SHREDDEDSOLDIER
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 ectos... zeker die Trevor die 280 lbs woog en nu nog steeds 240 op 25 jaar en respect krijgt van coaches als palumbo jaloers?
Heel jaloers3 ectos... zeker die Trevor die 280 lbs woog en nu nog steeds 240 op 25 jaar en respect krijgt van coaches als palumbo jaloers?
Die ultimate cycle is hun theorie he die ze gaan proberen ze hebben ook videos waar ze praten over gh blasten 30iu en 10gram aas ....waar de meeste buiten bostin loyd niet over willen praten slin , pijnstillers als nubain. ook hoe je voorgeschreven aas kunt krijgen en gh via mexico met adres en info als je hem mailt.Die Trevor is idd verdomd biggy. Maar ik heb meer filmpjes van ze gezien en wat ze uitkramen vind ik over 't algemeen allemaal zwaar waardeloos, net als deze "ultimate cycle". Maar misschien ben ik daarom wel niet zo buff![]()
3 ectos... zeker die Trevor die 280 lbs woog en nu nog steeds 240 op 25 jaar en respect krijgt van coaches als palumbo jaloers?

Trevor ja 10 gram aas vooral test en de rest alles wat hij kon vindenWas er niet zo'n video van die rechter dat hij zei dat hij ooit aan het blasten was op 10g sust?![]()
A new pathway to growht was het geloof ik.Trevor ja 10 gram aas vooral test en de rest alles wat hij kon vinden
Omdat volgens dan duchaine 10gram aas iets met je lichaam zou doen ofzo kan me niet herrineren wat.
En slin zetten voor fasted cardio enzo hun gebruik ligt iets hoger dan op dbb denk ik ^^
Klopt 4-10 gram aas vooral test op us forums hebben er al een paar dit geprobeerd en 45lbs gegained op 8 weken 3450 gram test en 800 deca zal wel lekker veel vocht zijn 8 -10gram test ... die bloat alleen al

Klopt 4-10 gram aas vooral test op us forums hebben er al een paar dit geprobeerd en 45lbs gegained op 8 weken 3450 gram test en 800 deca zal wel lekker veel vocht zijn 8 -10gram test ... die bloat alleen al![]()

Er is zelfs een oude coach op zijn kanaal soms marco dacht ik die zegt dat bostin loyd b*ch doseringen gebruikt tegenover wat hij gebruikt heeftEn ik maar denken dat ik "stoer" ben omdat ik binnenkort een blast plan met +- 1,6 gram![]()

Klopt 4-10 gram aas vooral test op us forums hebben er al een paar dit geprobeerd en 45lbs gegained op 8 weken 3450 gram test en 800 deca zal wel lekker veel vocht zijn 8 -10gram test ... die bloat alleen al![]()
3.5g test lijkt me ook wel fijn (L)Alleen die ML injecteren20kg gainen lijkt me best wel leuk3.5g test lijkt me ook wel fijn (L)

Gotta confuse the body, right babe?
je kan die enanthaat toch ook gewoon 3 ml per dag zetten
poten en billen afwisselen, 21ml in een weekje is toch wel 5 gr 
4x5 mg zetten zou idd iets van 5 gram zijn would try als ik geld genoeg hadje kan die enanthaat toch ook gewoon 3 ml per dag zettenpoten en billen afwisselen, 21ml in een weekje is toch wel 5 gr
![]()
zal wel men adex moeten uppen dan