MuscleMeat

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Heb em vandaag nog een keer genomen en de pomp met biceps trainen was echt belachelijk. Ik merkte helaas wel dat de wow factor een stuk minder was, een paar dagen tussen gebruik is misschien 't best

Nice. Thanks voor je reactie!

Heb em vandaag nog een keer genomen en de pomp met biceps trainen was echt belachelijk. Ik merkte helaas wel dat de wow factor een stuk minder was, een paar dagen tussen gebruik is misschien 't best

Ik (ga) het enkel alleen op zaterdag gebruiken: chest + arm pump :D
Ik hoef geen pomp in me benen, dat is ****ed :P

Heb ook maar een potje gekocht. Gisteren drie kwartier voor het trainen ingenomen. Wat een lekkere pwo. Totaal in je eigen wereld en je voelt je krachtig. De smaak is lekker. Euforie was zeer aanwezig.

Bizar spul dit heb er nu 2x mee getraind 1,5 scoop.

Merkte weinig in het begin, na 2 setjes squaten sprongen mn quads, thans zo voelde het.
Hele diepe focus en t voelt alsof je door kan blijven gaan. Kan het iedereen aanraden. Het kan overigens wel als heftig worden ervaren, dat is ook aangegeven op de verpakking. Crash na de training valt mee, je kan je wel beetje down voelen. Een nadeel, ik sliep snachts niet tot nauwelijks rond 03:00 sliep ik pas in, ben er gevoelig voor pre workouts savonds.

Pas 1 keer gebruikt, dus een echte eerlijke review kan ik niet geven.

Heb het afgelopen zaterdag genomen en ondanks dat ik een slechte nacht had gehad en ik nog spierpijn in mijn benen had heb ik echt een gruwelijke lowerbody workout neergezet. Omdat het pas de eerste keer was met Unstoppable zou het placebo effect kunnen zijn.

Maar ik was zoals de naam al zegt echt unstoppable. Mijn squats vlogen omhoog net als mijn SLDL's!

Zelfs de legpresses tegen het einde knalde echt goed door! Echter wel het gevoel dat de lichte rush aardig lang bleef hangen. (had overigens gelijk 2 scoops genomen).

Hoeveel en welke stimulanten bevat dit product nu eigenlijk?

chinese white tea extract
caffeine anyhdrous
higenamine
di-caffeine malate
???

Pas 1 keer gebruikt, dus een echte eerlijke review kan ik niet geven.

Heb het afgelopen zaterdag genomen en ondanks dat ik een slechte nacht had gehad en ik nog spierpijn in mijn benen had heb ik echt een gruwelijke lowerbody workout neergezet. Omdat het pas de eerste keer was met Unstoppable zou het placebo effect kunnen zijn.

Maar ik was zoals de naam al zegt echt unstoppable. Mijn squats vlogen omhoog net als mijn SLDL's!

Zelfs de legpresses tegen het einde knalde echt goed door! Echter wel het gevoel dat de lichte rush aardig lang bleef hangen. (had overigens gelijk 2 scoops genomen).

Lekker man :D :wl:

Meeste reviews die ik lees, zijn toch ervaringen die lijken op amfetamine gebaseerde drugs. Zou toch wel graag willen weten wat al die zogenaamde "gepatenteerde' ingredienten zijn. Al die nieuwe ingredienten zijn niet onderzocht, en lange termijn effecten? Meeste ingredienten in andere PWO's zijn bekend, en effecten ervan etc. Bij deze twijfel ik echt of ik het wel zou moeten doen..

Bijv. AMPHETA tea.... (doet mij een beetje denken aan een ander poedertje waar je helder van denkt en uithoudingsvermogen van krijgt..)

1e keer nam ik 1 scoop, de rush vond ik wel lekker, maar de pomp vond ik te extreem, na 2 setjes bankdrukken waren me triceps en pecs al zo pumped up dat ik de rest van de training niks meer kon, rest van de training ver onder de maat getraind vergeleken met hoe ik normaal train op 1,5 scoop pre+
2e keer nam ik 3kwart scoop unstoppable en het ging al iets beter, maar vergeleken met andere pwo's niet echt veel zwaarder getraind, allebei de nachten amper tot niet geslapen! had allebei de keren getraind van 8 tot half 10, half 8 me unstoppable genomen!
niet tevreden over dit product, doe mij ma pre+

Hoeveel en welke stimulanten bevat dit product nu eigenlijk?

chinese white tea extract
caffeine anyhdrous
higenamine
di-caffeine malate
???

caffeine was 175mg dacht ik, valt erg mee.
higenamine is niet een extreem sterke stimulant, heb dit al eerder gebruikt en dat geeft niet het unstoppable gevoel.
di caffeine malate is een langzame versie van caffeine, voorkomt de crash omdat de energie later pas komt, zal rond de 40-80mg zijn.
Die ampheta tea en cocao drol moeten iets raars zijn wat die enorme energierush geeft, ben benieuwd wat het nu precies is.
Vermoed zelf dat die ampheta tea een versie van phenylethylamine (PEA) is. Door PEA een beetje te tweaken krijg je amfetamine achtige stoffen, er zat ook een aangpepaste versie van in craze (wat nu daardoor verboden is).

caffeine was 175mg dacht ik, valt erg mee.
higenamine is niet een extreem sterke stimulant, heb dit al eerder gebruikt en dat geeft niet het unstoppable gevoel.
di caffeine malate is een langzame versie van caffeine, voorkomt de crash omdat de energie later pas komt, zal rond de 40-80mg zijn.
Die ampheta tea en cocao drol moeten iets raars zijn wat die enorme energierush geeft, ben benieuwd wat het nu precies is.
Vermoed zelf dat die ampheta tea een versie van phenylethylamine (PEA) is. Door PEA een beetje te tweaken krijg je amfetamine achtige stoffen, er zat ook een aangpepaste versie van in craze (wat nu daardoor verboden is).
Thanks. :)

Jammer dat ze die cocoadrol en 'ampheta tea' niet gewoon bij de echte naam benoemen.

Blijkbaar doen ze dat wel want het zijn afgeleide van bestaande stoffen :) Ik ga er iig lekker op :D

Kan je dit gebruiken in combinatie met creatine.
Er van uitgaande dat je de creatine sochtends na je ontbijt, en savonds na je training neemt?
Of is dit dan dubbel op?

Holy crap!

Dit is pure harddrugs! Ben begonnen met 1 schepje, net onder het randje gevuld.
Maar dit is echt niet normaal. Lijkt op pure adrenaline dat je aanmaakt. Je bent ijzersterk en gaat echt HARD!

Durf met alle zekerheid te zeggen dat dit de aller sterkste pre-workout van het moment is.

Mark my words, deze gaat sowieso verboden worden binnen een half jaar :)

Ben beginnen met anderhalve scoop.
Was onrustig, training niet ideaal daardoor & de rusteloosheid bleef nog een uur of 5 aanhouden.

Lekkere smaak btw.

Ben beginnen met anderhalve scoop.
Was onrustig, training niet ideaal daardoor & de rusteloosheid bleef nog een uur of 5 aanhouden.

Lekkere smaak btw.

Anderhalve scoop :rolfol:

Je weet dat 1 dosering eigenlijk 3/4e schep is?

Ze hebben die schepjes expres iets groter gemaakt....

Haha ik bleef ook 5uur lang net ff anders dan dat ik normaal ben :D
Inderdaad onrustig en zwefering. Volgende keer op een halve schep knallen.

Weet zeker dat t me veel goeie trainingen gaat geven :D

Anderhalve scoop :rolfol:

Je weet dat 1 dosering eigenlijk 3/4e schep is?

Ze hebben die schepjes expres iets groter gemaakt....

Haha ik bleef ook 5uur lang net ff anders dan dat ik normaal ben :D
Inderdaad onrustig en zwefering. Volgende keer op een halve schep knallen.

Weet zeker dat t me veel goeie trainingen gaat geven :D
Vandaar dat ik nadien zo naar de klote was...

Nam 2 scheppen..:o

• Topic Starter Topic Starter
1 volle scoop is goed te doen hoor :) ligt er ook net aan hoe gevoelig je bent.

Terug
Naar boven