XXL Nutrition

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Net tweede training (rug zn triceps) met Unstoppable achter de rug.

Heb 4 capsules Xtreme Pump genomen en uurtje erna 1,5 scoops Unstoppable. Had niet echt een 'super' pomp maar had wel meer zin in het trainen en ik was bijna onuitputtelijk. PR verbroken en dat tijdens een superset...

Na de training nog steeds een goed gevoel...

Twijfel of ik misschien best ook een voorraad aanleg van deze ;-)

Gr

Ik was er ook al bang voor. Heb toch maar even 3 potten ingeslagen, halve prijs.:D

Net tweede training (rug zn triceps) met Unstoppable achter de rug. Heb 4 capsules Xtreme Pump genomen en uurtje erna 1,5 scoops Unstoppable. Had niet echt een 'super' pomp maar had wel meer zin in het trainen en ik was bijna onuitputtelijk. PR verbroken en dat tijdens een superset... Na de training nog steeds een goed gevoel... Twijfel of ik misschien best ook een voorraad aanleg van deze ;-) Gr

Gaan met die banaan! Ik kan verklappen dat de Unstoppable de deur uit vliegt, dus mocht je willen inslaan (wat ik goed kan begrijpen), dan zou ik niet te lang wachten :D

Want..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

Je bent wel echt een fan he Bart :roflol: Verkopen die handel !

waar is ralf ?

Je bent wel echt een fan he Bart :roflol: Verkopen die handel !

Of ze moeten er vanaf..voordat het niet meer verkocht mag worden @Bart: ik koop unstoppable ook wel onder de toonbank vandaan hoor ;)

Haha dat weet ik, viel me alleen op dat Bart een actieve verkoper is (en dat is alleen maar goed). Ik test Unstoppable zometeen :D

Haha, ik probeer iedereen er op te wijzen dat het nu of nooit is, zowel gezien het uit voorraad gaan van de Unstoppable alsmede de prijs :D

Bart

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Ralf zit 50 meter verderop zijn werk te doen :cool:

Bart

Ik heb 1 potje besteld, moet maar wennen aan het idee dat deze topper eruit gaat..

Binnen no time heb je weer een nieuwe die op zijn beurt ook weer gebanned gaat worden

Ik heb 1 potje besteld, moet maar wennen aan het idee dat deze topper eruit gaat..

Meer bestellen dan!

Mijn ervaring van Unstoppable:

Ik had 5 gram genomen (¾ scoop) en ik merkte wel wat energie (vooral wat adrenaline, maar het zat zeker niet in de weg) en vooral motivatie om door te gaan. Niet veel pomp of extreme tunnelvisie, maar dit vond ik ook wel fijn dat dit niet erg aanwezig was.

TOP product voor mij dus!

Persoonlijk vind ik het ook jammer. Een belangrijk onderdeel van mijn stack die gaat verdwijnen.. :(
Gelukkig hebben we nog andere toppers als C4 en Assault! :)

Meer bestellen dan! Mijn ervaring van Unstoppable: Ik had 5 gram genomen (¾ scoop) en ik merkte wel wat energie (vooral wat adrenaline, maar het zat zeker niet in de weg) en vooral motivatie om door te gaan. Niet veel pomp of extreme tunnelvisie, maar dit vond ik ook wel fijn dat dit niet erg aanwezig was. TOP product voor mij dus!

Yeahhh! Goed om te horen :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Binnen no time heb je weer een nieuwe die op zijn beurt ook weer gebanned gaat worden

Ik weet zeker dat we een waardige vervanger gaan vinden! :D

Bart

Hier heb ik ook al zeer veel belovende recenties over gehoord!:thumbs: Zijn hier ook samples van te krijgen, want heb nu laatst ook Jack3d gekocht en daar voel ik niks van:o

Van C4 hebben we helaas geen samples.. maar geloof mij maar op m'n woord als ik zegt dat het zeker het proberen waard is! :)

Bart

Holy shiet, net 1 scoop gehad :heart: spulletje dit.
Dadelijk nog ff 2 potten bestellen.

http://suppreviews.nl/unstoppable-van-dedicated-nutrition/

Dit zeggen ze over de spulletjes uit unstoppable:

"- Trimethylglycine Nitrate
Dit zorgt simpelweg voor een betere opbouw van kracht en betere opbouw van spiermassa. Daarbij gaat het vermoeidheid van een training tegen zodat je langer door kunt gaan.

- N-Carbamyl-Glutamate
In Unstoppable zit geen Arginine omdat N-Carbamyl-Glutamate 7,5 keer sterker is dan Arginine. Daarbij geeft het een wetenschappelijk bewezen toename van 28 in de spiergroei.

- Ampheta-Tea
Als je een thee extract exclusief voor jouw merk laat kweken. Dan ben je een grote naam. En dat is precies wat Dedicated heeft gedaan. Deze thee soort zorgt voor een mentale drive die je een onoverwinnelijk gevoel geeft.

- EPO-Drol
Dit zorgt ervoor dat rode bloedlichamen actiever worden. Hierdoor kun je langer trainen. Dit is precies wat EPO ook doet. EPO-Drol is hier een natuurlijke en legale variant van.

- Cocoa-Drol
Ook dit is een natuurlijke en legale variant van een Anabool sterode. Cocoa-Drol stimuleert voornamelijk de vetverbranding maar vergroot ook aanzienlijk spieropbouw. Dit is precies wat Clenbuterol ook doet.

De lijst gaat eindeloos lang door. Veel van de ingredinten in Unstoppable zijn natuurlijke en legale varianten van steroden. Uiteraard zijn ze daardoor ook minder sterk maar dichterbij ga je niet komen!"

Damn!! Wat krijg ik een euforisch gevoel wanneer ik unstoppable neem. :D

Damn!! Wat krijg ik een euforisch gevoel wanneer ik unstoppable neem. :D

Ja, precies mijn ervaring!
Het is moeilijk in woorden te vangen wat het exact met me doet, maar ik wordt er ook echt gelukkig van.
Verslavend spul hoor. ik ervaar inderdaad ook een soort lichte roes als ik het gebruik en je hebt verschrikkelijk veel zin om zwaar aan de ijzers te gaan. :D
Ik moet mezelf echt dwingen om niet voor elke training Unstoppable te nemen.
Ik wissel het trouwens af met Crazy, reageer ik ook goed op.

Terug
Naar boven