MuscleMeat

Unstoppable - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg
 
Werkt dat zolang door nog denk je ja?
 
Net weer sinds tijden een scoop gepakt ging er prima op.
 
Deze ging mij veel te hard.. Begonnen met een halve scoop, na een half uur begon ik te hyperventileren, had wel enorme focus maar die was zo bizar hoog dat ik mij er niet prettig meer bij voelde. Een week later nog een keer geprobeerd maar weer hetzelfde effect, voor mij dus niet weer!

Ik heb nu Epic van Dedicated Nutrition, soort pwo/crea achtig iets, smaakt goed! Krijg er een goede focus van en zelfs na een ochtendienst op werk(6 tot 2) heerlijk voluit kunnen trainen!

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Jordi96, ik kan nog geen prive berichten terugsturen voordat k 10 posts heb geplaatst. Zou je even kunnen mailen? Blom.k@hotmail.com
 
re

iedereen reageert er anders op en ging de eerste paar keren redelijk hard erop:)
Ik heb nog een voorraadje liggen en gebruik het 1x per week a 2 weken om goed effect te blijven houden.
 
Ja precies, en ik ging er dus TE hard op haha
 
Als ik unstoppable neem, word ik altijd moe 1 uur na mijn work-out. Iemand die weet hoe dit zou komen? Heb dit met geen andere pwo voor gehad.

Dat is de ''crash'' Dat heb je bij pre-workouts zoals (noxi pro, jack3d en deze). Dat komt door de DMAA wat erin zit, waarom weet ik niet.
 
Dude, die site is HARTSTIKKE NEP! Waar is het KVK- BTW nummer, de naam- en adresgegevens etcetera? Wil je niet opgelicht worden, bestel er niet!

Ja das waar :P mja of het gelijk oplichterij is..
Anders via Marktplaats (ophalen)
 
Mocht er iemand rond Enschede wonen, ik heb nog een pot met ongeveer 15 a 20 scoops erin, mag opgehaald worden voor een pakje blauwe galloises ;)
 
Dude, die site is HARTSTIKKE NEP! Waar is het KVK- BTW nummer, de naam- en adresgegevens etcetera? Wil je niet opgelicht worden, bestel er niet!

Waarom zou het gelijk nep zijn. Kan ook iemand zijn die 100 potten voor 20 euro heeft gekocht, site gemaakt en zo verkopen
 
Als iemand nog wat potjes heeft liggen en te koop, PM me even
 
Heb nog een volle gesealde pot, PM maar een prijsje als je geinteresseerd bent.
 
Back
Naar boven