MuscleMeat

Unleash v3 - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Waanzinnig veel energie
    * Explosieve krachttoename
    * Ongekende pomp
    * Werkt vanaf de eerste dosering
    * Heerlijke cassis-smaak
    * Extreem sterke formule
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken ondertussen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cassis, zuur en zoet tegelijk, vind het wel lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram 30-45 min voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, gratis samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het belooft.

Mijn review:
Normaal gezien ben ik vrij ongevoelig voor cafeïne en dergelijke boosters, maar dat is helemaal anders gebleken bij Unleash v3.

Hoe heb ik het gebruikt?
Gelijkaardige dingen moeten meestal op lege maag worden genomen, maar ik wou mijn eetschema er niet voor wijzigen dus heb ik het zo gedaan:

2 uur voor de workout: vaste maaltijd.
60 min voor de workout: whey shake.
30 min voor de workout: 30gr Unleash v3
10min voor de workout: pre-workout shake met dextro en amino's.

Resultaat?
Ten eerste, geen hongergevoel. Als ik iets haat, dan is dat honger hebben tijdens het trainen. Als ik honger begin te voelen, voel ik me meteen zwak en kan ik er even goed mee stoppen.

Ten tweede, wauw. Unleash begon al vrij snel zijn ding te doen. Ik voelde na een kwartier, zoals XXL Nutrition het zo beloofde, dat ik energieker werd. Eerst voel je je licht in het hoofd en begrijp je niet wat er aan het gebeuren is, maar dat is gewoon het beest in je die wakker aan het worden is.

Eenmaal in de gym consumeer ik dus mijn pre workout shake met 60gr dextro en 10 gr EAS, beide van XXL. Het verstoorde de werking niet, integendeel, het deed er nog een schepje bovenop.

Tijdens de training merkte ik: allereerst een ongelofelijke wil om veel gewicht te nemen. Steeds meer en steeds harder. Mijn hartslag is vrij hoog en ik zweet fenomenaal veel, maar de focus is en blijft. Bij Crack had ik een soort 'tunnel' effect, bij Unleash zie je alles vrij helder, maar zo veel scherper. Ik kon meer reps doen met meer gewicht.

En dan de pomp. Die is gigantisch. Na een borsttraining dacht ik een beha nodig te hebben en bij het trainen van mijn rug, wouden mijn biceps gewoon ontploffen. I felt like commin'!!!! Wat ik ook trainde, die pomp was er en bleef zelfs soms voor 2-3 dagen! Het geeft je een beetje valse hoop dat je met de minuut aan het groeien bent, maar hey, geef toe dat het gewoon leuk is.

Oh ja, niet te vergeten is het gevoel van euforie na de training. Je voelt je serieus happy, je zou zo kunnen uitgaan en zot doen!

Side-effects?
Bij een normale dosering: geen. Na de training ben ik steeds zeer energiek en heb ik een verhoogd libido (vraag me niet waarom). Het was dus wel handig en onhandig, omdat ik in de examenperiode zit. Ik moet toegeven, ik kan er super goed op studeren, maar over masturberen zullen we maar zwijgen.

Ook qua 'crash' door de zogenaamde 'geleende energie' heb ik niets gevoeld. Ik voel me prima en voel de werking stilaan verdwijnen net voor ik ga slapen. Ik train wel nooit later dan 20u normaal gezien.

Helaas ben ik ook een keer dom geweest. Omdat de meeste supps 2 scheppen nodig hebben (Crack, whey, Night Protein, EAS...) heb ik één keer per ongeluk dus 2 scheppen gebruikt. Had de training van mijn leven maar achteraf ****ing appelzeeblauwgroene diarree tot de volgende dag! Niet kunnen slapen en vrij veel last van de maag. Pas de volgende dag had ik door door wat het kwam. :o Never again, dus.

Conclusie?
Een leuke toevoeging voor diegenen die af en toe eens energie hebben voor tijdens en/of na de training. Het is natuurlijk vaak persoonsgebonden, maar ik ben alvast fan van deze Unleash. De vorige versies heb ik niet gebruikt en veel vergelijkingen met andere supplementen behalve Crack kan ik ook niet maken, maar ik zeg: zeker eens proberen!

Unleash!-v3-groot-I844.jpg
 
Laatst bewerkt:
Godsamme, gemist. Vriend van me wou hem toevallig nog.
 
René, heeft deze nog dezelfde smaak als die paarse van een hele tijd geleden?
 
René, heeft deze nog dezelfde smaak als die paarse van een hele tijd geleden?

Nee helemaal anders die was niet echt lekker. De nieuwe Unleash is prima te drinken. We hebben deze ook recent aangepast en meer boost gegeven :wl:
 
Ik heb deze nu een week of 2 en vind 'em beter dan de oude versie
 
We krijgen heel veel goed reacties, wij vinden deze versie ook meer spicy!

Ik heb momenteel Redweiler van Olimp maar die Unleash ga ik zeker nog terug gebruiken :)
 
Jammer dat ik zo gevoelig ben voor pre-workouts, anders had ik het zeker nog willen gebruiken.
 
Van de week nog een 2 potten van het oude spul kunnen scoren! Wat een pomp van dit spul
 
Ik ben na de V3 overgestapt naar andere pre-workout shakes. Ik vond de V2 beter, ik kan me momenten herinneren dat ik met ogen wagenwijd open achter het stuur zat en niet kon wachten tot het stoplicht eindelijk op groen sprong zodat ik zsm naar de sportschool kon rushen.
 
Jammer dat ik zo gevoelig ben voor pre-workouts, anders had ik het zeker nog willen gebruiken.

Neem een half schepje? Doe ik ook als ik 's avonds train. Anders lig ik tot 3uur wakker
 
Ja dat is echt een nadeel van pre workouts!
 
Jammer dat ik zo gevoelig ben voor pre-workouts, anders had ik het zeker nog willen gebruiken.

Wat voor nadelen ervaar je dan? Niet kunnen slapen, of erge crash ofzo?
 
Wat voor nadelen ervaar je dan? Niet kunnen slapen, of erge crash ofzo?

slecht slapen vind ik wel een probleem bij veel pre workout.. maar daar heeft niet iedereen last van. Jij wel?
 
slecht slapen vind ik wel een probleem bij veel pre workout.. maar daar heeft niet iedereen last van. Jij wel?

Ik train meestal 's middags, dus dan heb ik daar sowieso geen last van bij het in slaap komen. Daarnaast gebruik ik niet vaak PWO's buiten cafeïne om. Maar ben wel nieuwsgierig geworden naar wat PWO's uit jullie assortiment door goede ervaringen van mede lifters :D
 
Back
Naar boven