idd, die mensen staan er niet voor je veiligheid

Ze staan er om ervoor te zorgen dat de avond/nacht vlot verloopt, daar worden ze ook verbetaald. kan zij het wat schelen, als iemand klappen krijgt

Hahaha piepeltje je weet er weer es geen zak van, maar dat maakt niet uit.
Het gaat hier in dit topic, zoals wel vaker (want dit onderwerp komt elke maand langs) om het ego van de bezoeker en niet om z'n veiligheid. ALs er iets mis is rekent IEDEREEN op de bijstand van de portier, 'jongens waar is de security!?!' als er iets mis gaat maar verder mag je tegen de portier vloeken, schelden, je mag em uitdagen en aanklagen. Sodemieter lekker op. Dat soort mensen verdienen geen avond uit, die mogen wat mij betreft opvoedkundig bijgesteld worden.

Bedragen als 20 cent worden gezien als een belediging, net als er op de vloer van winkelcentra stuivers worden gegooid naar vrouwen door buitenlanders.

Is een teken van disrespect. Dat is al jaren zo en geen twintigjarig knulletje gaat zo'n gegeven veranderen.
Het vak portier werd bog enigzins aantrekkelijk gemaakt door de fooien. Nu die ook verdwijnen blijven er steeds minder capabele mensen over die het ervoor over hebben urenlang in de kou te staan en zich bezig te houden met lastige hangende klanten. De mensen die je overhoudt willen graag portier zijn maar redden het niet.

Persoonlijk mag iemand die mij 20 cent geeft en even later zegt 'fl**ker op' o.i.d. direct een beuk op z'n kop krijgen. Wat denken de mensen tegenwoordig? Dat portiers van die pispalen zijn die worden betaald om je op af te reageren als je geen meisje kunt versieren? fl**ker zelf op naar huis en ga daar je ouders pesten!

Groetjes van een zo goed als bijna portier-af.

Ik vind persoonlijk dat ze dan maar wat anders moeten doen als al die portiers zo klagen. Hadden ze maar naar school moeten gaan en een vak moeten leren ofzo.De meeste portiers die ik ken zijn mensen die flink agressief zijn en erop kicken klanten te slaan en geef je ze geen fooi dan gaan ze nog zeuren ook. Sorry hoor maar als een portier agressief etc doet richting klanten, zich duidelijk de bikkel voelt omdat hij portier is dan krijgt hij van mij geen fooi. Waarom zou een portier respect verdienen?

Mij hoor je toch ook niet spreken over die 20cent, kan best dat dit als belediging wordt gezien(kan mij immers geen zak schelen).

Ik reageerde op "ze staan er voor jou veiligheid", waar ik het niet mee eens ben.

urenlang in de kou te staan en zich bezig te houden met lastige hangende klanten
:rolleyes:

DBC01 zei:
Het vak portier werd bog enigzins aantrekkelijk gemaakt door de fooien. Nu die ook verdwijnen blijven er steeds minder capabele mensen over die het ervoor over hebben urenlang in de kou te staan en zich bezig te houden met lastige hangende klanten. De mensen die je overhoudt willen graag portier zijn maar redden het niet.

dat vind ik een beetje overdreven..

er zijn mensen die geen geld overhebben na het uitgaan om nog fooi te kunnen geven.. het is niet zo dat mensen massaal gestopt zijn met het geven van fooi..

als mensen wel massaal zouden stoppen met het geven van fooi dan kan ik dat nog enigszins begrijpen wanneer er zulke reacties zijn..

ik geef altijd fooi, maar ik heb ook weleens een keer gehad dat mn geld op was aan het einde van de avond, als ik dan gezeur zou hebben gekregen dat zou ik nooit meer fooi hebben gegeven..

koetje zei:
wij riskeren ons leven tegen 9€ per uur

we staan in voor jullie veiligheid en dan grappen maken ......

ik hoef geen fooien maar de commentaar ' je moet niet zeiken '

dan word je gewoon mijn t**f

oke oke wel grote bek van die kerel , als je geen fooi geeft is dat ook oke daar was hij zeker fout .

maar 20cent zien ze als een belediging .

werk jij via een beveiligings bedrijf ???

heb k ook ooit gedaan en dat doe ik nooit meer

daar kom ik me bed nog niet voor uit :p

Dudes je maakt toch voor jezelf uit of je iets geeft of niet.

Al dat gezeik van "we riskeren ons leven voor jullie" gaat niet op vind ik, je kiest daar namelijk zelf voor. Ik geef meestal ook wat maar iemand die 1 keer niks geeft zou voor mij even goed kunnen, het blijft een traditie en je moet de mensen de keuze laten anders moeten ze het maar in de inkomprijs doorrekenen.

Toen ik 15 was ging ik een van de eerste keren naar een discotheek( de Challenge in Hoofddorp).

Toen ik daar aan het einde naar buiten ging gaf ik de uitsmijter een kwartje(de gulden was er toen nog), was het laatste wat ik had en ik was blij dat ik nog wat had voor de uitsmijters. Dus ik gaf het, hij keek ernaar en hij zei ''stop dat maar in je moeders k*t'' en gaf me een klap op me achterhoofd zodat ik zo naar buiten tuimelde.

Dat heb ik nog wel een tijdje onthouden..

als je als portier al met je klauwtje op gaat staan en een beetje de stoere bink uithangt, dan krijg je des te minder..

en als je er moet staan voor je tip en een schrammel uurloontje, dan heb je dat niet echt lekker geregeld

Wat een onzin dat portiers er alleen maar voor zichzelf staan, er zijn natuurlijk wel foute bij, maar dan moet je gewoon niet naar zo'n tent gaan. Als de sfeer in een toko goed is en iedereen is vriendelijk heb je dat toch mede aan de portiers te danken.

Ondanks het feit dat ik zelf nog nooit in m'n leven de hulp van een portier nodig heb gehad vind ik het over het algemeen wel gepast wat kleins te geven. 20 cent is wel weinig, daar mag je best een grapje over maken, als het daar maar bij blijft.

Het valt me trouwens op dat portiers steeds kleiner worden?!?

amurige zei:
Toen ik 15 was ging ik een van de eerste keren naar een discotheek( de Challenge in Hoofddorp).

Toen ik daar aan het einde naar buiten ging gaf ik de uitsmijter een kwartje(de gulden was er toen nog), was het laatste wat ik had en ik was blij dat ik nog wat had voor de uitsmijters. Dus ik gaf het, hij keek ernaar en hij zei ''stop dat maar in je moeders k*t'' en gaf me een klap op me achterhoofd zodat ik zo naar buiten tuimelde.

Verhaal nr 2 over de Challenge, ik ben er ook een paar keer geweest, k*ttent.

amurige zei:

ach ja.. zo heb je ze er tussen zitten.. heel jammer..

Zelda zei:
Wat een onzin dat portiers er alleen maar voor zichzelf staan, er zijn natuurlijk wel foute bij, maar dan moet je gewoon niet naar zo'n tent gaan. Als de sfeer in een toko goed is en iedereen is vriendelijk heb je dat toch mede aan de portiers te danken.

Ondanks het feit dat ik zelf nog nooit in m'n leven de hulp van een portier nodig heb gehad vind ik het over het algemeen wel gepast wat kleins te geven. 20 cent is wel weinig, daar mag je best een grapje over maken, als het daar maar bij blijft.

Of jij wordt steeds groter :P

Zelda zei:

de bewakingsfirma's willen van het slechte imago af van de grote vechtersbaas . waar ik werk zetten ze 2 grote kerels aan de deur en 2kleinere erbij . de kleineren vallen minder op in publiek dus makkelijker om toezicht te houden in de zaal

amurige zei:

Dat was 9 jaar geleden. Toen waren er nog geen diploma's, en niet al te veel regels nodig.

Mijn ervaring vandaag de dag is dat de meeste zeer vriendelijk zijn, en hun werk goed uitvoeren. Natuurlijk zitten er altijd een paar arrogante gevallen tussen die hun werk niet goed doen, maar over het algemeen ben ik wel te spreken over de portiers van tegenwoordig.

koetje zei:
de bewakingsfirma's willen van het slechte imago af van de grote vechtersbaas . waar ik werk zetten ze 2 grote kerels aan de deur en 2kleinere erbij . de kleineren vallen minder op in publiek dus makkelijker om toezicht te houden in de zaal

wat heb jij met struisvogels?

Terug
Naar boven