Fitness Seller

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? pre-workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30 min. voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? web
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker

Mijn review:
Na toch al vele pre-workout producten geprobeerd te hebben vind ik dit toch een toppertje die eruit springt.

Als ik het heb genomen voel ik na een paar minuten de energie al door men hele lijf gaan. Ik werk in de bouw dus als ik thuis kom ben ik altijd dood op.
Na de inname van deze pre-workout is dat verleden tijd.

Je krijgt er energie , een goeie pomp , en een alert gevoel van.

En het blijft zo de hele training lang.

Dus deze is zeker een aanrader om eens te proberen.

En de smaak valt ook heel goed mee.

pic1252406510.jpg

tjaa kijk dan moet je het ook wel vergelijken met een vergelijkbare dosering van UNLEASH! v2

met 3 scoops is je pot Crack na 13x leeg. Als je dan met unleash niet 1 maar 2 scoops neemt kan je 15 trainingen vooruit.. dan wil ik het verschil nog wel eens zien of dat nog zo aanwezig is.

ik vind ze goed vergelijkbaar.. maar ik neem altijd maar 1 scoop unleash..
Rene ga jij wel hard op 1 scoop unleash dan? Ik heb unleash namelijk nog niet geprobeerd zit te twijfelen om een keer een potje aan te schaffen.
En over Crack klopt naar 13x was me pot ook leeg(50 eurie weg) maar het waren wel knal trainingen.:D

tjaa kijk dan moet je het ook wel vergelijken met een vergelijkbare dosering van UNLEASH! v2

met 3 scoops is je pot Crack na 13x leeg. Als je dan met unleash niet 1 maar 2 scoops neemt kan je 15 trainingen vooruit.. dan wil ik het verschil nog wel eens zien of dat nog zo aanwezig is.

Als het goed is komt vandaag mijn bestelling binnen, ik kan dan na een week of zo een vergelijk maken tussen de unleash en crack.

Ben inmiddels een korte tijd op Unleash aan het trainen en ben er tevreden over;krijg er extra energie van maar focus blijft achterwege.Heb vandaag benen getraind en lichtjes overgedoseerd met Unleash.Heb twee scoops genomen en dan werkt het nog beter voor mij.Als ik het vergelijk met Crack,vind ik Crack beter werken dan Unleash,maar dit zal vermoedelijk van persoon tot persoon verschillen.En vermits dat je snel went aan dergelijke producten,vind ik Unleash een aangename afwisseling na een aantal potten Crack.

Rene ga jij wel hard op 1 scoop unleash dan? Ik heb unleash namelijk nog niet geprobeerd zit te twijfelen om een keer een potje aan te schaffen.
En over Crack klopt naar 13x was me pot ook leeg(50 eurie weg) maar het waren wel knal trainingen.:D

IK wordt van crack ook zenuwachtig dat heb ik van unleash niet.. ik neem 1 scoop en voel me dan lekker, fitter en meer pomp. Heb laatst een keer getraind op een scoop darkrage en moest stoppen omdat ik me raar nerveus voelde en kippenvel kreeg.

...
de smaak doet me denken aan hoestdrank ???
over 20 minuutjes is kijken hoe hard t knalle word met de schoudertjes

jij gaat vanavond niet goed slapen denk ik

na een half uur voelde ik me al wat 'drukker'
had meer zin en voelde me explosiever. heb daarintegen geen stevigere pump gehad maar wel een langere.
o$ndanks ik om 23;30 wou gaan tukken... sliep ik pas tegen 1 uur :P
de smaak valt me wel tegen...

Ik snap niet waarom vele mensen klagen over de smaak. Als je ooit NOX pump hebt gedronken, of JP8 (van Get Diesel) dan weet je pas wat ranzig is!
Vind de smaak best ok. Ik drink het wel met ongeveer 300ml water ipv 500 want in één kwak een halve liter vloeistof naar binnen komt toch niet goed aan op mijn maag.

Mss weegt de scoop zelf wel 10 gram hé :D

scoops is altijd lastig omdat een volume is.. je moet altijd je poeder wat voor product het ook is altijd eerst losmaken in de pot en dan van de losse poeder scheppen. Als poeder wat inklinkt heb je zomaar 10 gram meer met een scoop.

Mss weegt de scoop zelf wel 10 gram hé :D

Nee

Ik snap niet waarom vele mensen klagen over de smaak. Als je ooit NOX pump hebt gedronken, of JP8 (van Get Diesel) dan weet je pas wat ranzig is!
Vind de smaak best ok. Ik drink het wel met ongeveer 300ml water ipv 500 want in één kwak een halve liter vloeistof naar binnen komt toch niet goed aan op mijn maag.

Of pure BCAA's dan is dit gewoon een lekker drankje.

Bij pre workouts moet ik altijd weten hoeveel caffeine erin zit , ik ben erg caffeine gevoel , van teveel heb ik zo'n opgejaagd nerveus gevoel .

Teveel caffeine = no good for me

guarana kan ik goed tegen , maar gigantische doseringen caffeine = no go

hoeveel caffeine zit er eigenlijk in unleash per serving ???

Bij pre workouts moet ik altijd weten hoeveel caffeine erin zit , ik ben erg caffeine gevoel , van teveel heb ik zo'n opgejaagd nerveus gevoel .

Teveel caffeine = no good for me

guarana kan ik goed tegen , maar gigantische doseringen caffeine = no go

hoeveel caffeine zit er eigenlijk in unleash per serving ???

check je PM

Ik heb gisteren unleash geprobeerd....

eerst at ik om 9 uur 2 lekkere boterhammetjes met 2 geroerde eitjes..... Vervolgens nah ik om half 11 unleash v2 en om 11 uur ben ik gaan trainen......

1 scoop! Ik dacht dat ik omver pleurde. Ik was onrustig, zweten, warm, koud. Eenmaal met trainen had ik wel meer zin om te trainen maar het gevoel bleef.

Ik ga donderdag ff voor een halve scoop :P

Of wat meer eten vtv?:p

Nou ik had een proef verpakking gekregen bij de whey.

30 gram in 300ml water. Wat kk smerig zeg :P Maar ik stond wel strak opzich, had vet zin om wat te doen enzo. En trainen ging ook goed. Nou kijken of ik volgende week weer hetzelfde doe zonder de unleash.

Het leek net of ik drugs had gebruikt. Ik hoef het iig niet weer ook al kijg je wel veel energie er van.

Inmiddels al een paar daagjes bezig maar niet de ultieme omstandigheden. Beetje grieperig vandaag moest ik zowat stoppen door de dizzyness hopelijk vrijdag beter en dan kan ik pas echt oordelen over de werking het is idd nogal ranzig vooral met die EAS erdoor maar hoe dan ook zolang de werking maar goed is

Inmiddels al een paar daagjes bezig maar niet de ultieme omstandigheden. Beetje grieperig vandaag moest ik zowat stoppen door de dizzyness hopelijk vrijdag beter en dan kan ik pas echt oordelen over de werking het is idd nogal ranzig vooral met die EAS erdoor maar hoe dan ook zolang de werking maar goed is

dit soort supplementen zijn nooit echt lekker of je moet veel smaak- en zoetstoffen toe gaan voegen. en ik vraag me ook af hoe belangrijk het is. Neem dan 200ml water en drink het snel weg.

dit soort supplementen zijn nooit echt lekker of je moet veel smaak- en zoetstoffen toe gaan voegen. en ik vraag me ook af hoe belangrijk het is. Neem dan 200ml water en drink het snel weg.

Ik drink het ook met weinig water ik reageer ook alleen op diegene die hierboven reageerde. En zo erg vind ik het niet als ik iets lekkers wil drinken pak ik wel een glas cola ;)

Ik drink het ook met weinig water ik reageer ook alleen op diegene die hierboven reageerde. En zo erg vind ik het niet als ik iets lekkers wil drinken pak ik wel een glas cola ;)

Zelf vind ik de smaak zo slecht nog niet.. nox pump was 10x erger haha

Terug
Naar boven