Fitness Seller

underground labs?

herkuul

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
799
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
heb gehoord dat je op de zwarte markt ook anabolica kan verkrijgen gemaakt in undergroundlabs meestal in vails van 10ml is dit velig of af te raden,
is de kwaliteit niet minder dan orginele dingen van de apotheker?
of zijn er niet meer neven efecten of bij werkingen bij deze

UG labs als GG en GS zijn best betrouwbaar, soms hoor je eens een negatieve ervaring maar al bij al is 90 a 95 percent van de gebruikers tevreden

• Topic Starter Topic Starter
merci is een gerust stelling :)

is gewoon betrouwbaar

Is gewoon goed. Zie mijn logje:D

Ik heb persoonlijk alleen ervaring met GG. Maar kan je garanderen dat die shizzle voor mij erg goed zijn werk doet :D

de kans dat je nepzooi hebt is groter bij originele spullen dan bij een ug lap....tot nu toe zijn er weinig tot geen namaak gevonden van GG...dus ik ga alleen nog maar voor UG lap (GG)

Verschil zit m in de productie....

Organon, Karachi etc gebruiken afvul en sterilisatie apparatuur dat kapitalen kost. Dat in combinatie met de merknaam zorgt ervoor dat de verkoopprijs tov de productieprijs ongeveer 30 keer over de kop gaat.

Heb met div. UG merken gekuurt en ook met eigen brouwsels. Indien er bij de UG producent sprake is van voldoende kennis mbt chemie en microbiologie zullen de UG producten niet onderdoen wbt kwaliteit voor de human grade.

heb gehoord dat je op de zwarte markt ook anabolica kan verkrijgen gemaakt in undergroundlabs meestal in vails van 10ml is dit velig of af te raden,
is de kwaliteit niet minder dan orginele dingen van de apotheker?
of zijn er niet meer neven efecten of bij werkingen bij deze

Nee hoor in de Beverwijkse Bazaar zult je niets vinden :p

muaaahaaahaaa leuk joh

Schit hoe weet jij dat, bekom je mischien zelf ook daar aan je spul:D

Re

De prijs voor GG en GS is niet duur waardoor het voor fakers niet echt rendabel is waardoor dit niet voorvalt.

Ikzelf neem GS en dit spul bevalt me prima, net zoals vele kunne bevestigen.

Andere merken zoals Karachi zijn inderdaad prijzig en bevatten veel fake. Ook omdat deze producten in verre landen worden gefabriceerd is er nog een transportkost die bij in de prijs verrekend is om het goedje naar hier te halen, GS/GG wordt dan ook in ons buurlandje gemaakt waardoor we geen extra kost verrekenen in het spul , alsook het gebruik van een grotere vial , 10ml in plaats van 1of2ml heeft een kostendaling tot gevolg.

Zolang het spul dat erin zit maar goed is , mogen ze het van mij in flesjes steken van 500ml :D :D :D

De meeste mensen op dit board gebruiken vials van 10ml en NIEMAND klaagt hierover

hehe lol

Terug
Naar boven