Fitness Seller

Review Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)

Gisteren 2e keer getraind met Noxpump (gepakt rond 17.00).

Van 18.00 - 20.00 echt lekker getraind (borst/biceps). Lekker pomp en erg veel energie (ook op het laatste). Ben er nog niet uit welke pre-work out ik beter vind (SP of Noxpump) dus daarom gebruik ik ze om en om.

Slapen ging al iets beter al was het toch al weer na 01.30 voordat mijn oogjes dicht gingen.

Ben nu aan het twijfelen... of nog eerder innemen of dosering halveren... wat jullie???

Vandaag voor de eerste keer s'morgens met de Noxpump getraind, normaal gesproken kom ik bij een ochtend training altijd een beetje moeilijk op gang maar vandaag echt als een bezetene getraind. Na bijna 2 uur flink afbeulen had ik nog wel een uur kunnen doorknallen... echt een superbooster... hopelijk blijft het effect ook op termijn zo!

Hoorde vandaag dat er nog 3 nieuwe Dorian Yates supplementen op de markt komen (creatine, multivitamine en glutamine), net als deze Noxpump voor een scherpe prijs.

vind de prijs niet echt scherp??? en zijn andere producten rijzen al helemaal de pan uit kwa prijs imo...

vind de prijs niet echt scherp??? en zijn andere producten rijzen al helemaal de pan uit kwa prijs imo...

Noxpump neem je alleen op trainingsdagen en 30 zakjes kosten 56.90 adviesprijs. Als je 3x in de week traint ben je 10 weken verder.

Vergelijk maar eens met Superpump. Die pot had ik binnen 3-4 weken leeg.

Die andere 2 producten zijn idd niet goedkoop maar daar had ik het ook niet over... ;)

yates is zeker niet een goedkoop merk.. maar als je de whey of leangainer een keer geproeft hebt dan is dit wel echt de top kwa smaak... allemaal natuurlijke ingredienten en die zijn zo i zo wat duurder...

niet goedkoop maar voor als je een keer je eigen wilt verwennen zeker de moeite waard.

goeie review :) deze ook maar een x proberen :D

yates is zeker niet een goedkoop merk.. maar als je de whey of leangainer een keer geproeft hebt dan is dit wel echt de top kwa smaak... allemaal natuurlijke ingredienten en die zijn zo i zo wat duurder...

niet goedkoop maar voor als je een keer je eigen wilt verwennen zeker de moeite waard.
Oke misschien maar es proberen, mijn begeleider zei dat het naar bakpoeder smaakte:roflol:

Lijkt me geen probleem, zie nergens staan dat het op een lege maag moet. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk omdat je niet lekker trained op een lege maag.

heb het ook uitgeprobeert idd veel energie en vette training al1 wel een paar nadelen teveel energy bijvoorbeeld als je vroege shift moet gaan werken raak je te moeilijk in slaap
ook zweet ik het uit ofzoiets je ruikt het product tijdens de training nog iemand daar ervaring mee?
ook in de urine ruikt het fel :) mja verder een suprer product

Ja hoor, kan imo best, als je het op een lege maag neemt stuiter je volgens mij de gym uit :D

heb het ook uitgeprobeert idd veel energie en vette training al1 wel een paar nadelen teveel energy bijvoorbeeld als je vroege shift moet gaan werken raak je te moeilijk in slaap
ook zweet ik het uit ofzoiets je ruikt het product tijdens de training nog iemand daar ervaring mee?
ook in de urine ruikt het fel :) mja verder een suprer product

De 1ste keer werd ik van mn sokken geblazen :eek: Nu vind ik het echt lekker trainen :D

Ik denk dat je te weinig water drinkt

Leuk stukje... vooral het gedeelte over de smaak:

Van xxl site:

"We hebben werkelijk al onze kennis in ervaring in NOX Pump gestoken om het zo lekker te krijgen als onze andere producten. NOX Pump is het trotse resultaat. Waarom trots? Als ze de pure grondstoffen bij FearFactor in de ‘eetronde’ zouden inbrengen, zou NIEMAND de volgende ronde halen... We hadden natuurlijk andere, minder krachtige ingrediënten kunnen gebruiken en tot een heerlijk drankje kunnen komen... Maar iets in ons zegt dat jij dat niet gewild had...

Wat maakt NOX Pump zo krachtig?Sommigen mensen zullen nooit het echte trainen kennen of nooit écht hun voeding aanpassen om de resultaten te zien die ze zouden willen zien. Kortweg gezegd, zijn dit zijn ook de mensen die nooit NOX Pump zullen kopen.

Waarom? De smaak...

NOX Pump is hardcore van begin tot eind. Niet iedereen kan dat aan.

De vraag blijft eigenlijk daarom eenvoudig;

“Wat is belangrijker voor je? 30 minuten voor de training met ‘plezier’ bewijzen dat jij wel tot de klasse hoort die wel wat over heeft voor de extra laag spiermassa? Of een lekker drankje wegdrinken voor de training terwijl je met een schuin oog kijkt naar iemand met het fysiek dat jij eigenlijk zou willen hebben…”

It’s up to you.

Je bent verder aan het lezen? Mooi, je bent bereid om verder te gaan dan anderen. Nu is het onze beurt om je te vertellen waarom NOX Pump zo smaakt en waarom dagelijks duizenden atleten NOX Pump hun keel in gieten en het niet anders zouden willen dan dat.

Als je onze andere producten al een keer hebt geprobeerd, weet je dat we heel veel met smaak kunnen. Velen vinden onze eiwitten één van de best smakende eiwitten ter wereld en onze creatine is niet minder dan watertandend. Als je ze geproefd hebt, zul je dit zonder meer kunnen beamen.

Waarom smaakt NOX Pump dan zo vraag je je misschien af?

Het antwoord is eigenlijk niet raar, maar zegt des te meer over het product...

We hebben werkelijk al onze kennis in ervaring in NOX Pump gestoken om het zo lekker te krijgen als onze andere producten. NOX Pump is het trotse resultaat. Waarom trots? Als ze de pure grondstoffen bij FearFactor in de ‘eetronde’ zouden inbrengen, zou NIEMAND de volgende ronde halen... We hadden natuurlijk andere, minder krachtige ingrediënten kunnen gebruiken en tot een heerlijk drankje kunnen komen... Maar iets in ons zegt dat jij dat niet gewild had...

Wat maakt NOX Pump zo krachtig?

NOX Pump bestaat uit twee ingrediënten complexen, het eerste heeft de naam de “Ultimate Cell-Volumizing Matrix” gekregen en is ontworpen om je tijdens de training een geweldige pomp te geven, enorm veel kracht en een merkbaar beter herstel.

Dit complex bestaat uit:

1. L-Arginine AKG: zeer bekende en effectieve vorm van Arginine als het gaat om het verhogen van NO (Nitric Oxide) in het lichaam en dus de pomp.

2. Citrulline Malaat: Citrulline is net als arginine een aminozuur waarvan inname tot sterk verhoogde NO spiegels kan leiden. Citrulline heeft echter nog een belangrijk effect in het lichaam; het verlaagd de melkzuurspiegels waardoor je harder en langer kan trainen.

3. Kre-Alkalyn (gebufferde creatine) – deze creatine wordt ook wel de pH neutrale creatine genoemd. Doordat deze creatine dezelfde zuurgraad als de maag heeft, kan het de maag zeer snel passeren en wordt het maar een minimum aan tijd aan het destructieve maagzuur blootgesteld. Het uiteindelijke resultaat is merkbaar meer creatine in de spieren en minder creatinine (afbraakproduct van creatine dat bijwerkingen kan geven) in het lichaam. Dus meer resultaat en minder mogelijke bijwerkingen. Kre-Alkalyn werkt bijna voor iedereen significant beter dan de creatine esters. Gebruikers geven aan met deze creatine meer kracht te hebben, een grotere pomp en meer uithoudingsvermogen.

4. Glycine Propionyl-L-Carnitine: L-carnitine is een aminozuur dat helpt vetzuren te transporteren naar cellen in het lichaam waar deze omgezet worden in energie en speelt hierdoor een belangrijke rol bij het leveren van energie. Glycine Propionyl-L-Carnitine is hierbij de meest effectieve vorm van L-canrnitine.

5. Taurine: dit aminozuur helpt vocht in de spieren te trekken voor vollere spieren. Daarnaast helpt het de vermoeidheid uit te stellen en focus te vergroten

6. Fosfaten: dat creatine werkt weten we wel. Maar wist je ook dat bepaalde fosfaten de werking van creatine met 300% kan verhogen? Je vindt deze fosfaten natuurlijk in NOX Pump.

7. Trimethylglycine (TMG): TMG oftewel Betaine is een ander aminozuur met een welbwezen verlagende invloed op de melkzuurspiegel. Betaine helpt je zo niet alleen harder trainen maar ook sneller herstellen.

8. Choline: Choline is een stofje met een belangrijke rol als bouwstof voor acetylcholine. Deze stof is essentieel voor de spiercontracties en dus voor de kracht tijdens je trainingen.

9. N-Acetyl-L-Tyrosine: L-Tyrosine is een aminozuur met veel belangrijke functies voor het lichaam. Inname van tyrosine kan leiden tot uitgestelde vermoeidheid en betere concentratie.

10. L-Phenylalanine: Net als Tyrosine een voorloper voor verschillende belangrijke hormonen en neurotransmitters. L-Phenylalanine kan tevens worden omgezet in PEA – een lichaamseigen emphetamine.

Het tweede complex (genaamd, Ultimate Pro-Energy Matrix) bevat de volgende ingrediënten:

1. Lage Glychemische Index Complexe koolhydraten (Ribose, Trehalose, Fructose); Deze koolhydraten blend geeft je een langdurige energie tijdens de trainingen.

2. Guarana Seed Extract (Caffeine); deze toevoeging hoeft wellicht geen verdere toelichting – meer energie, betere prestaties en hogere vetverbranding.

3. Glucuronolactone; dit ingrediënt wordt vaak samen met cafeïne gezien en verhoogt de energie en het gevoel van welzijn.

4. Chocamine: dit cacao extract bevat verschillende stoffen met een merkbare uitwerking op de energiespiegel en het gevoel van welzijn.

5. Grape Seed Extract (OPCs); Door NO te verhogen in het lichaam worden ook de zogenaamde (schadelijke) vrije radicalen verhoogd. OPC’s zijn een zeer krachtige antioxidant die deze vrije radicalen bestrijd. Daarnaast hebben OPC ’s ook een oestrogeenregulerende werking.

6. Geranium Root Extract; Geranium heeft een feel good en energieverhogende werking.

7. Huperzine A; Deze stof verhoogt de concentratie en de energie.

8. Ginger Root Extract; Ginger helpt bij de opname van de andere ingredienten en geeft een mentale boost.

9. Vinpocetine, Vincamine, Vinburnine: deze drie stoffen verhogen de bloedtoevoer naar de hersenen en hiermee het mentale prestatievermogen.

Een ongelooflijk lijst van ingrediënten voor één product… Het zal je dan ook niet verbazen dat NOX Pump razend snel populair aan het worden is onder de mensen die echt serieus zijn over vooruitgang. We gaven het al eerder aan, NOX Pump is het niet het lekkerste product dat je kunt nemen, maar wel de beste – en dat is waar het bij ons om draait. Bij jou toch ook?"

goeie pre workout geeft veel energie en een enorme pomp.

Smaak is wat minder. Maar voor de rest een topproduct

smaak valt best mee alsje ervoor nox stac van pvl hebt geused smaakt zelfs nog redelijk met ijskoud water :D Geweldige pumps en massieve energie :D Thnx renéé voor de tip

Morgen voor de eerste x testen
ff me benen en schouders aanpakken

hoe is de smaak in vergelijking met Xpand energized. Dat was voor mij echt niet te drinken. ( Moest er zelfs van kotsen)

Hehehe... nee inderdaad gelijk een heel zakje genomen (rond half 7).

Het smaakt idd echt goor... volgens het zakje "tropical flavour" maar leek meer op slootwater omgeving Tjernobyl... krijg je alleen maar af wanneer je alles achterelkaar naar binnen klokt zonder adem te halen zodat je alleen de laatste slok echt proeft. Maar goed, daar zeuren we verder niet over.

Daarna gelijk gaan trainen maar het eerste uur (rug) merkte ik weinig behalve een wat scherpere focus en een beetje energie. Was dus al een beetje teleurgesteld na alle goede verhalen. Daarna triceps gaan trainen... en ineens bam... keiharde pomp, triceps voelden na de training echt aan als beton. Was ook een wat ander gevoel dan superpump, die geestelijk wat meer met je doet.

Toen ik thuis kwam was ik lichamelijk volledig opgedraaid (hyper) en zag mijn nachtrust alweer als sneeuw voor de zon verdwijnen. Zelfs na een mok rustgevende thee en een warme douche nog tot half 4 wakker gelegen... volgende keer pak ik die Noxpump dus lekker een uur van te voren en als dat niet helpt nog eerder.

Moet natuurlijk wel aan mijn nachtrust denken... of heeft iemand hier andere tips voor? Ik kan helaas door de week alleen s'avonds trainen en op z'n vroegst om een uur of 18.30.

L-tryptofaan van XXL...werkt ideaal voor goede nachtrust. Ik heb het ook gehad ten tijde van No-xplode.

Zo heb het nu 3 dagen gebruikt.

Damn dit is echt het eerste produkt dat echt werkt bij mij. Ik krijg geen energie rush maar wel veel meer kracht. Is echt de eerste x dat ik zo goed reageer op een supplement. Ephedrine, Supercharge, fatburners etc daar reageerde ik kwa energie/kracht echt niet op maar deze nox pump doet zen werk goed. Nogmaals ik merk niks maar tijdens de oefeneningen heb ik echt veel meer kracht. Ik zat bijv al 3/4maanden vast met 28kg dumbbells bij dumbbell press. (decline/inline en flat) Vandaag ff getraind en de 28 ging heel makkelijk. Dus verhoogd naar 30 en ook dit ging lekker. Ik riep voor de zekerheid ff hulp met de 32 maar ook dit ging 6x te makkelijk. Hierna ging ook de 34 redelijk makkelijk en kon er 3 reps zonder hulp wegdrukken. HEERLIJK

1 uur voor de training NOS
15min voor de training NOX
na de training bcaa en NOS
15min later 40gram whey

Terug
Naar boven