XXL Nutrition

Ultimate cycle ?

Nee bedankt, jeffrey.

• Topic Starter Topic Starter
Wie is er nou niet jaloers op pioniers van de menselijke evolutie ?

Die Trevor is idd verdomd biggy. Maar ik heb meer filmpjes van ze gezien en wat ze uitkramen vind ik over 't algemeen allemaal zwaar waardeloos, net als deze "ultimate cycle". Maar misschien ben ik daarom wel niet zo buff :(

Die Trevor is idd verdomd biggy. Maar ik heb meer filmpjes van ze gezien en wat ze uitkramen vind ik over 't algemeen allemaal zwaar waardeloos, net als deze "ultimate cycle". Maar misschien ben ik daarom wel niet zo buff :(
Die ultimate cycle is hun theorie he die ze gaan proberen ze hebben ook videos waar ze praten over gh blasten 30iu en 10gram aas ....waar de meeste buiten bostin loyd niet over willen praten slin , pijnstillers als nubain. ook hoe je voorgeschreven aas kunt krijgen en gh via mexico met adres en info als je hem mailt.

Denk dat Tony echt geen fucks geeft ze zijn bijna altijd aan het reizen dus denk ik dat ze gebruiken wat ze kunnen krijgen en hij prept amper voor zijn wedstrijden achterlijk zullen ze zeker niet zijn denk ik Tony is een advocaat en Trevor werkte hiervoor in de medische wereld.

Was er niet zo'n video van die rechter dat hij zei dat hij ooit aan het blasten was op 10g sust? :roflol:
Trevor ja 10 gram aas vooral test en de rest alles wat hij kon vinden :P

Omdat volgens dan duchaine 10gram aas iets met je lichaam zou doen ofzo kan me niet herrineren wat.

En slin zetten voor fasted cardio enzo hun gebruik ligt iets hoger dan op dbb denk ik ^^

Trevor ja 10 gram aas vooral test en de rest alles wat hij kon vinden :P

Omdat volgens dan duchaine 10gram aas iets met je lichaam zou doen ofzo kan me niet herrineren wat.

En slin zetten voor fasted cardio enzo hun gebruik ligt iets hoger dan op dbb denk ik ^^
A new pathway to growht was het geloof ik.

Klopt 4-10 gram aas vooral test op us forums hebben er al een paar dit geprobeerd en 45lbs gegained op 8 weken 3450 gram test en 800 deca zal wel lekker veel vocht zijn 8 -10gram test ... die bloat alleen al :roflol:

En ik maar denken dat ik "stoer" ben omdat ik binnenkort een blast plan met +- 1,6 gram :o

Klopt 4-10 gram aas vooral test op us forums hebben er al een paar dit geprobeerd en 45lbs gegained op 8 weken 3450 gram test en 800 deca zal wel lekker veel vocht zijn 8 -10gram test ... die bloat alleen al :roflol:

20kg gainen lijkt me best wel leuk :D 3.5g test lijkt me ook wel fijn (L)

dat is dan weer minder ja haha.. maar die trevor lijkt me wel wat kennis te hebben hoor.

Dat vind ik dan wel weer tof klinken. Iemand een link naar dat stuk? Kan 't zo gauw niet vinden :P

Terug
Naar boven