MuscleMeat

Undercover Lover

gheh ik vin het wel lachen zeker als ze strx weer gaan janken.

Hmm moet ik maar eens kijken.

Zitten wel schone madammen tussen...maar dan heb ik ook alles gezegd

• Topic Starter Topic Starter
gheh ik vin het wel lachen zeker als ze strx weer gaan janken.

Lachwekkend is het zeker. Ja van mij mag hij kussen met een andere vrouw, maar niets meer. Ze ziet hem kussen auw auw (ze begint te wenen), presentratice zegt hij mocht toch, ja maar toch niet van de eerste dag alé :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe werkt het?

Veronica had nog jaren door kunnen gaan met Temptation Island, maar de zender vond dat niet spannend genoeg. En dus begon de zoektocht naar een waardige vervanger. Paradise Hotel bleek het net niet te zijn, en nu doet de zender een poging met Undercover Lover, een samenwerking met Vlaamse televisie. Opnieuw gaat het om verleiden en trouw zijn aan je partner. Anders dan bij Temptation Island gaat het hier ook om een vette geldprijs van 100.000 euro.

Hoe gaat Undercover Lover in zijn werk? Zes stellen vliegen naar het warme Thailand alwaar ze worden gescheiden. De helft wordt losgelaten tussen tien vrijgezellen, de andere helft moet via camerabeelden de verrichtingen van hun wederhelft volgen. De bedoeling is om binnen twee weken vervolgens de singles van de gebonden mensen te scheiden. Wie de juiste samenstelling kiest, wint het geld.

Kortom: als je als partner wordt losgelaten tussen de singles, heb je er baat bij om de schijn op te houden. Maar hoe ver kun je hier in gaan? Mag je handjes vasthouden met iemand anders? Zoenen? Een beetje onder de kleding voelen? Een nummertje maken? Of zelfs met drie verschillende personen de lakens delen?

Het zijn afspraken die iedereen ongetwijfeld van te voren al maakt. Maar zoals we al eerder zagen in de verleidingsprogramma's van Veronica: bijna iedereen gaat verder dan van te voren is afgesproken. In die zin is Undercover Lover opnieuw een relatietest. Maar dan met een heel interessante jackpot.

ik snap niet waarom mensen meedoen... en om er naar te kijken vind ik ook walgelijk; alles is oppervlakkig, gaat slechts om uiterlijk en heeft geen amusementswaarde...
temptation island vond ik ook al debiel ;)

Die lui die daar aan meedoen zijn niet goed wijs. De niet-vrijgezellen wel te verstaan.

Wie wil het zn partner nu aandoen om toe te moeten kijken hoe een stel geile vrijgezelle kerels/vrouwen zich aan hun vriendin opgeilen? ???

Dennis, jij bent daar volgens mij toch al niet de moeilijkste in;)

Mensen doen alles voor geld...

Wel een mooie manier om "legaal" vreemd te gaan :D

Tis wel LACHUH:D:D:D;)

Domme mensen die daaraan meedoen, en dan helemaal depressief zitten doen als hun "lover" iets doet met zo'n vrijgezel...HALLO, DAT IS HET SPEL!!!:rolleyes:, om dat geld te winnen zullen ze zeker wel meer moeten doen dan kussen alleen hoor...

Alleen dat eentje niet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zij speelt de jonge-uit1relatie-gekwetste-wil-niet-opnieuw-gekwetst-worden rol;)

Edit:de tweede van rechts;)

je doet gewoon alsof je een relatie hebt maar je bent gewoon vrienden ofzo. kan je uit je dak gaan en winnen misschien ;)

zucht....wat zag die belgische veronique c**k (of zoiets) er gister weer lekker uit. iemand mss haar telf nummer?

Veronique de c**k :p

Ik vind maar een slap programma, maar integenstelling tot tempteation eiland doen ze het nu wel ergens voor, geld.

Terug
Naar boven